abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151674074
quote:
Wel erg veel ja. Ze hadden beter een 64GB USB stick erin kunnen doen, dat was een stuk makkelijker geweest

----

Dit inderdaad

Zit me net te bedenken dat dit de eerste GTA is die ik zeg maar legaal mag kopen in verband met leeftijd enzo. En ook heb gekocht.
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:47:56 #77
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151674114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:46 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Ik heb op Reddit meerdere comments gelezen van mensen die de digitale editie hebben gekocht en, los van dat de servers van Rockstar traag zijn, zelf ook traag internet hebben. En dus meerdere dagen hun computer aan hebben staan voor de preload..
Heb het ook gelezen ja, heb er zelf ong 11 uur over gedaan denk ik. In het begin steady 2MB/s, later bleef ie hangen rond de 48KB/s _O-
Maar jij hebt nu wel een mooie doos in huis ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151674116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:46 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Dit inderdaad

Zit me net te bedenken dat dit de eerste GTA is die ik zeg maar legaal mag kopen in verband met leeftijd enzo. En ook heb gekocht.
Same here :D
pi_151674189
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Same here :D
Voorheen altijd dat gekloot dat je ouders mee moesten enzo :P best achterhaald eigenlijk dat het dan ineens wel mag.
IT'er in hart en nieren
pi_151674292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb het ook gelezen ja, heb er zelf ong 11 uur over gedaan denk ik. In het begin steady 2MB/s, later bleef ie hangen rond de 48KB/s _O-
Maar jij hebt nu wel een mooie doos in huis ^O^
11 uur, dat valt dan nog mee. Ondertussen kan je natuurlijk nog andere dingen doen. Spelen kan toch pas sinds vannacht.
Heb jij ook gehad dat er verkeerde files werden gedownload en dat je dus alles opnieuw moest binnenhalen?

Heb jij ook al gespeeld? Bevalt het spel wat? Of ken je het al van consoles?

Staat toch leuk in de kast, zo'n doosje. En natuurlijk de kaart op de muur :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Voorheen altijd dat gekloot dat je ouders mee moesten enzo :P best achterhaald eigenlijk dat het dan ineens wel mag.
Nooit problemen mee gehad. Ik heb GTA 2 lang geleden voor mijn verjaardag gekregen. GTA 4 heb ik via Bol besteld, dus geen leeftijdscheck. En de rest, tja, die komt ergens anders vandaan :P
Maar toen ik anderhalf jaar (misschien iets langer?) geleden een aanbieding voorbij zag komen op Steam voor het complete pakket, heb ik die gekocht. Toendertijd zat GTA 1 en GTA 2 er nog bij. Nu zijn die gratis te downloaden via Rockstar en kan je ze niet meer krijgen via Steam.
pi_151674382
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef Azerdion het volgende:

[..]

11 uur, dat valt dan nog mee. Ondertussen kan je natuurlijk nog andere dingen doen. Spelen kan toch pas sinds vannacht.
Heb jij ook gehad dat er verkeerde files werden gedownload en dat je dus alles opnieuw moest binnenhalen?

[..]

Nooit problemen mee gehad. Ik heb GTA 2 lang geleden voor mijn verjaardag gekregen. GTA 4 heb ik via Bol besteld, dus geen leeftijdscheck. En de rest, tja, die komt ergens anders vandaan :P
Maar toen ik anderhalf jaar (misschien iets langer?) geleden een aanbieding voorbij zag komen op Steam voor het complete pakket, heb ik die gekocht. Toendertijd zat GTA 1 en GTA 2 er nog bij. Nu zijn die gratis te downloaden via Rockstar en kan je ze niet meer krijgen via Steam.
Tegenwoordig ook een GTA compleet pack op Steam voor 9,99 met: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City. Denk dat ik die ook even aan ga schaffen hoewel ik ze allemaal al heb alleen kan ik GTA IV en Liberty City Stories niet spelen om de een of andere vage reden :')
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:59:24 #82
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151674439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef Azerdion het volgende:

[..]

[..]

Met de pc kon ik verder weinig doen, dus heb 'm 's nachts laten draaien. Die launcher slurpte heel wat geheugen op. Geen verkeerde files binnengehaald, wel paar keer de verbinding verloren, maar dan ging ie automatisch verder ±'

Heb ´m tot een jaar terug veel op PS3 gespeeld. Dit is voor mij de eerste x next gen GTAV. Echt genieten O+ . Ga de SP volledig in first-person doen. _O_ compleet andere ervaring dan ik gewend was. Heb vannacht snel die prologue gespeeld zodat ik m'n PS3 character weer terug kon halen. En heb wat races en deathmatches gespeeld online. Wel ff wennen weer, alle races verloren en 2 kills :P

Paar weken geleden ook die GTA Complete Edition opgepikt voor een tientje _O_ Zo'n rijtje GTA's staat ook wel leuk op het bureaublad _O-
pi_151674491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef Divje het volgende:

[..]

Met de pc kon ik verder weinig doen, dus heb 'm 's nachts laten draaien. Die launcher slurpte heel wat geheugen op. Geen verkeerde files binnengehaald, wel paar keer de verbinding verloren, maar dan ging ie automatisch verder ±'

Heb ´m tot een jaar terug veel op PS3 gespeeld. Dit is voor mij de eerste x next gen GTAV. Echt genieten O+ . Ga de SP volledig in first-person doen. _O_ compleet andere ervaring dan ik gewend was. Heb vannacht snel die prologue gespeeld zodat ik m'n PS3 character weer terug kon halen. En heb wat races en deathmatches gespeeld online. Wel ff wennen weer, alle races verloren en 2 kills :P

Paar weken geleden ook die GTA Complete Edition opgepikt voor een tientje _O_ Zo'n rijtje GTA's staat ook wel leuk op het bureaublad _O-
Alleen al om het op mijn bureaublad te hebben koop ik het :)
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:02:53 #84
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151674529
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Alleen al om het op mijn bureaublad te hebben koop ik het :)
Ja idd, denk ook niet die oude GTA's nog te gaan spelen eigenlijk :@ Behalve Vice City voor de muziek _O_
pi_151674560
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja idd, denk ook niet die oude GTA's nog te gaan spelen eigenlijk :@ Behalve Vice City voor de muziek _O_
En San Andreas natuurlijk. GTA IV ook want die wil ik al jaren spelen maar kon hem nooit spelen op mijn crappy computer. Maar heb nu een nieuwe dus kan het wel :D
IT'er in hart en nieren
pi_151674562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:57 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Tegenwoordig ook een GTA compleet pack op Steam voor 9,99 met: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City. Denk dat ik die ook even aan ga schaffen hoewel ik ze allemaal al heb alleen kan ik GTA IV en Liberty City Stories niet spelen om de een of andere vage reden :')
Heb je ook al geprobeerd GTA 4 te downgraden? Bij sommige mensen werkt de ene versie wel, de andere weer niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd naar first-person. En inderdaad, dat is ook de reden dat ik het pakket heb gekocht. Een tientje voor de serie is het zeker waard!

Ik ben ondertussen serie aan het kijken... en kom er net achter dat er kennelijk al zo'n 10 min een melding was dat ik de volgende schijf in moest voeren.. achja, we hebben de tijd. Ben toch vrij :)
pi_151674602
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Heb je ook al geprobeerd GTA 4 te downgraden? Bij sommige mensen werkt de ene versie wel, de andere weer niet.

[..]

Ik ben ook erg benieuwd naar first-person. En inderdaad, dat is ook de reden dat ik het pakket heb gekocht. Een tientje voor de serie is het zeker waard!

Ik ben ondertussen serie aan het kijken... en kom er net achter dat er kennelijk al zo'n 10 min een melding was dat ik de volgende schijf in moest voeren.. achja, we hebben de tijd. Ben toch vrij :)
Denk dat het probleem hem zit in Windows 8.1 en dat ik een van de eerste versie heb gekocht toendertijd. Had ook geen zin om er uren bij te gaan zitten. Heb het wel voor elkaar gekregen hem te draaien in compatibiliteit modus maar toen was mijn resolutie weer verneukt en kon ik niet in game.
IT'er in hart en nieren
pi_151674646
Er is voor GTA III een 700 Mhz CPU recommended zie ik net. In vergelijking met GTA V is dat niks :P
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:07:17 #89
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151674649
Wat ik me nou afvraag he. Je kan online dus ook je eigen muziek luisteren. Als er nou iemand bij je in de auto stapt, hoort hij die muziek dan ook? :D
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:27:17 #90
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151675119
Nog 7 uur met 2mb/s. Soms schommelt ie naar 8 mb/s dus dat scheelt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_151675149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Denk dat het probleem hem zit in Windows 8.1 en dat ik een van de eerste versie heb gekocht toendertijd. Had ook geen zin om er uren bij te gaan zitten. Heb het wel voor elkaar gekregen hem te draaien in compatibiliteit modus maar toen was mijn resolutie weer verneukt en kon ik niet in game.
Ik heb ook Windows 8.1, maar heb geen problemen. Hoop dat je een oplossing vindt :)

Het is tijd om te spelen! Moet nu de activatiecode invoeren. Wish me luck! :)
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:29:16 #92
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151675173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Ik heb ook Windows 8.1, maar heb geen problemen. Hoop dat je een oplossing vindt :)

Have fun! ^O^
pi_151675221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Have fun! ^O^
Dankje! Maar ik was te voorbarig :( Moet nog 5gb binnenhalen kennelijk. Maar heb een snelheid van 20KB/s. Kom op Rockstar!
pi_151675273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Veel plezier! ^O^
IT'er in hart en nieren
pi_151675292
Dit is wel de eerste keer dat je ook een beetje waar voor je geld krijgt bij een spel van bijna 50 Euro met 7 discs. 7 Euro per DVD
IT'er in hart en nieren
pi_151675574
Moet wachten op de postbode wat een kwelling is dat zeg :')
IT'er in hart en nieren
pi_151675609
Gewoon nieuwsgierig, vanwege welke reden(en) hebben jullie het niet via Steam gekocht? :)
pi_151675636
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef STING het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, vanwege welke reden(en) hebben jullie het niet via Steam gekocht? :)
Omdat ik de hoes erbij wou :)
IT'er in hart en nieren
pi_151675760
Wanneer kunnen we nou beginnen met spelen? Hoelaat?
pi_151675811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:50 schreef Likker69 het volgende:
Wanneer kunnen we nou beginnen met spelen? Hoelaat?
Hij is al live toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')