quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:28 schreef The_Wanderer het volgende:
ik vind het wel humoristisch, netzoals laatst die mongool die teveel xtc op had.
En niet te vergeten : Tim!
Het is alleen jammer dat je al meteen duidelijk ziet wie er door gaan naar de volgende ronde. Die jongen met zn pa dat was wel standje erg! Maar toch leuk voor hem dat hij door is.
quote:Dat klopt .. . (want het gaat al jaaaaaaaaren zo) .. maar .. . dat was de vraag niet !
Waarschijnlijk liggen de hitsingles al lang kant en klaar op de plank, nu alleen nog even het bijpassende smoeltje zoeken.
quote:Die jury moet honderden kandidaten afwerken, denk je nou echt dat ze tijd hebben om elke keer te zeggen 'ja, je was best goed, maar...' ?
Op vrijdag 8 november 2002 23:32 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind het vooral verschrikkelijk nep. Niemand maakt mij wijs dat zo'n jury zonder camera's erbij ook zo onbeschoft doet tegen kandidaten. Maar ja, tegenwoordig is niks meer echt op TV.
quote:Kost vriendelijk zijn meer tijd dan onbeschoft zijn?
Op vrijdag 8 november 2002 23:38 schreef LoekB het volgende:
Die jury moet honderden kandidaten afwerken, denk je nou echt dat ze tijd hebben om elke keer te zeggen 'ja, je was best goed, maar...' ?
quote:Okee dan: ik vind het een kutprogramma. Talentloze valszingende mensen afzeiken, daar is geen kunst aan: het gebeurt in dit forum elke dag, zet mij ook maar in de jury
Op vrijdag 8 november 2002 23:38 schreef Flierp het volgende:
Dat klopt .. . (want het gaat al jaaaaaaaaren zo) .. maar .. . dat was de vraag niet !
quote:ik lag in een scheur van hem!!!!!
Op vrijdag 8 november 2002 23:40 schreef _Sly_ het volgende:
Of die gozer met z'n walkman.. echt zoooo slecht!
jury trouwens ook
quote:Ze zijn niet echt onbeschoft, ze vertellen gewoon de waarheid en ze moeten snel naar de volgende... Misschien komt het idd wat bot over, maar ja, kan me dat wel voorstellen, die lui hebben niet alle tijd voor elke talentloze 'zanger(es)'...
Op vrijdag 8 november 2002 23:40 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Kost vriendelijk zijn meer tijd dan onbeschoft zijn?
. Wat een onzin.
.
quote:Het gaat mij erom dat ze mensen gewoon in hun gezicht uitlachen, en ze af en toe overduidelijk nog een paar maten door laten gaan, zodat ze nog harder kunnen lachen.
Op vrijdag 8 november 2002 23:41 schreef LoekB het volgende:
Ze zijn niet echt onbeschoft, ze vertellen gewoon de waarheid en ze moeten snel naar de volgende... Misschien komt het idd wat bot over, maar ja, kan me dat wel voorstellen.
quote:Komop zeg, geen medelijden, ze hebben het zelf gewild!
Op vrijdag 8 november 2002 23:43 schreef matthijn99 het volgende:
Het gaat mij erom dat ze mensen gewoon in hun gezicht uitlachen, en ze af en toe overduidelijk nog een paar maten door laten gaan, zodat ze nog harder kunnen lachen.
Dit ongetwijfeld alleen omdat er camera's bij staan. Dit gebeurt vast niet bij 'normale' auditie's voor bijv. musicals o.i.d.
quote:Ja die jonge......die vond ik nog wel goed hoor! vond hem er ook wel leuk uit zien
Op vrijdag 8 november 2002 23:35 schreef _Bunny_ het volgende:
Inderdaad dat donkere meisje was echt een trieste vertoning.
Die donkere jongen daarentegen was wel erg goed!!! (hij ging ook unaniem door, t was de beste tot nu toe)
quote:Idd, ze weten nu vantevoren wat ze kunnen verwachten...
Op vrijdag 8 november 2002 23:46 schreef Fogerty het volgende:[..]
Komop zeg, geen medelijden, ze hebben het zelf gewild!
quote:Nou nee dus.
Op vrijdag 8 november 2002 23:47 schreef LoekB het volgende:[..]
Idd, ze weten nu vantevoren wat ze kunnen verwachten...
Ze moeten vantevoren een contract tekenen waarmee ze de uitzendrechten aan RTL geven. Ze kunnen dus niet achteraf zeggen "je mag dit niet uitzenden
quote:Apropos, heeft iemand nog screenshots van die stevige prammen van vandaag?
Op vrijdag 8 november 2002 23:33 schreef Zander het volgende:
Waarschijnlijk liggen de hitsingles al lang kant en klaar op de plank, nu alleen nog even het bijpassende smoeltje zoeken.
quote:Uhm, ze tekenen dat contract toch zelf?
Op vrijdag 8 november 2002 23:50 schreef gelly het volgende:[..]
Nou nee dus.
Ze moeten vantevoren een contract tekenen waarmee ze de uitzendrechten aan RTL geven. Ze kunnen dus niet achteraf zeggen "je mag dit niet uitzenden
quote:Die waren idd lekker ja...
Op vrijdag 8 november 2002 23:51 schreef Vibromass het volgende:[..]
Apropos, heeft iemand nog screenshots van die stevige prammen van vandaag?
quote:Maar helaas, ook die wisten dejury er niet van te weerhouden een scherp antwoord te geven....
Op vrijdag 8 november 2002 23:51 schreef Vibromass het volgende:[..]
Apropos, heeft iemand nog screenshots van die stevige prammen van vandaag?
quote:plaatje is alleen nogal groot... heb geen zin om te converteren doe zelluf maar..
Op vrijdag 8 november 2002 23:52 schreef LoekB het volgende:[..]
Die waren idd lekker ja...
quote:Juist! Ze vragen er om, ze vragen er allemaal om! En bovendien was het geen verkrachting
Op vrijdag 8 november 2002 23:51 schreef LoekB het volgende:[..]
Uhm, ze tekenen dat contract toch zelf?
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:55 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
plaatje is alleen nogal groot... heb geen zin om te converteren doe zelluf maar..
[afbeelding]
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:55 schreef jdmorpheus het volgende:
<------ hij roelt nog steeds!
quote:Sakkerloot, dat is machtig mooi
Op vrijdag 8 november 2002 23:55 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
plaatje is alleen nogal groot... heb geen zin om te converteren doe zelluf maar..
[afbeelding]
quote:1ste aflevering niet gezien, wat heb ik gemist? vertel..!
Op vrijdag 8 november 2002 23:28 schreef The_Wanderer het volgende:
ik vind het wel humoristisch, netzoals laatst die mongool die teveel xtc op had.
quote:een of andere halvezool met hawaii outfit(korte broek) zong zo fout dat zelfs brulapen zich zouden schamen.
Op zaterdag 9 november 2002 00:30 schreef BdR het volgende:[..]
1ste aflevering niet gezien, wat heb ik gemist? vertel..!
quote:oh..
Op zaterdag 9 november 2002 01:42 schreef The_Wanderer het volgende:
een of andere halvezool met hawaii outfit(korte broek) zong zo fout dat zelfs brulapen zich zouden schamen.
quote:Wat ik begrepen heb bij het gesprek van Tim bij Stenders Vroeg heb je al een voorronde gehad wanneer je voor die 4 malloten mag verschijnen. Of begrijp ik het nu verkeerd......
Op zaterdag 9 november 2002 02:23 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook auditie gedaan voor Idols hier in Rotterdam,en is ut volgens mij echt nep! Ten 1e zaten er bij mij maar 2 juryleden en streng waren ze al helemaal niet! Degene die wel waren uitgekozen waren echt van die modepoppetjes en wannabe Backstreet Boys/ Nelly'sDus het klopt wel dat ze voor de camera veel strenger doen. Volgende week weet ik cker of het nep is of nie,want dan is het vanuit R'dam....
quote:Vast wel, en ze laten dus ook expres hele slechte mensen door om ze af te zeiken want dat levert leuke televisie op.
Op zaterdag 9 november 2002 09:38 schreef Sammetje het volgende:[..]
Wat ik begrepen heb bij het gesprek van Tim bij Stenders Vroeg heb je al een voorronde gehad wanneer je voor die 4 malloten mag verschijnen. Of begrijp ik het nu verkeerd......
quote:hahahahaah, jaaaah man, ik heb nog nooit zo gelachen volgens mij
een of andere halvezool met hawaii outfit(korte broek) zong zo fout dat zelfs brulapen zich zouden schamen.
Ik vind het echtzwaar grappig, er zal wel weer een of ander slick sterretje uitrollen aant eind, maar die audities zijn vermaak van het hoogste niveau
quote:He did it his way!
Op vrijdag 8 november 2002 23:55 schreef jdmorpheus het volgende:
<------ hij roelt nog steeds!
quote:Wat was de titel van dat liedje? 'I wish some day...' kwam er onder andere ook in voor ...
Op vrijdag 8 november 2002 23:35 schreef _Bunny_ het volgende:
Inderdaad dat donkere meisje was echt een trieste vertoning.
Die donkere jongen daarentegen was wel erg goed!!! (hij ging ook unaniem door, t was de beste tot nu toe)
quote:Jah klopt, volgens mij is dat de officieele? ofzo? lijkt me stug dat zij al die 2 a 300 mensen gaan jureren
Op zaterdag 9 november 2002 09:38 schreef Sammetje het volgende:[..]
Wat ik begrepen heb bij het gesprek van Tim bij Stenders Vroeg heb je al een voorronde gehad wanneer je voor die 4 malloten mag verschijnen. Of begrijp ik het nu verkeerd......
Voor de rest echt een meeesterlijk programma!
Lig soms letterlijk op de grond van het lachen...
Heeft iemandhier ook af en toe dat je niet durft te kijken of helemaal in elkaar kruipt van schaamte?
JEEEZUS! Wat kan ik GOED ZINGEN!
Maar die Eindhovenees was het beste die dat nummer van Stevie Wonder deed. Eindhoven de gekste!
quote:Dat vind ik dus ook heel erg vreemd
Op dinsdag 12 november 2002 11:55 schreef Nyles het volgende:[..]
Jah klopt, volgens mij is dat de officieele? ofzo? lijkt me stug dat zij al die 2 a 300 mensen gaan jureren
quote:Jah precies, alleen vraag ik me dus af hoe al die malloten erdoorheen komen
Op dinsdag 12 november 2002 14:10 schreef Fliepke het volgende:[..]
Dat vind ik dus ook heel erg vreemd
quote:'I Wish' van Stevie Wonder... die gast die t zong was idd goed!
Op dinsdag 12 november 2002 11:41 schreef elegancez het volgende:[..]
Wat was de titel van dat liedje? 'I wish some day...' kwam er onder andere ook in voor ...
Kortom ik ga vaker kijken ben benieuwd of er nog iets goeds uitkomt, zou nog best kunnen er is best talent zie Sita uit Starmaker vond ik nog best de moeite waard opzich.
ik wist dat er een collega (werkte eerst in 'mijn' filiaal, nu ergens anders) meedeed in Eindhoven, dus was erg benieuwd of ie langs zou komen. niet dus...maar in het overzichtje op het eind dus toch nog wel even 5 seconden. is ie dus toch door!
alleen erg zonde dat je het dan in de herhaling op moet nemen en tig keer herhalen om te kijken hóe hij nu eigenlijk zong.
en best goed dus. hij heeft van nature een vrij hoge stem maar met zingen hoorde je daar (gelukkig) niet zoveel van.
hij was die jongen die Ain't No Sunshine zong.
go go go!
quote:Ok dan.
Op donderdag 14 november 2002 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, ik wil ieder hier er aan herinneren dat dít topic gaat over de zangtalenten van de deelnemers
Ik zag gisteren de herhaling van afl. 2 en ik moet zeggen dat ik dat meisje dat Celine Dion deed (ik bedoel dus die met die schildklierziekte) echt vré-se-lijk vond zingen! En die mocht nog door ook!
Het leek alsof ze meedeed aan een wedstrijd 'Houd zo lang en zo hard mogelijk dezelfde noot aan'. Geheel in de stijl van Celine Dion natuurlijk, dat wel...
quote:Uhm verplaats m dan gelijk naar 'een ander forum onderdeel, heb je 1 topic over het programma zangkwaliteiten of niet.
Op donderdag 14 november 2002 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, ik wil ieder hier er aan herinneren dat dít topic gaat over de zangtalenten van de deelnemers, niet over het programma op zich. Daarvoor zou je toch eens naar een ander forumonderdeel moeten.
quote:Sja, overlegcultuur enzo.
Op zaterdag 16 november 2002 23:19 schreef Machiel het volgende:[..]
Uhm verplaats m dan gelijk naar 'een ander forum onderdeel, heb je 1 topic over het programma zangkwaliteiten of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 18-11-2002 17:12]
quote:redelijk afgezaagd ?
Op donderdag 14 november 2002 20:29 schreef MrTorture het volgende:
[afbeelding]
greets leonie
quote:hey leonie...
Op dinsdag 10 december 2002 23:39 schreef idols-leonie het volgende:
mijn naam is leonie van kuipers, en ik doe mee aan idols
ik zie dat er hier verwarring is gebracht over het feit welke mensen bij de echte jurie zijn en welke niet,
nou de 1ste auditie die ik deed was voor een andere jurie, die lieten hele goeden maar ook hele slechte mensen door, want ja het gaat wel om de kijkcyfers,
vandaar dat je mensen ziet die echt worden afgekraakt,puur voor de kijkcijfers, en dat vind ik soms best grappig om te zien,
verder wou ik ff kwijt, kijk vrijdag,en breng je stem uit, wat vind je van mij???greets leonie
Ik kijk vrijdag zeker, maaruh je moet wel wat aan die spelfouten doen als je een idool wilt worden hoor
en denk dat mijn stem naar Bas gaat, woonplaatsgenoot van me
Jen
quote:Jammer dat je het niet gehaald hebt, maar de concurrentie was dan ook groot. Toch een hele goede performance/prestatie
Op dinsdag 10 december 2002 23:39 schreef idols-leonie het volgende:
mijn naam is leonie van kuipers, en ik doe mee aan idols
ik zie dat er hier verwarring is gebracht over het feit welke mensen bij de echte jurie zijn en welke niet,
nou de 1ste auditie die ik deed was voor een andere jurie, die lieten hele goeden maar ook hele slechte mensen door, want ja het gaat wel om de kijkcyfers,
vandaar dat je mensen ziet die echt worden afgekraakt,puur voor de kijkcijfers, en dat vind ik soms best grappig om te zien,
verder wou ik ff kwijt, kijk vrijdag,en breng je stem uit, wat vind je van mij???greets leonie
Hier staan de 10 deelnemers nog eens voor de duidelijkheid: http://www.rtl.nl/shows/idols/kandidaten/ (server kan overbelast zijn)
Ik vond er zelf erg veel goede"n" bij zitten, ik vind Roger van de rock academie erg tof, wat een gevoel! Zosja, klinkt nogal als Anouk maar het pakt me wel erg. Ik zou ook voor Sebastiaan kiezen, hij zingt gewoon cool, vooral die lage uithalen zijn tof. Doet me een beetje denken aan "Sex Bomb"
Als je 3 mensen zou moeten noemen, welke zou je dan kiezen?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-12-2002 22:54]
edit: woeehoooeee, Jim had 51% van de stemmen
echt vet veel man
2e was Roger met 14% en 3e was Marieke met 12%
[Dit bericht is gewijzigd door Sylvana op 20-12-2002 23:52]
Roger daarentegen is gewoon cool.
quote:Daarom is Zosja er dus niet doorheen gekomen.
Op zaterdag 21 december 2002 00:08 schreef HRR het volgende:
Ik blijf nogsteeds bij mijn punt, de pianist ownd gewoon .. en ps . die jim heeft alleen zijn uiterlijk mee, geef mij maar iemand die op de achtergrond sta, en toch gewoon zo goed is, dat hij door zijn kwaliteiten opvalt, en niet door uiterlijk
(like Jamai)
Roger is wel een leuke gast met zijn ernie op z'n shirt Maar zijn stem is nou niet bijster origineel, hoor die stem wel vaker. Gelukkig gebruikt hij hem goed zonder te forceren.
Zosja, ja echt super, maar zij heeft Idols niet nodig om het ver te schoppen, ze komt er zo ook wel, zeker nu ze enige bekendheid geniet.
Ik vond Sebastiaan persoonlijk ook niet slecht zingen trouwens. Hoewel hij meer iemand is om in het bejaardentehuis op te treden of op huwelijken enzo
Dat meisje wat nu gewonnen heeft, ben d'r naam ff kwijt, zong wel aardig maar toch niet echt super naar mijn mening. Heb haar wel beter horen zingen.
De winnaars uit de vorige ronde waren ook mijn persoonlijke keus trouwens Boel talent, dat wordt nog heel moeilijk straks
quote:Jij vind uiterlijk ECHT belangrijker dan zang? Hij zong goed, maar ik vond het niet overtuigend. Zosja pakte me 100 keer meer, zit veel meer gevoel/emotie in.
en hj ziet er ook nog hartstikke lekker uit, van mij mag hij winnen alleen jammer dat hij zijn leukste foto's van zijn cu2 heeft gehaald maja, anders had hij niet genoeg ruimte voor zijn wannebe-vriendjes. Morgen maar ff op msn vragen of hij die andere foto's nog heeft
quote:Als ik puur naar zang luisterde zou ik Zosja uitkiezen als nummer 1. Stelletje pruts stemmers zijn het ook
Zosja, ja echt super, maar zij heeft Idols niet nodig om het ver te schoppen, ze komt er zo ook wel, zeker nu ze enige bekendheid geniet.
Wel cool dat Jim trouwens laag komt met zijn stem, komt je niet vaak tegen bij jonges van 15. Dacht eerst dat ie 18/19 was. Die lage stukken zong hij wel uitmuntend, goeie bass Ik vind Zosja en Roger gewoon beter overkomen, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. In welke band speelt Zosja trouwens? Tis me even ontgaan.
quote:Het eerste wat ik me opkwam toen ik hem hoorde was: Tom Jones (heeft Sex Bomb gezongen). Zang was ook vet, maar ik zie hem niet zingen in moderne rock / pop nummers.
Hoewel hij meer iemand is om in het bejaardentehuis op te treden of op huwelijken enzo
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-12-2002 13:59]
Ik had veeel liever Zosja tussen de winaars gehad!!! Hopen dat die de wildcard krijgt.
Maar goed... Hind is iig door, dus!!
quote:Marieke is het zusje van Aukje van Ginneken uit GTST
Op zaterdag 21 december 2002 15:59 schreef CoolCazt het volgende:
DIe marieke is het zusje van zo'n soapster toch>? Ze heeft echt een bekend hoofd!
quote:In dit geval kiezen de kijkers er 3 van de 10. Dus de Jury kiest nog een 4e?
Op zaterdag 21 december 2002 15:47 schreef Sylvana het volgende:
elke aflevering kiezen de kijkers 3 mensen die doormogen, dus totaal 9 mensen. Dan kiest de jury nog 1 iemand uit van de overige kandidaten en die krijgt een wildcart en mag dus ook door.
quote:nee, de kijkers kiezen elke afevering 3 mensen, er zijn totaal 3 afleveringen ( 30 mensen zijn er over, elke aflevering zijn er 10 aan de beurt) dus na 3 afleveringen hebben de kijkers 9 mensen gekozen en dan kiest de jury er nog 1
Op zaterdag 21 december 2002 16:42 schreef Yokozuna het volgende:[..]
In dit geval kiezen de kijkers er 3 van de 10. Dus de Jury kiest nog een 4e?
quote:Ah zo! Dus het is zegmaar een halve finale met 3 poules.
Op zaterdag 21 december 2002 16:58 schreef Sylvana het volgende:[..]
nee, de kijkers kiezen elke afevering 3 mensen, er zijn totaal 3 afleveringen ( 30 mensen zijn er over, elke aflevering zijn er 10 aan de beurt) dus na 3 afleveringen hebben de kijkers 9 mensen gekozen en dan kiest de jury er nog 1
quote:ja, idd!
Op zaterdag 21 december 2002 17:08 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ah zo! Dus het is zegmaar een halve finale met 3 poules.
quote:idd.. iemand van 15 zit ook nog op school. en al zou ie het winnen, hoe is dat te combineren. en je stopt ook niet zomaar even met school.
Op zaterdag 21 december 2002 18:35 schreef IetsMetEenA het volgende:
Jim mag dan wel heel leuk zingen, maar dat kunnen ze allemaal. Waar het de platenmaatschappij natuurlijk om gaat is hoe ze dat talent kunnen gebruiken. En iemand van 15, tsja... moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |