Die hot drinkt is voor als je ziek bent.quote:Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef Tanin het volgende:
ls ik me niet vergis heeft het echter geen zin om het te nemen als je al ziek bent, het schijnt alleen te werken als je het al een paar weken slikt voor je ziek wordt.
Onregelmatig leven ivm werk (soms lange nachten, soms korte nachten), vaak snelle hap als wok of magnetronmaaltijd (---> wat wel al eerder is gemaakt op een vrije dag bv), stressvolle baan.quote:Op maandag 13 april 2015 18:20 schreef Tanin het volgende:
Of jij vitamines nodig hebt kan ik vanachter m'n toetsenbord niet beoordelen
nope...quote:Op maandag 13 april 2015 18:27 schreef probeer het volgende:
Is homeopathie. En dat zou genoeg antwoord moeten zijn.
quote:Echinaforce is een fytotherapeutisch middel, in Nederland geregistreerd als homeopathisch geneesmiddel, onder de merknaam A. Vogel. Hoewel Echinaforce als homeopathisch middel wordt aangeprezen, wordt het als oertinctuur verkocht. Verdunnen en potentiëren, zoals gebruikelijk is bij homeopathische middelen, vindt bij dit product dus niet plaats, zodat het eigenlijk een fytotherapeutisch en geen homeopathisch middel betreft.
misschien eens het topic lezen?quote:
Zijn vele programma's op tv geweest over homeopathie. Pure oplichterij en het werk op placebo effect.quote:
geheel mee eens, maar dit is dus géén homeopathisch middel...quote:Op maandag 13 april 2015 19:27 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zijn vele programma's op tv geweest over homeopathie. Pure oplichterij en het werk op placebo effect.
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)rekte-onzin/speel/1/quote:Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
geheel mee eens, maar dit is dus géén homeopathisch middel...
Maar het is wel troep ( placebo effect ) het helpt geen ene moer en dat wilde ts wetenquote:Op maandag 13 april 2015 19:36 schreef Sjeen het volgende:
Dat maakt het nog steeds geen homeopathisch middel.
Misschien eens het filmpje kijken?quote:
Nouja, ze laten je jezelf zekerder en dus beter voelen. Wat daadwerkelijk kan helpen bij een genezingsproces.quote:Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
Als ik het zo lees kun je beter geld/moeite steken in fatsoenlijk eten. Al die 'middeltjes' doen geen ruk, behalve geld uit jouw portemonnee laten verdwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |