quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:05 schreef sararaats het volgende:
Zonnige groetjes vanuit Wuustwezel.
Ik zit lekker achter de was van ons ma anders ben ik straks ne scampi.
Goed hequote:Op woensdag 15 april 2015 12:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is al 12:00 geweest, dus goede constatering!
Je maakt divje en scrummie helemaal blij als je verteld waar KB uit hangtquote:Op woensdag 15 april 2015 12:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is al 12:00 geweest, dus goede constatering!
Fixed!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je maakt divje helemaal blij als je verteld waar KB uit hangt
Haha, waarom zou ik dat weten?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je maakt divje en scrummie helemaal blij als je verteld waar KB uit hangt
Nou...vertel nou maar. Is ze met jou meegehuppeld?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik dat weten?
Ik weet dat ze leeft, maar niet waar ze precies uithangt.
Die zal nu zeker ergens op een hippiestrand liggen.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...vertel nou maar. Is ze met jou meegehuppeld?
Nou ja van iedereen die ik wel eens tegenkom op fok(en dat zijn er niet veel) leek jij mij degene die wel kon vertellen waar kb isquote:Op woensdag 15 april 2015 13:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik dat weten?
Ik weet dat ze leeft, maar niet waar ze precies uithangt.
IK HEB HELEMAAL NIKS MET HAAR VERDWIJNING TE MAKEN.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja van iedereen die ik wel eens tegenkom op fok(en dat zijn er niet veel) leek jij mij degene die wel kon vertellen waar kb is
Aan de caps te zien begrijp je heel goed dat je nu hoofdverdachte bent hier op bnw!quote:Op woensdag 15 april 2015 13:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL NIKS MET HAAR VERDWIJNING TE MAKEN.
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Aan de caps te zien begrijp je heel goed dat je nu hoofdverdachte bent hier op bnw!
the lady protest too muchquote:Op woensdag 15 april 2015 13:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL NIKS MET HAAR VERDWIJNING TE MAKEN.
ik kan er maar 1 ding over zeggen.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:41 schreef Peunage het volgende:
Ik kan er niet teveel over zeggen, maar....
NWS / Grootste ketel speedproductie ooit ontdekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |