Niet echtquote:Op donderdag 16 april 2015 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het Fylax? Alweer een nieuwe blog geschreven?
Ja goed. Echt mooi hoe het speelt. ..zelfsop high en verry high. En ik heb echt geen monster pc.quote:
Dat is wel knapquote:Op donderdag 16 april 2015 22:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja goed. Echt mooi hoe het speelt. ..zelfsop high en verry high. En ik heb echt geen monster pc.
yep dat weet je zeker. Iedereen die nu pc speelt kan denk ik wel begrip op brengen voor het wachten.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel knap. Zag al wat beelden met alles op high en 60fps. Oh oh, wat een mooie game
. Geloof dat er met GTAIV nogal wat klachten waren dus dat hebben ze bij Rockstar wel serieus genomen
Ja toch, dat moet iedereen een fijn gevoel gevenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
Mooi filpmje trouwens in dat yvonne topic of zoiets.
Zelfs ik kan dat waarderen.
Ja mooi man. Op dat moment vond ikk mwa mwa. Maar als ik het nu zie denk ik ook...mooi man.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch, dat moet iedereen een fijn gevoel geven.
Haha, begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja mooi man. Op dat moment vond ikk mwa mwa. Maar als ik het nu zie denk ik ook...mooi man.
Komt ook omdat ik veel voetbal met mn pa kijk en die is feyenoord dus ja ergens diep weg kweek je dan toch beetje sympathie.
Maar als ik op de weg ben en de kuip is inbbeeld dan is het toch altijd een middelvingertje
Je bent weer te...eh...goed voor deze wereld.quote:
Ok ok, jij bent geen fan van James Blunt. Maak ik het goed met deze?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je bent weer te...eh...goed voor deze wereld.
nieuwe werkleef héquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tof. Ga je nog wat leuks doen of nog patat?
morgen eerste werkdagquote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
morgen eerste werkdag
hoef waarschijnlijk niks te doen
en krijg gelijk betaald
#chil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |