Moet je ookquote:Op maandag 13 april 2015 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was al trots op mijn 36 baantjes
"Jij bent hier, dus jij bent goed bezig!"quote:Op maandag 13 april 2015 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je ook
Ook al heb je er maar 4 gedaan, altijd trots zijn op je prestatie's
Het is ook al een hele prestatie om jezelf van de bank te sleurenquote:Op maandag 13 april 2015 09:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
"Jij bent hier, dus jij bent goed bezig!"
Hangt er altijd voor de ingang bij Basic Fit
quote:Op maandag 13 april 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook al een hele prestatie om jezelf van de bank te sleuren![]()
Daarom ga ik ook niet naar de sportschool. Te veel moeitequote:
Ik vraag mij af of dat als geldig argument kan worden aangevoerd in de rechtbank als je terecht staat omdat je onzedelijke handelingen met jezelf uitvoerde terwijl je stond te kijken naar een yogales.quote:Op maandag 13 april 2015 09:24 schreef HarveySpecter het volgende:
"Jij bent hier, dus jij bent goed bezig!"
Hangt er altijd voor de ingang bij Basic Fit
Jij hebt dat ook niet nodigquote:Op maandag 13 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar de sportschool. Te veel moeite
Whut?quote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat als geldig argument kan worden aangevoerd in de rechtbank als je terecht staat omdat je onzedelijke handelingen met jezelf uitvoerde terwijl je stond te kijken naar een yogales.
Daar weet jij heul niks vanquote:
Jij bent hier, dus jij bent goed bezigquote:
Het zou een mooie slogan voor FOK! zijn jaquote:Op maandag 13 april 2015 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent hier, dus jij bent goed bezig
quote:Op maandag 13 april 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou een mooie slogan voor FOK! zijn ja
Nog niks veranderd, zie ikquote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat als geldig argument kan worden aangevoerd in de rechtbank als je terecht staat omdat je onzedelijke handelingen met jezelf uitvoerde terwijl je stond te kijken naar een yogales.
Tell me about itquote:
Try before you diequote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt? En dan terwijl ik serieus probeer mijn vunzigheden wat eloquenter te formuleren. Valt niet op blijkbaar.quote:
'Onzedelijke handelingen' is wel wat verfijnder dan 'rukken', ja.quote:Op maandag 13 april 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt? En dan terwijl ik serieus probeer mijn vunzigheden wat eloquenter te formuleren. Valt niet op blijkbaar.
Te doorzichtig, 't blijven vunzigheden.quote:Op maandag 13 april 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt? En dan terwijl ik serieus probeer mijn vunzigheden wat eloquenter te formuleren. Valt niet op blijkbaar.
Dank jequote:Op maandag 13 april 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:
'Onzedelijke handelingen' is wel wat verfijnder dan 'rukken', ja.
En als ik het had beschreven met behulp van het woord onaneren? Was het dan al minder doorzichtig geweest omdat niet iedereen dat woord kent?quote:Op maandag 13 april 2015 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
Te doorzichtig, 't blijven vunzigheden.
Waarom ken jij dat woord wel?quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als ik het had beschreven met behulp van het woord onaneren? Was het dan al minder doorzichtig geweest omdat niet iedereen dat woord kent?
... dat, en omdat ik best een ruime woordenschat heb.quote:
Synoniemen opgezochtquote:Op maandag 13 april 2015 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dat, en omdat ik best een ruime woordenschat heb.
Book smartquote:
Nee joh, voortvloeisel uit mijn christelijke opvoeding. Onan is een bijbels figuur en daar is het woord onaneren van afgeleid.quote:
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 13 april 2015 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, voortvloeisel uit mijn christelijke opvoeding. Onan is een bijbels figuur en daar is het woord onaneren van afgeleid.
Hey, de happy camperquote:
Hij kent er echt wel meerquote:Op maandag 13 april 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vanwel dat verhaal van Onan, misschien juist dat je alleen dit ene verhaal hebt onthouden
Die hele bijbel staat vol met de vuigste smerigheden waar zelfs de vuigste smerigerd nog rode oortjes van krijgtquote:Op maandag 13 april 2015 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zulke vunzigheden
Ik zal eens aan m'n moeder vragen of ze het kent
Ik heb hem nooit gelezen, kom er niet doorheenquote:Op maandag 13 april 2015 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die hele bijbel staat vol met de vuigste smerigheden waar zelfs de vuigste smerigerd nog rode oortjes van krijgt
Ik las met YouVersion op m'n foon. Maar ben ook nooit helemaal erdoorheen gekomen. Nu wel geinspireerd weer verder te gaanquote:Op maandag 13 april 2015 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelezen, kom er niet doorheen
Voor je collega's ook?quote:
Door het rukken?quote:Op maandag 13 april 2015 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las met YouVersion op m'n foon. Maar ben ook nooit helemaal erdoorheen gekomen. Nu wel geinspireerd weer verder te gaan
Door jouquote:
Huh? Alleen op je werk nu?quote:
Oooooooooooooooooooooh, dat las ik nietquote:
Dat geeft niet tochquote:Op maandag 13 april 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooh, dat las ik niet
Hebben we elkaar blij gemaaktquote:Op maandag 13 april 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik toch iemand geīnspireerd in m'n leven
Nou, op dit tijdstip...quote:
Zeker ik. Gatenkaashoofdquote:Op maandag 13 april 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het hoogstens gister gezegd, dus dat je het vergeten bent, kan ik begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |