Twee kinderen? Ik dacht dat ze bij jvmv zei dat ze rijk is, omdat ze een zoon had? Heeft ze dan nog een kindquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vriendin Emile Ratelband wilde emigreren
Emile..quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Twee kinderen? Ik dacht dat ze bij jvmv zei dat ze rijk is, omdat ze een zoon had? Heeft ze dan nog een kind
Die zal niet van haar erven gok ik zo (en daar werd wel aan gerefereerd)quote:
Naast een keer in een radioshow claimen dat vaccinaties niet werken heb ik verder niet zo veel gezien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:17 schreef Deckard het volgende:
Zijn jullie echt vergeten wat dit figuur de afgelopen jaren gedaan heeft?
Nou ja goed, korte termijn geheugen. Laten we het daar maar op houden. Had wat mij betreft al eerder gemogen. Sterker nog, het zou mij niets verbazen als hij binnenkort weer eens door de politie weer wordt opgepakt op verdenking van moord.
Het lijkt wel alsof hij je zus verkracht heeft ofzo. Doe ff normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:17 schreef Deckard het volgende:
Zijn jullie echt vergeten wat dit figuur de afgelopen jaren gedaan heeft?
Nou ja goed, korte termijn geheugen. Laten we het daar maar op houden. Had wat mij betreft al eerder gemogen. Sterker nog, het zou mij niets verbazen als hij binnenkort weer eens door de politie weer wordt opgepakt op verdenking van moord.
Dat heeft ie bij mij op school ook ooit eens gedaan. Paar mensen met brandwonden enzo. Maar dan nogquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze charlatan heeft voldoende slachtoffers gemaakt.
Dit is allemaal Glenn Helder denk ik.quote:Poging tot inbraak bij rouwende Emile Ratelband
Gepubliceerd: 14 april 2015 18:48 Laatste update: 14 april 2015 18:48
Er is een poging tot inbraak gedaan bij het huis van Emile Ratelband.
Dat vertelt Ratelband dinsdag aan RTL Boulevard.
De ondernemer was op weg naar de ouders van zijn overleden partner Gitta. "De deur was geforceerd en een ruit was kapot geslagen", vertelt Ratelband. Hij heeft het idee dat de inbrekers het huis van hem wilde betreden toen ze hem live op de radio hoorden vertellen dat hij vanuit Noorwegen onderweg was.
"Dat kan er ook nog wel bij", zegt de rouwende Ratelband. De ondernemer heeft het geluk gehad dat het alarm afging en de dieven vervolgens gingen vluchten. "Maar leuk thuiskomen is anders", verzucht Ratelband.
http://www.nu.nl/achterkl(...)emile-ratelband.html
RTL heeft dit fragment op privé gezetquote:Op zondag 12 april 2015 10:38 schreef Nober het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Glenn door 't lint - JOUW VROUW, MIJN VROUW VIPS (NL)
Dacht dan ga ik even die uitzending terugkijken maar RTL wil dat ik betaal.
Welk medische dossier? Dat ze hem had gevraagd om een bodyscan te regelen? Niet zo spannend qua privacy, imho, wel een soort van geruststelling voor mensen die zich afvragen hoe dit zomaar kan, dat het kennelijk niet zo onverwacht is als gemeld. En ik kan me voorstellen dat 'ie kapot gaat aan de 'hadikmaars'...quote:Op woensdag 15 april 2015 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg nu wel een beetje het idee dat hij zijn verdriet enorm aan het uitventen is, elke scheet over zijn verdriet, de autopsie, de weken voor haar dood mikt hij de media in. Rouw gewoon in stilte zou ik zeggen, vooral uit respect voor haar. Hij heeft zowat haar hele medische dossier op straat gemikt nu
Ja medisch dossier is ook wat gechargeerd, maar het is nu net alsof hij elke scheet als nieuws brengt... ik zou zeggen concentreer je lekker op jezelf, je schoonouders en het kind van zijn vriendin ipv telkens de Telegraaf van informatie te voorzienquote:Op woensdag 15 april 2015 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welk medische dossier? Dat ze hem had gevraagd om een bodyscan te regelen? Niet zo spannend qua privacy, imho, wel een soort van geruststelling voor mensen die zich afvragen hoe dit zomaar kan, dat het kennelijk niet zo onverwacht is als gemeld. En ik kan me voorstellen dat 'ie kapot gaat aan de 'hadikmaars'...
Edit: ik zie dat er op de site van de Telegraaf meer details staan inmiddels (ik kan niet linken, iemand? ), maar ook daar zie ik geen kwaad in. Hopelijk veroorzaakt het wat bewustzijn bij jongere mensen over roken, want de 'mijn opa rookte veertig peuken per dag en werd 100' wordt nog vaak zat als argument aangehaald...
Ik denk dat die gewoon blijven bellen als 'ie het niet doet... of zelf iets verzinnen. Denk dat je ze beter twee minuten van informatie kan voorzien dan dat ze bij haar huis gaan posten. Verder vind ik het allemaal best respectvol namelijk: d'r kind (of kinderen?) blijven verder uit de media, haar ouders ook, geen lelijke geruchten of speculaties over d'r vorige relaties, etcetera. Denk dat een heel klein beetje meewerken daar wel voor gezorgd heeft.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Ja medisch dossier is ook wat gechargeerd, maar het is nu net alsof hij elke scheet als nieuws brengt... ik zou zeggen concentreer je lekker op jezelf, je schoonouders en het kind van zijn vriendin ipv telkens de Telegraaf van informatie te voorzien
Dat is dan weer het voordeel van zo'n Ratelband, hij weet ze op die manier wel in de luwte te houden.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon blijven bellen als 'ie het niet doet... of zelf iets verzinnen. Denk dat je ze beter twee minuten van informatie kan voorzien dan dat ze bij haar huis gaan posten. Verder vind ik het allemaal best respectvol namelijk: d'r kind (of kinderen?) blijven verder uit de media, haar ouders ook, geen lelijke geruchten of speculaties over d'r vorige relaties, etcetera. Denk dat een heel klein beetje meewerken daar wel voor gezorgd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop