Precies, hij had de discussie aan moeten gaan met de daders om hun zodoende in te laten zien dat hun handelen absoluut niet door de beugel kan.quote:Op zondag 12 april 2015 15:21 schreef Jahr00n het volgende:
Hopelijk wordt die man aangepakt met dat zwaard. Veel te veel geweld gebruikt.
Je bent een staatsgevaarlijke gek. Voor de vrijheid van meningsuiting hebben we de politie uitgevonden. Het is niet aan jou om kansarmen een slecht gevoel te geven. Je weet niet wat hun voorgeschiedenis is. Hij had gewoon moeten luisteren naar deze mensen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:05 schreef karton2 het volgende:
[..]
Precies, hij had de discussie aan moeten gaan met de daders om hun zodoende in te laten zien dat hun handelen absoluut niet door de beugel kan.
Heb je een voorbeeld?quote:Op zondag 12 april 2015 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je dit in NL doet heb je een serieus probleem
Precies dit dacht ik ook meteen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
gelukkig maar, zou wat zijn als je mensen met een samuraizwaard zou mogen verminkenquote:Op zondag 12 april 2015 18:55 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Precies dit dacht ik ook meteen.
Voor zelf verdediging wel. Die motherfuckers komen met een 9mm naar binnen gewandeld.. In het huis waar jij jou vrouw en jou kinderen wonen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gelukkig maar, zou wat zijn als je mensen met een samuraizwaard zou mogen verminken
Tegen de tijd dat ze uit het ziekenhuis komen kunnen ze naar de bajes en tegen de tijd dat ze uit de bajes komen weten ze dat ze met naam en toenaam bekend staan en bij het nemen van wraak het slecht een kwestie van tijd is dat ze weer terug naar bajes kunnen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:55 schreef Spanky78 het volgende:
Ze zullen nog wel een keer terugkomen, maar dan om de samurai af te knallen.
Sinds die juwelier is dat nog maar de vraag... Maargoed, je zult sowieso verdachte zijn,quote:Op zondag 12 april 2015 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
In Argentinië waarschijnlijk ook. En terecht.quote:Op zondag 12 april 2015 20:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Sinds die juwelier is dat nog maar de vraag... Maargoed, je zult sowieso verdachte zijn,
Nu ben ik daar ooit geweest, maar ik vraag mij echt af hoe jij denkt te kunnen zien dat dit bende leden zijn?quote:Op zondag 12 april 2015 14:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jongens van een bende zo te zien. Ze zullen nog wel een keer terugkomen, maar dan om de samurai af te knallen.
Maar wel goede actie van die kerel.
Nee, daar doen ze niet zo moeilijk over het mishandelen van een overvaller.quote:Op zondag 12 april 2015 20:36 schreef P8 het volgende:
[..]
In Argentinië waarschijnlijk ook. En terecht.
Inderdaad, dat zag er niet goed uit.quote:Op zondag 12 april 2015 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat zijn geen schrammetjes, zeg maar.
Dat denk ik. Want ze zijn gewapend een ruit in gaan gooien, het is dus een brute overval. Volgens mij worden dit soort overvallen met name door gangs gepleegd.quote:Op zondag 12 april 2015 21:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nu ben ik daar ooit geweest, maar ik vraag mij echt af hoe jij denkt te kunnen zien dat dit bende leden zijn?
Euh, nee, dat zegt nog niets.quote:Op zondag 12 april 2015 21:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Want ze zijn gewapend een ruit in gaan gooien, het is dus een brute overval. Volgens mij worden dit soort overvallen met name door gangs gepleegd.
Hij heeft ze nog netjes in leven gehouden ook.quote:Op zondag 12 april 2015 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zag er niet goed uit.
Toch heb ik geen medelijden met die 'boefjes'.
quote:Op zondag 12 april 2015 21:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dezelfde soort snijwonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |