abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2015 @ 20:42:31 #76
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_151658354
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het beleid wat Nederland heeft qua asielzoekers is al best afschrikwekkend. Volgens mij gaan er veel meer mensen (ook relatief) naar Zweden en Duitsland, om maar iets te noemen.
Het is dan ook een stom beleid. Toevallig sprak ik gister met een vriendin uit Oekraine, die (voor de duidelijkheid) gewoon goed werk heeft en goed engels kan. Maar ze zou heel graag naar Nederland willen komen voor langere tijd. (al voor het gedoe met Rusland). Ze zei tegen me, de makkelijkste manier om de EU binnen te komen is om mezelf zwart te verven en zielig te doen want dan laten ze je zo binnen. Maar als je gewoon een goed CV hebt, je spreekt goed engels, je bent bereid te solliciteren, etc dan doen ze moeilijk :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_151660189
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 20:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het is dan ook een stom beleid. Toevallig sprak ik gister met een vriendin uit Oekraine, die (voor de duidelijkheid) gewoon goed werk heeft en goed engels kan. Maar ze zou heel graag naar Nederland willen komen voor langere tijd. (al voor het gedoe met Rusland). Ze zei tegen me, de makkelijkste manier om de EU binnen te komen is om mezelf zwart te verven en zielig te doen want dan laten ze je zo binnen. Maar als je gewoon een goed CV hebt, je spreekt goed engels, je bent bereid te solliciteren, etc dan doen ze moeilijk :D
Bizar. We halen hier alleen maar van die kansloz... eeeh... kansenparels binnen. Alsof we in dit land al niet kansenparels genoeg hebben!
  woensdag 15 april 2015 @ 12:59:54 #78
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_151707312
Godsamme, wat een theater bij die ontruiming :')

http://www.geenstijl.nl/m(...)_bad_geen_brood.html
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_151708025
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:08 schreef LXIV het volgende:
Die hele asielprocedure is onzinnig wanneer uitgewezen asielzoekers gewoon mogen blijven. Waarom dan nog voor veel geld uitzoeken of hun vluchtverhalen kloppen? (Die overigens sowieso meestal gelogen zijn).
Het is een fictief probleem. Pak die mensen gewoon op en zet ze op het vliegtuig naar hun eigen land. Geef ze 4000 euro zakgeld mee, dan kunnen ze daar een nieuwe start maken.
We zouden eens kunnen ophouden met kansloze figuren naar Europa te lokken. Gewoon alles wat hierheen komt stevig afranselen, terug laten roeien naar de zandbak en alleen daar in de regio hulp bieden. We hebben hier al veel te veel paupers rondlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')