abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151651897
Ik hoor best veel goede verhalen over Echinaforce.
Dat dit beter schijnt te zijn dan multivitamine etc.

Wie heeft er ervaring met dit natuurlijk middel?
En zo ja wat gebruik je dan? Er is zovéél.

Ik heb wel eens Echinaforce Hot Drink gebruikt toen ik de griep had 2 maanden terug.
Ik moet zeggen dat het misschien wel heeft geholpen omdat ik vrij snel weer beter was.
Nu ben ik ook weer wat aan het kwakkelen (voorjaarsgriep in aankomst ofzo) en zit nu weer aan dit vlierbessensapdrankje. Maar niet teveel, dat vinden de darmen niet tof.
  maandag 13 april 2015 @ 18:09:26 #2
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_151652058
Echinaforce is heel wat anders dan vitamines, en doet ook heel wat anders.

Vitamines zijn belangrijk voor het reilen en zeilen van je lichaam, zorgen voor goede opname van voedingsstoffen, aanmaak van bouwstenen en werken anti-oxiderent.

Echinaforce (als het doet wat ze zeggen dat het doet, ik geloof er persoonlijk wel in (dat het een licht positief effect heeft dus) maar heb me nooit in studies verdiept) versterkt je weerstand gedurende een paar maanden. Als ik me niet vergis heeft het echter geen zin om het te nemen als je al ziek bent, het schijnt alleen te werken als je het al een paar weken slikt voor je ziek wordt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_151652245
Dus naast Echinaforce zou je toch oo nog een multivitamine moeten slikken?
pi_151652333
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef Tanin het volgende:
ls ik me niet vergis heeft het echter geen zin om het te nemen als je al ziek bent, het schijnt alleen te werken als je het al een paar weken slikt voor je ziek wordt.
Die hot drinkt is voor als je ziek bent.

http://www.avogel.nl/webw(...)aforce-hot-drink.php

Sneller herstel althans
  maandag 13 april 2015 @ 18:20:57 #5
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_151652455
Of jij vitamines nodig hebt kan ik vanachter m'n toetsenbord niet beoordelen. Waarschijnlijk zul je er 1 a 2 wel nodig hebben (vitamine D bijvoorbeeld in de koudere maanden), maar ben je beter af met het individueel slikken dan een pot multivitamines.

En dat kan meneer Vogel wel leuk beweren, maar naast een stel goede producten verkoopt hij soms ook gebakken lucht. Ik weet niet altijd wanneer hij wat doet, maar er staat me iets van bij dat echinaforce alleen werkt als je het drinkt voor je ziek wordt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 13 april 2015 @ 18:24:38 #6
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_151652577
Geef je geld niet uit aan die onzin, het doet niets!!!
pi_151652604
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:20 schreef Tanin het volgende:
Of jij vitamines nodig hebt kan ik vanachter m'n toetsenbord niet beoordelen
Onregelmatig leven ivm werk (soms lange nachten, soms korte nachten), vaak snelle hap als wok of magnetronmaaltijd (---> wat wel al eerder is gemaakt op een vrije dag bv), stressvolle baan.
Ben ook regelmatig ziek. Althans de griep. Zo valt het mee. Dus mijn immuunsysteem lijkt niet top.
Nu moet ik zeggen dat ik wel heel veel met zieke mensen in aanraking kom.
pi_151652688
Is homeopathie. En dat zou genoeg antwoord moeten zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_151652719
Duur is het wel ja. Zo'n potje vlierblessen gedoe kost 9 euro
  Licht Ontvlambaar maandag 13 april 2015 @ 18:31:02 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_151652813
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:27 schreef probeer het volgende:
Is homeopathie. En dat zou genoeg antwoord moeten zijn.
nope...

quote:
Echinaforce is een fytotherapeutisch middel, in Nederland geregistreerd als homeopathisch geneesmiddel, onder de merknaam A. Vogel. Hoewel Echinaforce als homeopathisch middel wordt aangeprezen, wordt het als oertinctuur verkocht. Verdunnen en potentiëren, zoals gebruikelijk is bij homeopathische middelen, vindt bij dit product dus niet plaats, zodat het eigenlijk een fytotherapeutisch en geen homeopathisch middel betreft.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_151652909
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 18:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nope...

[..]

Ok, my bad. Kruidengeneesmiddel dus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_151653297
Vlierbessen zijn wel goed voor je weerstand, dus een kern van waarheid moet er toch in zitten zou je zeggen
pi_151653390
Wie linkt Lubach op zondag even?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_151653423
Dat duurt lang, dan doe ik het wel:
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Licht Ontvlambaar maandag 13 april 2015 @ 19:13:11 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_151654409
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef DroogDok het volgende:
Dat duurt lang, dan doe ik het wel:
misschien eens het topic lezen?
pi_151655028
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 19:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zijn vele programma's op tv geweest over homeopathie. Pure oplichterij en het werk op placebo effect.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 april 2015 @ 19:29:32 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_151655116
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:27 schreef Aloria het volgende:

[..]

Zijn vele programma's op tv geweest over homeopathie. Pure oplichterij en het werk op placebo effect.
geheel mee eens, maar dit is dus géén homeopathisch middel...
pi_151655212
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

geheel mee eens, maar dit is dus géén homeopathisch middel...
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)rekte-onzin/speel/1/

kassa over a vogel producten, dat mensen nog steeds a vogel halen. :')

ik quote

Geen geneesmiddel tegen griep
Griep is een virus dat wereldwijd voorkomt. In Nederland steekt het vooral in de wintermaanden de kop op. Het griepvirus verspreidt zich makkelijk bij droge lucht en lage temperaturen. We zitten allemaal lekker dicht op elkaar in warme huizen met weinig ventilatie. Hans Zaaijer, viroloog bij het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam, is duidelijk. Er bestaat geen enkel geneesmiddel tegen griep. Er zijn alleen allerlei middeltjes in de handel die de griepsymptomen verlichten. Weerstandverhogende middelen als Echinaforce en vitamine C zijn volgens Zaaijer volstrekte onzin. "Er is nul wetenschappelijk bewijs dat het werkt. Er bestaan geen middelen die je weerstand verhogen. Het enige wat helpt, is optimistisch ingesteld zijn. Als je je happy voelt en een laag stressniveau hebt, heb je een iets betere afweer.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 april 2015 @ 19:36:54 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_151655420
Dat maakt het nog steeds geen homeopathisch middel.
pi_151655472
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 19:36 schreef Sjeen het volgende:
Dat maakt het nog steeds geen homeopathisch middel.
Maar het is wel troep ( placebo effect ) het helpt geen ene moer en dat wilde ts weten :W kortom steek je geld in iets anders ^O^
pi_151658763
Als ik het zo lees kun je beter geld/moeite steken in fatsoenlijk eten. Al die 'middeltjes' doen geen ruk, behalve geld uit jouw portemonnee laten verdwijnen.
Professioneel gifmenger.
pi_151659351
Vind het altijd wel lekker wegdrinken bij iemand die geen whisky in huis heeft maar wel dit spul.
pi_151669312
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 19:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Misschien eens het filmpje kijken?
pi_151669356
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
Als ik het zo lees kun je beter geld/moeite steken in fatsoenlijk eten. Al die 'middeltjes' doen geen ruk, behalve geld uit jouw portemonnee laten verdwijnen.
Nouja, ze laten je jezelf zekerder en dus beter voelen. Wat daadwerkelijk kan helpen bij een genezingsproces.
Maar dat heeft helemaal niets te maken met wat er in zit - het gevoel is all in your mind :P
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 07:08:07 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_151669397
Vroeger kregen wij van die druppels daarvan :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')