http://www.telegraaf.nl/d(...)_sm-meesteres__.htmlquote:DNB-toezichthouder werkte jarenlang als sm-meesteres
door onze financiële redactie
AMSTERDAM -
Een medewerkster van De Nederlandsche Bank (DNB) die toezicht moest houden op de financiële sector heeft zich jarenlang tegelijkertijd als sm-meesteres verhuurd.
Dat meldt Quote maandag.
De Nederlandsche Bank bevestigt dat de medewerkster vanwege 'een integreitskwestie' is ontslagen.
Volgens het onderzoek zou de DNB-medewerkster tegen betaling bereid zijn geweest onder andere de rol van SS-commandante aan te nemen. De vrouw werkte eerder voor ABN Amro en ING Bank.
Ontmaskerd na tip
Na een tip werd ze na zes jaar ontmaskerd. Eind oktober bepaalde de Amsterdamse kantonrechter dat DNB haar na een dienstverband van acht jaar mocht ontslaan.
DNB werkt als waakhond en stelt in de financiële markt zeer hoge integriteitseisen aan (nieuwe) medewerkers bij banken, verzekeraars en dienstverleners. De DNB-medewerkster hield toezicht op de trustsector
'High class nymphomaniac'
Of je nu van cock and ball torturing houdt of het spannend vindt om te snowballen, bij de ‘high class nymphomaniac’ die zich verhuurde onder het pseudoniem Conchita van der Waal kon het allemaal, meldt Quote.
Haar motto was: ‘the kinkyer the better’, geïllustreerd door een grote hoeveelheid foto’s, waaronder een met een SS-pet op haar hoofd. De vrouw wilde tegenover Quote niet reageren.
Ik snap dit ook niet helemaal, wat is er mis met je integriteit als je in je vrije tijd je hobby uitvoert?quote:Op maandag 13 april 2015 11:04 schreef LXIV het volgende:
Waarom wordt deze vrouw ontslagen? Ze mag toch zelf wel weten wat ze doet in haar vrije tijd? In hoeverre heeft zij niet gefunctioneerd als gevolg van haar hobby?
Ik neem aan dat de mannen die zich door haar onder handen hebben laten nemen dit allemaal vrijwillig gedaan hebben.
Welja, klets met een zweep op je vingers als je een foutje maakt met de cijfertjesquote:Op maandag 13 april 2015 11:08 schreef Chewie het volgende:
Een dominante toezichthouder zou juist een pre moeten zijn lijkt me, zeker als het om de financiele sector gaat.
quote:Op maandag 13 april 2015 11:09 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Welja, klets met een zweep op je vingers als je een foutje maakt met de cijfertjes![]()
Heb me sufgegoogled, vooral naar de foto waarvan gewag gemaakt wordt met rode zweep en SS-pet op, maar alles is blijkbaar offline gehaald.quote:
Lijkt me dan toch zeer toepasselijk dat ze SM-meesteres was, want daar is ook sprake van trustquote:De DNB-medewerkster hield toezicht op de trustsector
Jammer, dankjewel voor de moeitequote:Op maandag 13 april 2015 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb me sufgegoogled, vooral naar de foto waarvan gewag gemaakt wordt met rode zweep en SS-pet op, maar alles is blijkbaar offline gehaald.
Ik hoop dat het gewoon gaat om het objectief overtreden van de integriteitsregels wat betreft eventuele bijverdiensten en deze te moeten melden aan je werkgever .. dat de dame dat nagelaten had en ook geen zekerheden getroffen had bv geen contact in een andere baan te hebben met mogelijke contacten die ze juist moest controleren als toezichtshoudster.quote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 13 april 2015 11:20 schreef LXIV het volgende:
Stel je voor dat jij een suffe boekhouder bent en dat dit je bazin is. Op haar gewone werk ziet ze er ook altijd al best wel streng uit, op hoge hakken, de haren in een knotje en een brilletje op haar neus. Stiekem ben je een klein beetje bang voor haar, maar je vind haar ook heel lekker.
Dan moet je opeens bij haar op kantoor komen. Streng kijkt ze je aan en laat een rapport zien dat jij vorige week geschreven hebt. Hierin toont ze een paar dikke fouten die jij gemaakt heb. Hoe had je dat over het hoofd kunnen zien! Ze leunt achterover in haar bureaustoel en wipt haar pump op haar voet op-en-neer. Zwijgend kijkt ze je aan, terwijl ze in haar handen speelt met een lineaal die op haar bureau lag.
"Ik denk dat het het beste is wanneer jij na werktijd maar even langskomt hier op het bureau. Dan trekken we het weer recht".
Op deze manier is de discipline de afgelopen 8 jaar gehandhaafd bij DNB. Dat is zo goed als zeker.
Bij 'cock and ball torturing', uit het bericht in de OP, haak ik toch echt afquote:Op maandag 13 april 2015 11:20 schreef LXIV het volgende:
Stel je voor dat jij een suffe boekhouder bent en dat dit je bazin is. Op haar gewone werk ziet ze er ook altijd al best wel streng uit, op hoge hakken, de haren in een knotje en een brilletje op haar neus. Stiekem ben je een klein beetje bang voor haar, maar je vind haar ook heel lekker.
Dan moet je opeens bij haar op kantoor komen. Streng kijkt ze je aan en laat een rapport zien dat jij vorige week geschreven hebt. Hierin toont ze een paar dikke fouten die jij gemaakt heb. Hoe had je dat over het hoofd kunnen zien! Ze leunt achterover in haar bureaustoel en wipt haar pump op haar voet op-en-neer. Zwijgend kijkt ze je aan, terwijl ze in haar handen speelt met een lineaal die op haar bureau lag.
"Ik denk dat het het beste is wanneer jij na werktijd maar even langskomt hier op het bureau. Dan trekken we het weer recht".
Op deze manier is de discipline de afgelopen 8 jaar gehandhaafd bij DNB. Dat is zo goed als zeker.
Wat heb jij er precies op tegen dan?quote:Op maandag 13 april 2015 11:24 schreef waht het volgende:
Al die proleten hier die zo'n wijf maar wat mooi vinden.
Dat doet ze natuurlijk alleen maar in haar vrije tijd. Ondeugende knaapjes op kantoor houdt ze met haar liniaal in toom. Die hoeven alleen hun broekje naar beneden te doen en over haar bureau te hangen om vijf, zes flinke petsen in ontvangst te nemen. Verder geen gekke dingen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij 'cock and ball torturing', uit het bericht in de OP, haak ik toch echt af![]()
En geen idee wat dat 'snowballen' is, maar ik denk ook dat ik dat niet eens wil weten.
Ja, ik heb meer respect voor dit soort dames dan voor mondademers zoals jij die alle vrouwen standaard 'wijven' noemen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:24 schreef waht het volgende:
Al die proleten hier die zo'n wijf maar wat mooi vinden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snowballenquote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
....En geen idee wat dat 'snowballen' is, maar ik denk ook dat ik dat niet eens wil weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |