Dit inderdaadquote:Wel erg veel ja. Ze hadden beter een 64GB USB stick erin kunnen doen, dat was een stuk makkelijker geweest
----
Heb het ook gelezen ja, heb er zelf ong 11 uur over gedaan denk ik. In het begin steady 2MB/s, later bleef ie hangen rond de 48KB/squote:Op dinsdag 14 april 2015 11:46 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik heb op Reddit meerdere comments gelezen van mensen die de digitale editie hebben gekocht en, los van dat de servers van Rockstar traag zijn, zelf ook traag internet hebben. En dus meerdere dagen hun computer aan hebben staan voor de preload..
Same herequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:46 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Zit me net te bedenken dat dit de eerste GTA is die ik zeg maar legaal mag kopen in verband met leeftijd enzo. En ook heb gekocht.
Voorheen altijd dat gekloot dat je ouders mee moesten enzoquote:
11 uur, dat valt dan nog mee. Ondertussen kan je natuurlijk nog andere dingen doen. Spelen kan toch pas sinds vannacht.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb het ook gelezen ja, heb er zelf ong 11 uur over gedaan denk ik. In het begin steady 2MB/s, later bleef ie hangen rond de 48KB/s
Maar jij hebt nu wel een mooie doos in huis
Nooit problemen mee gehad. Ik heb GTA 2 lang geleden voor mijn verjaardag gekregen. GTA 4 heb ik via Bol besteld, dus geen leeftijdscheck. En de rest, tja, die komt ergens anders vandaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Voorheen altijd dat gekloot dat je ouders mee moesten enzobest achterhaald eigenlijk dat het dan ineens wel mag.
Tegenwoordig ook een GTA compleet pack op Steam voor 9,99 met: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City. Denk dat ik die ook even aan ga schaffen hoewel ik ze allemaal al heb alleen kan ik GTA IV en Liberty City Stories niet spelen om de een of andere vage redenquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef Azerdion het volgende:
[..]
11 uur, dat valt dan nog mee. Ondertussen kan je natuurlijk nog andere dingen doen. Spelen kan toch pas sinds vannacht.
Heb jij ook gehad dat er verkeerde files werden gedownload en dat je dus alles opnieuw moest binnenhalen?
Heb jij ook al gespeeld? Bevalt het spel wat? Of ken je het al van consoles?
Staat toch leuk in de kast, zo'n doosje. En natuurlijk de kaart op de muur
[..]
Nooit problemen mee gehad. Ik heb GTA 2 lang geleden voor mijn verjaardag gekregen. GTA 4 heb ik via Bol besteld, dus geen leeftijdscheck. En de rest, tja, die komt ergens anders vandaan
Maar toen ik anderhalf jaar (misschien iets langer?) geleden een aanbieding voorbij zag komen op Steam voor het complete pakket, heb ik die gekocht. Toendertijd zat GTA 1 en GTA 2 er nog bij. Nu zijn die gratis te downloaden via Rockstar en kan je ze niet meer krijgen via Steam.
Met de pc kon ik verder weinig doen, dus heb 'm 's nachts laten draaien. Die launcher slurpte heel wat geheugen op. Geen verkeerde files binnengehaald, wel paar keer de verbinding verloren, maar dan ging ie automatisch verder ±'quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef Azerdion het volgende:
[..]
11 uur, dat valt dan nog mee. Ondertussen kan je natuurlijk nog andere dingen doen. Spelen kan toch pas sinds vannacht.
Heb jij ook gehad dat er verkeerde files werden gedownload en dat je dus alles opnieuw moest binnenhalen?
Heb jij ook al gespeeld? Bevalt het spel wat? Of ken je het al van consoles?
Staat toch leuk in de kast, zo'n doosje. En natuurlijk de kaart op de muur
[..]
Nooit problemen mee gehad. Ik heb GTA 2 lang geleden voor mijn verjaardag gekregen. GTA 4 heb ik via Bol besteld, dus geen leeftijdscheck. En de rest, tja, die komt ergens anders vandaan
Maar toen ik anderhalf jaar (misschien iets langer?) geleden een aanbieding voorbij zag komen op Steam voor het complete pakket, heb ik die gekocht. Toendertijd zat GTA 1 en GTA 2 er nog bij. Nu zijn die gratis te downloaden via Rockstar en kan je ze niet meer krijgen via Steam.
Alleen al om het op mijn bureaublad te hebben koop ik hetquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Met de pc kon ik verder weinig doen, dus heb 'm 's nachts laten draaien. Die launcher slurpte heel wat geheugen op. Geen verkeerde files binnengehaald, wel paar keer de verbinding verloren, maar dan ging ie automatisch verder ±'
Heb ´m tot een jaar terug veel op PS3 gespeeld. Dit is voor mij de eerste x next gen GTAV. Echt genieten. Ga de SP volledig in first-person doen.
compleet andere ervaring dan ik gewend was. Heb vannacht snel die prologue gespeeld zodat ik m'n PS3 character weer terug kon halen. En heb wat races en deathmatches gespeeld online. Wel ff wennen weer, alle races verloren en 2 kills
Paar weken geleden ook die GTA Complete Edition opgepikt voor een tientjeZo'n rijtje GTA's staat ook wel leuk op het bureaublad
Ja idd, denk ook niet die oude GTA's nog te gaan spelen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Alleen al om het op mijn bureaublad te hebben koop ik het
En San Andreas natuurlijk. GTA IV ook want die wil ik al jaren spelen maar kon hem nooit spelen op mijn crappy computer. Maar heb nu een nieuwe dus kan het welquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja idd, denk ook niet die oude GTA's nog te gaan spelen eigenlijkBehalve Vice City voor de muziek
Heb je ook al geprobeerd GTA 4 te downgraden? Bij sommige mensen werkt de ene versie wel, de andere weer niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:57 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook een GTA compleet pack op Steam voor 9,99 met: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City. Denk dat ik die ook even aan ga schaffen hoewel ik ze allemaal al heb alleen kan ik GTA IV en Liberty City Stories niet spelen om de een of andere vage reden
Ik ben ook erg benieuwd naar first-person. En inderdaad, dat is ook de reden dat ik het pakket heb gekocht. Een tientje voor de serie is het zeker waard!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Met de pc kon ik verder weinig doen, dus heb 'm 's nachts laten draaien. Die launcher slurpte heel wat geheugen op. Geen verkeerde files binnengehaald, wel paar keer de verbinding verloren, maar dan ging ie automatisch verder ±'
Heb ´m tot een jaar terug veel op PS3 gespeeld. Dit is voor mij de eerste x next gen GTAV. Echt genieten. Ga de SP volledig in first-person doen.
compleet andere ervaring dan ik gewend was. Heb vannacht snel die prologue gespeeld zodat ik m'n PS3 character weer terug kon halen. En heb wat races en deathmatches gespeeld online. Wel ff wennen weer, alle races verloren en 2 kills
Paar weken geleden ook die GTA Complete Edition opgepikt voor een tientjeZo'n rijtje GTA's staat ook wel leuk op het bureaublad
Denk dat het probleem hem zit in Windows 8.1 en dat ik een van de eerste versie heb gekocht toendertijd. Had ook geen zin om er uren bij te gaan zitten. Heb het wel voor elkaar gekregen hem te draaien in compatibiliteit modus maar toen was mijn resolutie weer verneukt en kon ik niet in game.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Heb je ook al geprobeerd GTA 4 te downgraden? Bij sommige mensen werkt de ene versie wel, de andere weer niet.
[..]
Ik ben ook erg benieuwd naar first-person. En inderdaad, dat is ook de reden dat ik het pakket heb gekocht. Een tientje voor de serie is het zeker waard!
Ik ben ondertussen serie aan het kijken... en kom er net achter dat er kennelijk al zo'n 10 min een melding was dat ik de volgende schijf in moest voeren.. achja, we hebben de tijd. Ben toch vrij
Ik heb ook Windows 8.1, maar heb geen problemen. Hoop dat je een oplossing vindtquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Denk dat het probleem hem zit in Windows 8.1 en dat ik een van de eerste versie heb gekocht toendertijd. Had ook geen zin om er uren bij te gaan zitten. Heb het wel voor elkaar gekregen hem te draaien in compatibiliteit modus maar toen was mijn resolutie weer verneukt en kon ik niet in game.
Have fun!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik heb ook Windows 8.1, maar heb geen problemen. Hoop dat je een oplossing vindt
Het is tijd om te spelen! Moet nu de activatiecode invoeren. Wish me luck!
Dankje! Maar ik was te voorbarigquote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik heb ook Windows 8.1, maar heb geen problemen. Hoop dat je een oplossing vindt
Het is tijd om te spelen! Moet nu de activatiecode invoeren. Wish me luck!
Omdat ik de hoes erbij wouquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef STING het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, vanwege welke reden(en) hebben jullie het niet via Steam gekocht?
Hij is al live toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:50 schreef Likker69 het volgende:
Wanneer kunnen we nou beginnen met spelen? Hoelaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |