Dit is veul mooier.quote:Op zondag 19 april 2015 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Groningen vind jij lelijk?
Tail of the Peloton.quote:Op zondag 19 april 2015 14:29 schreef Jason22 het volgende:
''Back of the race'' #nosgaatinternationaal
Ik zag je ninja edit wel!quote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het landschap van Limburg mooier dan Groningen
Die foto's van Ronaldo (de echte) doen ook pijn.quote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.Net als Puskas. De wereldster die een Dik Trom werd.
Brolin is nu trouwens professioneel pokeraar.
En over Maarten m'n plaatsgenoot. Die praat heerlijk in wiellercliché's en termen.quote:
Ja sorryquote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit wel!
Oké, dan moet je verhuizen.
Dat zijn jouw woorden en die zijn heel verstandig.quote:Op zondag 19 april 2015 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja sorry
En dat is wel erg rigoreus
Er zijn meer factoren die me in het noorden houden, ik noem een johannes_vermeer
Limburg is inderdaad on Nederlands mooi, je waant je bijna in Frankrijk.quote:
Nog last van vorige week?quote:
Westra is 2x vol op zijn bek gegaan in Parijs-Roubaix, dus dat kruipt niet in de koude kleren.quote:
'Het zit me niet mee'quote:Op zondag 19 april 2015 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Westra is 2x vol op zijn bek gegaan in Parijs-Roubaix, dus dat kruipt niet in de koude kleren.
quote:Op zondag 19 april 2015 14:34 schreef marcodej het volgende:
Dat bloedt best bij Lieuwe. Dat is geen 60%.
Omgekeerde variant van Michael van Gerwen, al was die stucadoor.quote:Op zondag 19 april 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Leuk weetje: Westra was vroeger stratenmaker en woog toen 130 kilo. Dat wisten jullie niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |