Li is gelukkig nog tactvol als altijdquote:
Don't be afraid, ik heb EHBOquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Stevig ontbijtje anna, doe je wel rustig aan de rest van de dag?
Las zonet dat Fok! ook niet meer al te lang heeft. Het topic dood en het forum terminaal
Vraag me af of een reanimatie wel zinvol zal zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Don't be afraid, ik heb EHBO
Mijn lust en mijn leven
Kan je wel mooi je agressie kwijtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vraag me af of een reanimatie wel zinvol zal zijn
Ik heb de fysieke inspanning weten te beperken tot het heen en weer bewegen van mijn onderbenen in het zwembadquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Las zonet dat Fok! ook niet meer al te lang heeft. Het topic dood en het forum terminaal
Damn!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb de fysieke inspanning weten te beperken tot het heen en weer bewegen van mijn onderbenen in het zwembad
Dat komt omdat de laatste keer dat ik dat probeerde ik het zwembad werd uitgestuurdquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Damn!!
V1, dat kan jij niet zeggen, dat weet ik zeker
Jonge meisjes lastiggevallen of geplast van de duikplank?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat komt omdat de laatste keer dat ik dat probeerde ik het zwembad werd uitgestuurd
Okee, ik moest hardop lachen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat komt omdat de laatste keer dat ik dat probeerde ik het zwembad werd uitgestuurd
waar las je dat dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Het topic waarin Danny zegt dat Fok! geld kost en niet meer opbrengt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |