Gebakken rijst met ei.quote:Op zondag 12 april 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
Bijna etenstijd en echt geen idee waar ik trek in heb.
Echt net een kwartier inspiratieloos in mijn koelkast staan kijken.
Je hebt het gezicht van dat jochie teruggetoverd!!!quote:Op zondag 12 april 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit is ook totaal niet grappig.
Je vader.quote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een leuke naam. Maar wie moet er dan Mart heten?
Laat ei nou zijn wat ik niet in huis hebquote:Op zondag 12 april 2015 18:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gebakken rijst met ei.
Oftewel fried rice.
Ik ga er over een dik uur naartoe, ik zal het doorgeven, Harry.quote:
Jullie mogen hem Mart blijven noemen, dan blijf ik hem wel Harry roepen noemen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een leuke naam. Maar wie moet er dan Mart heten?
Eigenlijk hoeft er niet per se ei in fried rice. Ik weet niet of je kip of vis of zo hebt...quote:Op zondag 12 april 2015 19:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat ei nou zijn wat ik niet in huis heb![]()
Ik heb normaal nooit zoveel moeite te bedenken wat te eten
Dit vind ik ook mooi.quote:Op zondag 12 april 2015 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga er over een dik uur naartoe, ik zal het doorgeven, Harry.
Toto? Hoezo dat?quote:Op zondag 12 april 2015 19:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jullie mogen hem Mart blijven noemen, dan blijf ik hem wel Harry roepen noemen.
Eigenlijk zou ik Tem dan Toto moeten noemen.
Heb visfilet uit de vriezer gehaald, doe ik straks in de oven met wat pasta.quote:Op zondag 12 april 2015 19:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eigenlijk hoeft er niet per se ei in fried rice. Ik weet niet of je kip of vis of zo hebt...
Harry & Toto of Toto & Harry klinkt wel als een onsuccesvol duo of zo...quote:Op zondag 12 april 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toto? Hoezo dat?
Ik heb trouwens wel wat bezwaar tegen Harry, bij nader inzien. Spaan & Vermeegen waren jarenlang een succesvol duo. En Spaan heet Henk van voornaam...
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb visfilet uit de vriezer gehaald, doe ik straks in de oven met wat pasta.
Ook lekker. Ik ben blij dat je tot een beslissing bent gekomen.quote:Op zondag 12 april 2015 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb visfilet uit de vriezer gehaald, doe ik straks in de oven met wat pasta.
Ik meende het niet.quote:
ja met pesto en prei (was nog over van de soep), ui en paprika.quote:Op zondag 12 april 2015 19:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik ben blij dat je tot een beslissing bent gekomen.
Je kan ook een kat nemen en dan de hele dag door hem belaagd worden.quote:Op zondag 12 april 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
Ik wil wel kinderen, ooit.
Heb ik tenminste wat te doen.
Die had ik dan moeten bestellen en daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 12 april 2015 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Wij eten pizza, lekker makkelijk weer.
Ja, ik zag net iets tijdns de reclame.quote:Op zondag 12 april 2015 19:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is dat met die stelletjes op Net5?
Wat voor macaroni?quote:Op zondag 12 april 2015 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Henk doet makkelijk en eet macaroni
Ja, in het weekend maak ik er wel wat meer werk vanquote:Op zondag 12 april 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Tem doet weer culinair, het is tenslotte zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |