Niet alleen je haar, ts.quote:Op zondag 12 april 2015 12:56 schreef BlueMage het volgende:
Verwachte reactie: niet alleen je haar hoor!
Dat boeit niet.quote:
Ach een slecht kapsel valt overheen te komen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat boeit niet.
Mn haar waar ik al zo lang mee bezig ben lang te laten worden is verneukt. Ben zo chagie hierdoor. Kut snol.
Jah Ts kut autistquote:Op zondag 12 april 2015 13:12 schreef Koelkastdier het volgende:
Je haar is ook echt in een keer wegals dat mens toch bezig is kan je er toch wat van zeggen?
Moet ik je dit serieus uitleggen?quote:Op zondag 12 april 2015 13:12 schreef Koelkastdier het volgende:
Je haar is ook echt in een keer wegals dat mens toch bezig is kan je er toch wat van zeggen?
Wederom bevestigd dat vrouwen behoorlijk labiel zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ben al dagen down en onzeker hierdoor. Het is nu dag 4 en huil nog.
Graag, in mijn geval duurt een kappersbeurt toch al snel 10 a 15 min, ergo genoeg tijd om je mond open te trekkenquote:
Als je er nu al van uitgaat het niet zal lukken wordt 't natuurlijk nooit wat hè. Wees 'ns optimistisch.quote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga ff zelfmoord plegen. Maybe tot zo.
Omdat je haar verneukt isquote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
Gwn gabber worden jatog.quote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik duim voor je.quote:
Dat zijn ze meestal de eerste twee weken, het eindigt pas als ze door een man terecht gesteld worden en ze weten dat er in de rangorde geen zak veranderd is!quote:
RIP aan de nabestaanden dan..quote:Op zondag 12 april 2015 13:51 schreef eend112 het volgende:
Misschien omdat je haar dood was dat ze zoveel eraf haalde
Men begint met het nat maken van mijn haar. Daarna scheiding en gaan ze knippen. Achterkant van mn haar heeft een v vorm. Die vorm heeft ze dus recht geknipt en daardoor is alle lengte weg. Voorkant is wel normaalachtig geknipt.quote:Op zondag 12 april 2015 13:15 schreef Koelkastdier het volgende:
[..]
Graag, in mijn geval duurt een kappersbeurt toch al snel 10 a 15 min, ergo genoeg tijd om je mond open te trekken
Zemmel heeft het ook scheef geknipt zag ik net. Bitcheszquote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef Crip het volgende:
Komt goed Stimo, ik steun je in deze moeilijke tijden.
He is in charge sws. Daar verandert mijn haar niets aan. Daarnaast vond hij t meevallen. Maar dat is denk om mijn leed te verzachten.quote:Op zondag 12 april 2015 13:51 schreef lasters het volgende:
[..]
Dat zijn ze meestal de eerste twee weken, het eindigt pas als ze door een man terecht gesteld worden en ze weten dat er in de rangorde geen zak veranderd is!
quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Mark031 het volgende:
Nu ben je dus dik en heb je ook nog een kort, pittig kapsel![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |