http://www.cbn.com/cbnnew(...)e-for-a-Better-Deal/quote:JERUSALEM, Israel -- Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu continued to raise the red flag over the Iranian nuclear deal this weekend, while getting some unexpected support from a neighbor.
"In the last few days, Iran has shown again why it can't be trusted," Netanyahu said in a videotaped statement in English.
Meanwhile, Egyptian TV personality Tawfik Okasha called Netanyahu "our dear friend" and suggested Israel take out the Bushehr Nuclear Reactor.
"Put your trust in God and bomb it," Okasha said. "We are with you and if you need fuel for the jets, we will give it to you."
That's a big switch for Egypt. For decades, its media and press were among some of the most virulent anti-Israel in the world.
Netanyahu continues to be at odds with the United States and international powers over a nuclear deal that Netanyahu has called a "bad deal."
"Iran insists on maintaining its formidable nuclear capabilities with which it could produce nuclear bombs. Iran insists on removing all sanctions immediately. And Iran refuses to allow effective inspections of all its suspect facilities. At the same time, Iran continues its unbridled aggression in the region and its terrorism throughout the world," Netanyahu said.
The Israeli prime minister said now is the time for the international community to get a better deal with Iran.
"So let me reiterate again the two main components of the alternative to this bad deal: first, instead of allowing Iran to preserve and develop its nuclear capabilities, a better deal would significantly roll back these capabilities -- for example, by shutting down the illicit underground facilities that Iran concealed for years from the international community.
"Second, instead of lifting the restrictions on Iran's nuclear facilities and program at a fixed date, a better deal would link the lifting of these restrictions to an end of Iran's aggression in the region, its worldwide terrorism and its threats to annihilate Israel," he said.
Netanyahu said that Iran is the one who needs a deal more than anyone and that should encourage the international community not to make "dangerous concessions" but rather "fortify its original demands for a better deal."
"We must not let Iran, the foremost sponsor of global terrorism, have an easy path to nuclear weapons which will threaten the entire world," he added.
Zionisten zijn lieverdjes vergeleken met de Iraanse terroristen die rotzooi schoppen in Syrië, Libanon en Jemen. Ik denk dat de Joden een beter imago hebben dan de Iraniërs op het moment. Dat kan ik je op een briefje geven.quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Twiitch het volgende:
Als het om Sjiieten gaat dan is alles geoorloofd. Zelfs heulen met de gehate "zionisten"
Wat laten ze zich weer kennen.
Volgens mij verward je Iran met SA.quote:Op maandag 13 april 2015 20:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Zionisten zijn lieverdjes vergeleken met de Iraanse terroristen die rotzooi schoppen in Syrië, Libanon en Jemen. Ik denk dat de Joden een beter imago hebben dan de Iraniërs op het moment. Dat kan ik je op een briefje geven.
Voel je je wel lekker? Lees even nog het artikel een keertje door en luister wat Nethanyahu te zeggen heeft. Hij maakt goeie punten. Volgens mij snap jij er helemaal niks van.quote:
Nethanyahuquote:Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Voel je je wel lekker? Lees even nog het artikel een keertje door en luister wat Nethanyahu te zeggen heeft. Hij maakt goeie punten. Volgens mij snap jij er helemaal niks van.
De hele regio herbergt alleen maar compleet krankzinnige volkeren.quote:Op maandag 13 april 2015 20:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Zionisten zijn lieverdjes vergeleken met de Iraanse terroristen die rotzooi schoppen in Syrië, Libanon en Jemen. Ik denk dat de Joden een beter imago hebben dan de Iraniërs op het moment. Dat kan ik je op een briefje geven.
Je bent een antisemiet. Een Turkenhater en wat nog meer? Ik ben trouwens niet Turks maar goed. Misschien moet je minder op rassen concentreren en proberen meer inhoud te hebben.quote:Op maandag 13 april 2015 20:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh je bent Turk zie ik, laat deze hele discussie dan maar zitten.
Nethanyahu en goede argumenten? De man waarvan bewezen is dat hij alles bij elkaar liegt om iran maar dwars te zitten?quote:Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Voel je je wel lekker? Lees even nog het artikel een keertje door en luister wat Nethanyahu te zeggen heeft. Hij maakt goeie punten. Volgens mij snap jij er helemaal niks van.
Oké man.quote:Op maandag 13 april 2015 20:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Je bent een antisemiet. Een Turkenhater en wat nog meer? Ik ben trouwens niet Turks maar goed. Misschien moet je minder op rassen concentreren en proberen meer inhoud te hebben.
Pas op hoor, nu ben je een antisemiet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Nethanyahu en goede argumenten? De man waarvan bewezen is dat hij alles bij elkaar liegt om iran maar dwars te zitten?
Wat heeft die gelogen dan in zijn laatste speech? Hij zegt dat er een betere deal moet komen en dat Iran helemaal niet zoveel nucleaire capaciteit nodig heeft. Er zijn meer dan 10 landen in de regio die het eens zijn met Nethanyahu. Misschien overdrijft hij een beetje maar de Iraniërs zijn de minste niet. Iran liegt ook alles bij elkaar. Ze zijn meerdere keren betrapt op liegen en bedriegen.quote:Op maandag 13 april 2015 20:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Nethanyahu en goede argumenten? De man waarvan bewezen is dat hij alles bij elkaar liegt om iran maar dwars te zitten?
Dat iran al jaren echt bijna een kernwapen heeft hoor. Dat ze eigenlijk hun hele atoomprogramma plat moeten leggen omdat ze toch wel kernwapens maken stiekem en ga zo maar door.quote:Op maandag 13 april 2015 20:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat heeft die gelogen dan in zijn laatste speech? Hij zegt dat er een betere deal moet komen en dat Iran helemaal niet zoveel nucleaire capaciteit nodig heeft. Er zijn meer dan 10 landen in de regio die het eens zijn met Nethanyahu. Misschien overdrijft hij een beetje maar de Iraniërs zijn de minste niet. Iran liegt ook alles bij elkaar.
Heeft hij helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 13 april 2015 20:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat iran al jaren echt bijna een kernwapen heeft hoor.
Dus Iran ontwikkelt geen atoombom? Dat is een leugen van de zionisten?quote:Op maandag 13 april 2015 20:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is ook een leugen dat Iran zegt dat ze Israël willen wegvagen.quote:Op maandag 13 april 2015 20:55 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dus Iran ontwikkelt geen atoombom? Dat is een leugen van de zionisten?
Dit inderdaad. Erodome zal nu wel beweren dat deze uitspraken van Iran een zionistisch complot zijn om Iran in een kwaad licht te zetten.quote:Op maandag 13 april 2015 20:53 schreef Atak het volgende:
Is helemaal niet raar dat hij dat zegt. Iran zegt telkens dat ze Israël willen vernietigen.
Het is tv-presentator die deze uitspraken heeft gedaan.quote:Op maandag 13 april 2015 20:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Hilarisch om te zien hoe al die grote machtige Arabische landen binnen een maand kunnen omschakelen van hypocriete woede naar met hangende pootjes bij een minuscuul landje aankloppen voor militaire hulp.
SA was ook bezig met de confrontatie wat minder opzoeken.quote:Op maandag 13 april 2015 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is tv-presentator die deze uitspraken heeft gedaan.
Dat zou ik geen 'aankloppen voor militaire hulp' noemen.
Neemt niet weg dat de uitspraken opmerkelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |