Deze cd is een geslaagd muzikaal orgasme van uiteenlopende stijlen. Ik ben nogal in mijn hum...
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 09-11-2002 01:22]
quote:Maar dat is het em nou net.
Op zaterdag 9 november 2002 01:20 schreef Zander het volgende:
Hmm... als dat vervelende singletje kenmerkend is voor de hele cd dan laat ik 'm liever stof vergaren bij de platenboer. Maar goed, ieder z'n eigen ding, natuurlijk.
quote:Ik sluit me hierbij aan. Dat ene nummer vind ik persoonlijk ook nogal overgeproduceerd, op een zeer overdreven en geforceerde manier. Al die bombast, gevocoderde stemmen... Het maakt het nummer er zeker niet beter te pruimen door.
Op zaterdag 9 november 2002 01:20 schreef Zander het volgende:
Hmm... als dat vervelende singletje kenmerkend is voor de hele cd dan laat ik 'm liever stof vergaren bij de platenboer. Maar goed, ieder z'n eigen ding, natuurlijk.
quote:Mja, da's dus typisch Russisch. Ze hebben een euh... 'andere' smaak daar. Maar dit vind ik wel een lekker cd'tje hoor
Op zaterdag 9 november 2002 01:25 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ik sluit me hierbij aan. Dat ene nummer vind ik persoonlijk ook nogal overgeproduceerd, op een zeer overdreven en geforceerde manier. Al die bombast, gevocoderde stemmen... Het maakt het nummer er zeker niet beter te pruimen door.
quote:Yup. Ook goed ja, en zelfs 'Robot', het minste nummer van de hele cd, heeft nog enige campwaarde.
Op zaterdag 9 november 2002 01:41 schreef ranja het volgende:
Staat 'Not gonna get us' er ook op?
Ik heb m'n bestelling maar geannuleerd en 'm gewoon bij de Mediamarkt gehaald (14.99). Beetje onzinig om daar op te gaan zitten wachten. Erg leuke cd in elk geval.
Stars is gewoon een ballad, niet perse het slechtste nummer. Maar welke dan wel weet ik ook niet. Ik dacht eerst Malchick gay (ofzo) maar na wat vaker horen is die ook wel erg goed.
Ook leuk die russische versies van 'Not gonna get us' en 'All the things she said' (al had ik die laatste al op cd cd-single). En natuurlijk de cd-rom tracks waaruit blijkt dat de kort-zwart-harige (naam even kwijt) vrijwel geen engels spreekt
quote:Dat heb ik je gezegt.
Op maandag 11 november 2002 10:34 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat dit een extreme kut-cd is..
All the things she said blijft lekker. Maar de rest is me toch ff bagger.
quote:Dat heb ik je gezegd.
All the things she said blijft lekker. Maar de rest is me toch ff bagger.
quote:Tja. Ik heb me door niemand wat laten vertellen en ben zelf gaan luisteren. Daar heb ik meer vertrouwen in dan de mening van een ander.
Wat een gaar geproduceerd "bandje" zeg... Het enige wat NIET op de computer is gemaakt is de zang (onee zelfs die is door de editor gehaald )
quote:Desondanks vind ik de stemmen helemaal niet koud of onpersoonlijk klinken. Ik ben gewoonlijk geen fan van overgeproduceerde albums. Rauwe Engelse alternatieve bandjes hebben meer mijn voorkeur, maar dit bandje doet in mijn oren iets goed, wat ze onderscheidt van de gebruikelijke commerciele pulp.
Op maandag 11 november 2002 10:51 schreef moredragons het volgende:
Het enige wat NIET op de computer is gemaakt is de zang (onee zelfs die is door de editor gehaald)
Ik zou ze wel een keer live willen zien, om een goede indruk te krijgen van hun echte zangcapaciteiten.
(..en natuurlijk ook omdat ze altijd in hun slipjes over het podium schijnen te rennen, maar mocht iemand me daar over aanspreken, dan ontken ik alles. )
Ik luister liever de russische versie van tatu's CD. Ze klinken leuker 'po russky'. Ze zijn niet supergeweldig, maar wel leuk.
Nas ne dogonyat (they won't get us) is leuk... Vooral de harddrum mix.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |