abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6705628
In tegenstelling tot Starmaker is de jury erg vakkundig en de trutjes die bij starmaker de hele dag aan de telefoon hingen, kunnen dus hierbij niet stemmen omdat ze 'die gozer zo lekker vinden' maar er word echt naar zangtalent gekeken. Wat vinden jullie : goed programma of niet? Ik vind het igg geweldig! En nee, niet verplaatsen of sluiten dit topic aub : dit gaat meer over de kwaliteiten van de deelnemers, niet specifiek over het programma zelf
pi_6705667
ik vind het wel humoristisch, netzoals laatst die mongool die teveel xtc op had.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6705722
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:28 schreef The_Wanderer het volgende:
ik vind het wel humoristisch, netzoals laatst die mongool die teveel xtc op had.
Idd, en dat donkere meisje dat vandaag 'my neck, my back' song!

En niet te vergeten : Tim!

pi_6705751
Ik vind het vooral verschrikkelijk nep. Niemand maakt mij wijs dat zo'n jury zonder camera's erbij ook zo onbeschoft doet tegen kandidaten. Maar ja, tegenwoordig is niks meer echt op TV.
pi_6705772
Waarschijnlijk liggen de hitsingles al lang kant en klaar op de plank, nu alleen nog even het bijpassende smoeltje zoeken.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6705807
Precies, het neppe gedoe kan mij ook weinig boeien.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6705827
Inderdaad dat donkere meisje was echt een trieste vertoning.
Die donkere jongen daarentegen was wel erg goed!!! (hij ging ook unaniem door, t was de beste tot nu toe)
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_6705864
Ik heb de heletijd vlak gelegen op de bank Wat een mensen ik vind het commentaar dat ze krijgen helemaal terecht ik denk dat 95% van wat daar door de deur komt mega vals zingt. Je zou er maar de hele dag naar moeten luisteren.

Het is alleen jammer dat je al meteen duidelijk ziet wie er door gaan naar de volgende ronde. Die jongen met zn pa dat was wel standje erg! Maar toch leuk voor hem dat hij door is.

pi_6705891
quote:
Waarschijnlijk liggen de hitsingles al lang kant en klaar op de plank, nu alleen nog even het bijpassende smoeltje zoeken.
Dat klopt .. . (want het gaat al jaaaaaaaaren zo) .. maar .. . dat was de vraag niet !
Religion : Mankind's worst invention !
pi_6705904
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:32 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind het vooral verschrikkelijk nep. Niemand maakt mij wijs dat zo'n jury zonder camera's erbij ook zo onbeschoft doet tegen kandidaten. Maar ja, tegenwoordig is niks meer echt op TV.
Die jury moet honderden kandidaten afwerken, denk je nou echt dat ze tijd hebben om elke keer te zeggen 'ja, je was best goed, maar...' ?
pi_6705929
Of die gozer met z'n walkman.. echt zoooo slecht!
pi_6705931
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:38 schreef LoekB het volgende:
Die jury moet honderden kandidaten afwerken, denk je nou echt dat ze tijd hebben om elke keer te zeggen 'ja, je was best goed, maar...' ?
Kost vriendelijk zijn meer tijd dan onbeschoft zijn? . Wat een onzin. .
pi_6705947
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:38 schreef Flierp het volgende:
Dat klopt .. . (want het gaat al jaaaaaaaaren zo) .. maar .. . dat was de vraag niet !
Okee dan: ik vind het een kutprogramma. Talentloze valszingende mensen afzeiken, daar is geen kunst aan: het gebeurt in dit forum elke dag, zet mij ook maar in de jury
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  vrijdag 8 november 2002 @ 23:41:00 #14
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_6705960
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:40 schreef _Sly_ het volgende:
Of die gozer met z'n walkman.. echt zoooo slecht!
ik lag in een scheur van hem!!!!!

jury trouwens ook

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_6705972
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:40 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Kost vriendelijk zijn meer tijd dan onbeschoft zijn? . Wat een onzin. .

Ze zijn niet echt onbeschoft, ze vertellen gewoon de waarheid en ze moeten snel naar de volgende... Misschien komt het idd wat bot over, maar ja, kan me dat wel voorstellen, die lui hebben niet alle tijd voor elke talentloze 'zanger(es)'...
pi_6706016
Concept is goed , het is in ieder geval stukken leuker dan Starmaker.
Alleen snap ik niet dat er zoveel tussenzitten die denken dat ze een goeie stem hebben terwijl ze heel vals overkomen en dus afgaan voor heel Nederland...
pi_6706017
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:41 schreef LoekB het volgende:
Ze zijn niet echt onbeschoft, ze vertellen gewoon de waarheid en ze moeten snel naar de volgende... Misschien komt het idd wat bot over, maar ja, kan me dat wel voorstellen.
Het gaat mij erom dat ze mensen gewoon in hun gezicht uitlachen, en ze af en toe overduidelijk nog een paar maten door laten gaan, zodat ze nog harder kunnen lachen.
Dit ongetwijfeld alleen omdat er camera's bij staan. Dit gebeurt vast niet bij 'normale' auditie's voor bijv. musicals o.i.d.
  vrijdag 8 november 2002 @ 23:46:13 #18
22259 Fogerty
slapende account
pi_6706072
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:43 schreef matthijn99 het volgende:
Het gaat mij erom dat ze mensen gewoon in hun gezicht uitlachen, en ze af en toe overduidelijk nog een paar maten door laten gaan, zodat ze nog harder kunnen lachen.
Dit ongetwijfeld alleen omdat er camera's bij staan. Dit gebeurt vast niet bij 'normale' auditie's voor bijv. musicals o.i.d.
Komop zeg, geen medelijden, ze hebben het zelf gewild!
Hieperdepiep hoera!
pi_6706077
De meesten zouden eens eerst een opname moeten maken van hun eigen 'zangkunsten' en het eens beluisteren. Daarna pas besluiten of zo gaan... want inderdaad: het merendeel komt ook alleen maar om afgezeken te worden.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  vrijdag 8 november 2002 @ 23:46:41 #20
39564 frambroosje
life goes on whatever it takes
pi_6706079
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:35 schreef _Bunny_ het volgende:
Die donkere jongen daarentegen was wel erg goed!!! (hij ging ook unaniem door, t was de beste tot nu toe)
Ja die jonge......die vond ik nog wel goed hoor! vond hem er ook wel leuk uit zien hehe
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_6706095
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:46 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Komop zeg, geen medelijden, ze hebben het zelf gewild!

Idd, ze weten nu vantevoren wat ze kunnen verwachten...
pi_6706154
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:47 schreef LoekB het volgende:

[..]

Idd, ze weten nu vantevoren wat ze kunnen verwachten...

Nou nee dus.

Ze moeten vantevoren een contract tekenen waarmee ze de uitzendrechten aan RTL geven. Ze kunnen dus niet achteraf zeggen "je mag dit niet uitzenden

vrijdag 8 november 2002 @ 23:51:13 #23
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6706166
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:33 schreef Zander het volgende:
Apropos, heeft iemand nog screenshots van die stevige prammen van vandaag?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_6706176
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou nee dus.

Ze moeten vantevoren een contract tekenen waarmee ze de uitzendrechten aan RTL geven. Ze kunnen dus niet achteraf zeggen "je mag dit niet uitzenden

Uhm, ze tekenen dat contract toch zelf?
pi_6706195
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:51 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Die waren idd lekker ja...
pi_6706223
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:51 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Maar helaas, ook die wisten dejury er niet van te weerhouden een scherp antwoord te geven....
[btfl]* portfolio
pi_6706248
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:52 schreef LoekB het volgende:

[..]

Die waren idd lekker ja...

plaatje is alleen nogal groot... heb geen zin om te converteren doe zelluf maar..
pi_6706262
<------ hij roelt nog steeds!
  vrijdag 8 november 2002 @ 23:56:14 #29
23629 Taxfree
Bonnetje BTW erbij?
pi_6706270
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:51 schreef LoekB het volgende:

[..]

Uhm, ze tekenen dat contract toch zelf?

Juist! Ze vragen er om, ze vragen er allemaal om! En bovendien was het geen verkrachting
What noise annoys an oyster most? Well, any noise annoys an oyster. But a noisy noise annoys an oyster most.
pi_6706275
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:55 schreef jdmorpheus het volgende:

[..]

plaatje is alleen nogal groot... heb geen zin om te converteren doe zelluf maar..
[afbeelding]

pi_6706286
quote:
Cool icoon!
  vrijdag 8 november 2002 @ 23:58:10 #32
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6706304
quote:

[..]

[afbeelding]

Sakkerloot, dat is machtig mooi
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_6706328
toch knap hoor, van die jury..
  zaterdag 9 november 2002 @ 00:18:47 #34
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_6706706
"Je bent gewoon een nepdiva!"

.

wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_6706759
Ik heb wel erg moeten lachen om die kerel met z'n walkman.
Die zijn stem kwam testen zeg maar.
:{
  zaterdag 9 november 2002 @ 00:30:46 #36
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6706925
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:28 schreef The_Wanderer het volgende:
1ste aflevering niet gezien, wat heb ik gemist? vertel..!
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_6707711
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 00:30 schreef BdR het volgende:

[..]

1ste aflevering niet gezien, wat heb ik gemist? vertel..!

een of andere halvezool met hawaii outfit(korte broek) zong zo fout dat zelfs brulapen zich zouden schamen.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  zaterdag 9 november 2002 @ 02:07:24 #38
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6707865
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 01:42 schreef The_Wanderer het volgende:
een of andere halvezool met hawaii outfit(korte broek) zong zo fout dat zelfs brulapen zich zouden schamen.
oh.. hehe *snapt*
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_6707952
Ik heb ook auditie gedaan voor Idols hier in Rotterdam,en is ut volgens mij echt nep! Ten 1e zaten er bij mij maar 2 juryleden en streng waren ze al helemaal niet! Degene die wel waren uitgekozen waren echt van die modepoppetjes en wannabe Backstreet Boys/ Nelly's Dus het klopt wel dat ze voor de camera veel strenger doen. Volgende week weet ik cker of het nep is of nie,want dan is het vanuit R'dam....
Back in business.
  zaterdag 9 november 2002 @ 09:38:04 #40
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_6708896
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 02:23 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook auditie gedaan voor Idols hier in Rotterdam,en is ut volgens mij echt nep! Ten 1e zaten er bij mij maar 2 juryleden en streng waren ze al helemaal niet! Degene die wel waren uitgekozen waren echt van die modepoppetjes en wannabe Backstreet Boys/ Nelly's Dus het klopt wel dat ze voor de camera veel strenger doen. Volgende week weet ik cker of het nep is of nie,want dan is het vanuit R'dam....
Wat ik begrepen heb bij het gesprek van Tim bij Stenders Vroeg heb je al een voorronde gehad wanneer je voor die 4 malloten mag verschijnen. Of begrijp ik het nu verkeerd......
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  zaterdag 9 november 2002 @ 09:54:32 #41
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_6708956
Wat een vreselijk kutprogramma, zie jury moet ook nadenken aan de familie en vrienden die zitte te hopen thuis..
Dan moet je ook niet iedere keer zeggen van , en je ziet er leuk uit..
Want zelf zijn ze ook oerlelijk....En hebben ze volgens mij toch wat berijkt (gebrek aan concurentie mischien) gewoon zeggen sorry je bent niet wat we zoeken en niet zo kinderachtig gemaakt lachuh..vooral die blonde kwal..
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_6709231
Hehe, geweldig programma. Heerlijk gewoon om dit zo te zien. Audities houden is inderdaad soms geen pretje. En je kan dan als jurylid beter eerlijk zijn dan ze valse hoop geven.
Sex is like Nokia: Connecting People
  zaterdag 9 november 2002 @ 10:41:14 #43
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6709263
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 09:38 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb bij het gesprek van Tim bij Stenders Vroeg heb je al een voorronde gehad wanneer je voor die 4 malloten mag verschijnen. Of begrijp ik het nu verkeerd......

Vast wel, en ze laten dus ook expres hele slechte mensen door om ze af te zeiken want dat levert leuke televisie op.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  zaterdag 9 november 2002 @ 12:23:57 #44
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_6710092
quote:
hahahahaah, jaaaah man, ik heb nog nooit zo gelachen volgens mij , hij deed 'My Way' van Sinatra en die gozert in de jury zei : 'Je bent de eerste die me aan het lachen krijgt met dit nummer, en dat is wel knap als je weet dat het op een begrafenis van een vriend werd gedraaid en dat ik veel met Herman Brood heb samengewerkt.' En die gozer die dat zong zo 'is dat een compliment?' ....

Ik vind het echtzwaar grappig, er zal wel weer een of ander slick sterretje uitrollen aant eind, maar die audities zijn vermaak van het hoogste niveau

I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
pi_6710161
quote:
He did it his way!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_6710290
Ik vond die nep bjork irritant
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_6754772
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:35 schreef _Bunny_ het volgende:
Wat was de titel van dat liedje? 'I wish some day...' kwam er onder andere ook in voor ...
-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_6755022
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 09:38 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Jah klopt, volgens mij is dat de officieele? ofzo? lijkt me stug dat zij al die 2 a 300 mensen gaan jureren

Voor de rest echt een meeesterlijk programma!
Lig soms letterlijk op de grond van het lachen...

Heeft iemandhier ook af en toe dat je niet durft te kijken of helemaal in elkaar kruipt van schaamte?

pi_6755382
schitterend programma
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 12 november 2002 @ 14:07:22 #50
24054 search64
Avec le grande
pi_6757245
Als ik naar dat programma kijk dan denk ik;

JEEEZUS! Wat kan ik GOED ZINGEN!

Maar die Eindhovenees was het beste die dat nummer van Stevie Wonder deed. Eindhoven de gekste!

"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  dinsdag 12 november 2002 @ 14:10:03 #51
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_6757288
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:55 schreef Nyles het volgende:

[..]

Jah klopt, volgens mij is dat de officieele? ofzo? lijkt me stug dat zij al die 2 a 300 mensen gaan jureren

Dat vind ik dus ook heel erg vreemd
pi_6757807
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 14:10 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook heel erg vreemd

Jah precies, alleen vraag ik me dus af hoe al die malloten erdoorheen komen om juist bij die 4 te komen!
pi_6757998
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:41 schreef elegancez het volgende:

[..]

Wat was de titel van dat liedje? 'I wish some day...' kwam er onder andere ook in voor ...

'I Wish' van Stevie Wonder... die gast die t zong was idd goed!
pi_6785985
Idols wordt nu herhaald op yorin
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_6786159

Ik zie het nu voor het eerst, echt lachen... Wat is die jury bot zeg!!
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  woensdag 13 november 2002 @ 22:33:54 #56
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_6789108
Vind het wel een geinig programma afentoe je rot lachen, je rot schamen of denken wow das wel goed. De waarheid is soms hard maar als je beoordeeld wilt worden op dit niveau moet je daar tegen kunnen. En er zou geen hole aan zijn als ze vriendelijk zouden zijn tegen de hele slechte dit gebeurd bij echte sollicitaties aan de top zeker ook.

Kortom ik ga vaker kijken ben benieuwd of er nog iets goeds uitkomt, zou nog best kunnen er is best talent zie Sita uit Starmaker vond ik nog best de moeite waard opzich.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2002 @ 22:36:49 #57
34726 Fratz
Max
pi_6789219
fantastisch programma! ik lach me helemaal ziek! ik tape alles voor mijn vriend die nu in het buitenland zit! heeftie wat te doen als hij weer thuis is, watn hij zal dit ook geweldig vinden!
werd het maar vaker uitgezonden!!!!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 13 november 2002 @ 22:38:29 #58
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6789273
Idols duurt nog zeker ruim 4 maanden

maar helaas de auditities niet

pi_6790614
Mensen die beweren dat de jury onbeschoft is snappen er helemaal niets van. Ze zijn gewoon eerlijk tegenover het stelletje mediageile idioten tegenover ze. Natuurlijk is dit programma ervoor om zulke slechte audities op TV uit te zenden, iedereen die dat niet snapt verdient het gewoon om uitgelachen te worden, als ze zó slecht zijn
pi_6795660
Uhm, ik wil ieder hier er aan herinneren dat dít topic gaat over de zangtalenten van de deelnemers, niet over het programma op zich. Daarvoor zou je toch eens naar een ander forumonderdeel moeten.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6803894
ik vind het wel jammer dat er niet aan iedereen die doorgaat er íetsje meer aandacht wordt besteed. op het einde van de aflevering zie je dan een overzichtje van iedereen (die we verder nog niet gezien hadden) die door is. en dat is dus echt een halve zin per kandidaat ofzo.

ik wist dat er een collega (werkte eerst in 'mijn' filiaal, nu ergens anders) meedeed in Eindhoven, dus was erg benieuwd of ie langs zou komen. niet dus...maar in het overzichtje op het eind dus toch nog wel even 5 seconden. is ie dus toch door!
alleen erg zonde dat je het dan in de herhaling op moet nemen en tig keer herhalen om te kijken hóe hij nu eigenlijk zong.
en best goed dus. hij heeft van nature een vrij hoge stem maar met zingen hoorde je daar (gelukkig) niet zoveel van.
hij was die jongen die Ain't No Sunshine zong.
go go go!

i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  donderdag 14 november 2002 @ 19:54:10 #62
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6806088
quote:
Op donderdag 14 november 2002 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, ik wil ieder hier er aan herinneren dat dít topic gaat over de zangtalenten van de deelnemers
Ok dan.

Ik zag gisteren de herhaling van afl. 2 en ik moet zeggen dat ik dat meisje dat Celine Dion deed (ik bedoel dus die met die schildklierziekte) echt vré-se-lijk vond zingen! En die mocht nog door ook!
Het leek alsof ze meedeed aan een wedstrijd 'Houd zo lang en zo hard mogelijk dezelfde noot aan'. Geheel in de stijl van Celine Dion natuurlijk, dat wel...

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 14 november 2002 @ 20:29:37 #63
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6806709
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 14 november 2002 @ 23:09:31 #64
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6810004
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:29 schreef MrTorture het volgende:
[afbeelding]
  zaterdag 16 november 2002 @ 23:19:13 #65
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_6841962
quote:
Op donderdag 14 november 2002 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, ik wil ieder hier er aan herinneren dat dít topic gaat over de zangtalenten van de deelnemers, niet over het programma op zich. Daarvoor zou je toch eens naar een ander forumonderdeel moeten.
Uhm verplaats m dan gelijk naar 'een ander forum onderdeel, heb je 1 topic over het programma zangkwaliteiten of niet.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 17 november 2002 @ 00:08:43 #66
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6842540
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:19 schreef Machiel het volgende:

[..]

Uhm verplaats m dan gelijk naar 'een ander forum onderdeel, heb je 1 topic over het programma zangkwaliteiten of niet.

Sja, overlegcultuur enzo.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 18 november 2002 @ 15:46:09 #67
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_6867676
--never mind--

[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 18-11-2002 17:12]

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_6868216
De derde (dacht ik) in het preview filmpje van volgende week belooft veel goeds! Donker tiep, machtige stem!
pi_6872016
Ik zit te wachten op iemand die Greetje Bijma gaat nadoen.
Nina Hagen mag ook...
salva cum reverentia
pi_6909179
Ik snap de meeste mensen die aan Idols meedoen toch al niet echt.
Als je naar die auditie gaat neem ik aan dat je van jezelf denkt dat je goed kan zingen.....
pi_6911083
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:29 schreef MrTorture het volgende:
[afbeelding]
redelijk afgezaagd ?
pi_7259032
mijn naam is leonie van kuipers, en ik doe mee aan idols
ik zie dat er hier verwarring is gebracht over het feit welke mensen bij de echte jurie zijn en welke niet,
nou de 1ste auditie die ik deed was voor een andere jurie, die lieten hele goeden maar ook hele slechte mensen door, want ja het gaat wel om de kijkcyfers,
vandaar dat je mensen ziet die echt worden afgekraakt,puur voor de kijkcijfers, en dat vind ik soms best grappig om te zien,
verder wou ik ff kwijt, kijk vrijdag,en breng je stem uit, wat vind je van mij???

greets leonie

pi_7289049
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:39 schreef idols-leonie het volgende:
ik zie dat er hier verwarring is gebracht over het feit welke mensen bij de echte jurie zijn en welke niet,
nou de 1ste auditie die ik deed was voor een andere jurie, die lieten hele goeden maar ook hele slechte mensen door, want ja het gaat wel om de kijkcyfers,
vandaar dat je mensen ziet die echt worden afgekraakt,puur voor de kijkcijfers, en dat vind ik soms best grappig om te zien,
verder wou ik ff kwijt, kijk vrijdag,en breng je stem uit, wat vind je van mij???

greets leonie

hey leonie...

Ik kijk vrijdag zeker, maaruh je moet wel wat aan die spelfouten doen als je een idool wilt worden hoor
en denk dat mijn stem naar Bas gaat, woonplaatsgenoot van me

Jen

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_7332550
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:39 schreef idols-leonie het volgende:

greets leonie

Jammer dat je het niet gehaald hebt, maar de concurrentie was dan ook groot. Toch een hele goede performance/prestatie
pi_7356987
ik ben echt helemaal verslaafd aan Idols. en ik vind Jim een lekker ding, ik hoop echt dat hij door gaat Jamai deed het vrijdag echt goed, hij ziet er alleen niet echt uit als een popidool, maar zingen kan hij echt wel
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:47:24 #76
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7457222
De lave finale is net voorbij en 10 zangers/zangeressen hebben getoond wat ze kunnen. Welke mensen vonden jullie het beste zingen?

Hier staan de 10 deelnemers nog eens voor de duidelijkheid: http://www.rtl.nl/shows/idols/kandidaten/ (server kan overbelast zijn)

Ik vond er zelf erg veel goede"n" bij zitten, ik vind Roger van de rock academie erg tof, wat een gevoel! Zosja, klinkt nogal als Anouk maar het pakt me wel erg. Ik zou ook voor Sebastiaan kiezen, hij zingt gewoon cool, vooral die lage uithalen zijn tof. Doet me een beetje denken aan "Sex Bomb"

Als je 3 mensen zou moeten noemen, welke zou je dan kiezen?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-12-2002 22:54]

vrijdag 20 december 2002 @ 22:48:15 #77
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7457241
quote:
en ik vind Jim een lekker ding
Maar das niet het belangrijkste
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:55:24 #78
38030 Djoowey
Lang is ook leuk....!
pi_7457407
Nou ben ik een man , vind Jim geen lekker ding , maar die gozer heeft alles mee! Een dijk van een stem , leuk koppie (denk ik? en een goede muziekkeuze. Ik denk dat hij gaat winnen
  vrijdag 20 december 2002 @ 23:02:32 #79
32740 Luka
Schop kont!
pi_7457557
Zosja, Roger en Jim. Ze zingen goed en makkelijk, zo lijkt het althans.
It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_7457811
weetje wie ik wel het beste vind ALLEMAAL... de pianist , speelt lekker, hoe goed of slecht de mensen zingen , ik vind hem wel héél goed, iemand trouwens meer info over hem ?
pi_7458066
Jim is echt goed ja en hj ziet er ook nog hartstikke lekker uit, van mij mag hij winnen alleen jammer dat hij zijn leukste foto's van zijn cu2 heeft gehaald maja, anders had hij niet genoeg ruimte voor zijn wannebe-vriendjes. Morgen maar ff op msn vragen of hij die andere foto's nog heeft

edit: woeehoooeee, Jim had 51% van de stemmen echt vet veel man 2e was Roger met 14% en 3e was Marieke met 12%

[Dit bericht is gewijzigd door Sylvana op 20-12-2002 23:52]

vrijdag 20 december 2002 @ 23:56:30 #82
32740 Luka
Schop kont!
pi_7458820
Jammer dat Zosha niet door is, hoop dat ze de wildcard krijgt. Marieke zingt wel goed maar keek blijkbaar geiler in de camera dan Zosha en blijkbaar telt dat meer bij "het" publiek. Goed dat Roger door is, gave gast...............BLUP zegt de vis!
It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_7459034
Jim zingt monotoon en ongeinteresseerd. Is K-Otic net uit mekaar, krijgen we dat.

Roger daarentegen is gewoon cool.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7459106
Ik blijf nogsteeds bij mijn punt, de pianist ownd gewoon .. en ps . die jim heeft alleen zijn uiterlijk mee , geef mij maar iemand die op de achtergrond sta, en toch gewoon zo goed is, dat hij door zijn kwaliteiten opvalt, en niet door uiterlijk (like Jamai)
  zaterdag 21 december 2002 @ 00:12:44 #85
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_7459170
What the fuck, waarom is Zosja niet door??? Ach kijk als je zo naar Jim kijkt issie wel HET Idool maarja, qua zang vonnik hem niet echt maarja, een groot deel van de stemmers is toch Hitkrant/Breakout lezer... Roger is daarentegen helemaal the bomb!! En tja Marieke, erg leuk liedje maar is had liever Zosja in haar plaats gezien. Maar ach, Zosja krijgt die wildcard wel....
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
  zaterdag 21 december 2002 @ 00:24:20 #86
16534 grmbl
grmbl...grrrr....
pi_7459419
zosja nie door? omg... naja, gaat tegenwoordig ook nie echt meer om het zingen, maar ze komt er wel
If you could be my punk rock princess I could be your garage band king.
  zaterdag 21 december 2002 @ 00:54:11 #87
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_7460159
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 00:08 schreef HRR het volgende:
Ik blijf nogsteeds bij mijn punt, de pianist ownd gewoon .. en ps . die jim heeft alleen zijn uiterlijk mee , geef mij maar iemand die op de achtergrond sta, en toch gewoon zo goed is, dat hij door zijn kwaliteiten opvalt, en niet door uiterlijk (like Jamai)
Daarom is Zosja er dus niet doorheen gekomen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 21 december 2002 @ 08:58:02 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_7462096
Ik vond Jim, naast zijn uiterlijk wél goed kunnen zingen, vergeet niet dat hij nog maar 15 is! Dus echt jarenlange ervaring heeft hij niet. En het dan toch zo ver schoppen? Nah best knap hoor!!

Roger is wel een leuke gast met zijn ernie op z'n shirt Maar zijn stem is nou niet bijster origineel, hoor die stem wel vaker. Gelukkig gebruikt hij hem goed zonder te forceren.

Zosja, ja echt super, maar zij heeft Idols niet nodig om het ver te schoppen, ze komt er zo ook wel, zeker nu ze enige bekendheid geniet.

Ik vond Sebastiaan persoonlijk ook niet slecht zingen trouwens. Hoewel hij meer iemand is om in het bejaardentehuis op te treden of op huwelijken enzo

Dat meisje wat nu gewonnen heeft, ben d'r naam ff kwijt, zong wel aardig maar toch niet echt super naar mijn mening. Heb haar wel beter horen zingen.

De winnaars uit de vorige ronde waren ook mijn persoonlijke keus trouwens Boel talent, dat wordt nog heel moeilijk straks

zaterdag 21 december 2002 @ 13:50:41 #89
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7464699
quote:
en hj ziet er ook nog hartstikke lekker uit, van mij mag hij winnen alleen jammer dat hij zijn leukste foto's van zijn cu2 heeft gehaald maja, anders had hij niet genoeg ruimte voor zijn wannebe-vriendjes. Morgen maar ff op msn vragen of hij die andere foto's nog heeft
Jij vind uiterlijk ECHT belangrijker dan zang? Hij zong goed, maar ik vond het niet overtuigend. Zosja pakte me 100 keer meer, zit veel meer gevoel/emotie in.
quote:
Zosja, ja echt super, maar zij heeft Idols niet nodig om het ver te schoppen, ze komt er zo ook wel, zeker nu ze enige bekendheid geniet.
Als ik puur naar zang luisterde zou ik Zosja uitkiezen als nummer 1. Stelletje pruts stemmers zijn het ook

Wel cool dat Jim trouwens laag komt met zijn stem, komt je niet vaak tegen bij jonges van 15. Dacht eerst dat ie 18/19 was. Die lage stukken zong hij wel uitmuntend, goeie bass Ik vind Zosja en Roger gewoon beter overkomen, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. In welke band speelt Zosja trouwens? Tis me even ontgaan.

quote:
Hoewel hij meer iemand is om in het bejaardentehuis op te treden of op huwelijken enzo
Het eerste wat ik me opkwam toen ik hem hoorde was: Tom Jones (heeft Sex Bomb gezongen). Zang was ook vet, maar ik zie hem niet zingen in moderne rock / pop nummers.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-12-2002 13:59]

zaterdag 21 december 2002 @ 14:11:31 #90
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_7464927
ze zeggen wel steeds de kijker beslist... maar die jury zit wel ontzettend invloed erop uit te oefenen!!! Als de jury al zegt van "Nee ist nie helemaal" dan gaan de kijkers (waarvan er veel wrs niet eens wat van Muziek- en zangkennis hebben) daar maar in mee onder het mom van hun zullen het wel weten. Oftewel: voor een deel stemt de jury dus toch.

Ik had veeel liever Zosja tussen de winaars gehad!!! Hopen dat die de wildcard krijgt.
Maar goed... Hind is iig door, dus!!

patat ftw :)
  zaterdag 21 december 2002 @ 14:12:29 #91
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7464939
Wat is Wildcart?
pi_7465950
elke aflevering kiezen de kijkers 3 mensen die doormogen, dus totaal 9 mensen. Dan kiest de jury nog 1 iemand uit van de overige kandidaten en die krijgt een wildcart en mag dus ook door.
  zaterdag 21 december 2002 @ 15:59:29 #93
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_7466118
DIe marieke is het zusje van zo'n soapster toch>? Ze heeft echt een bekend hoofd!
pi_7466648
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 15:59 schreef CoolCazt het volgende:
DIe marieke is het zusje van zo'n soapster toch>? Ze heeft echt een bekend hoofd!
Marieke is het zusje van Aukje van Ginneken uit GTST
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:42:54 #95
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7466665
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 15:47 schreef Sylvana het volgende:
elke aflevering kiezen de kijkers 3 mensen die doormogen, dus totaal 9 mensen. Dan kiest de jury nog 1 iemand uit van de overige kandidaten en die krijgt een wildcart en mag dus ook door.
In dit geval kiezen de kijkers er 3 van de 10. Dus de Jury kiest nog een 4e?
pi_7466906
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:42 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

In dit geval kiezen de kijkers er 3 van de 10. Dus de Jury kiest nog een 4e?

nee, de kijkers kiezen elke afevering 3 mensen, er zijn totaal 3 afleveringen ( 30 mensen zijn er over, elke aflevering zijn er 10 aan de beurt) dus na 3 afleveringen hebben de kijkers 9 mensen gekozen en dan kiest de jury er nog 1
  zaterdag 21 december 2002 @ 17:08:17 #97
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7467050
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, de kijkers kiezen elke afevering 3 mensen, er zijn totaal 3 afleveringen ( 30 mensen zijn er over, elke aflevering zijn er 10 aan de beurt) dus na 3 afleveringen hebben de kijkers 9 mensen gekozen en dan kiest de jury er nog 1

Ah zo! Dus het is zegmaar een halve finale met 3 poules.
pi_7467149
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 17:08 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ah zo! Dus het is zegmaar een halve finale met 3 poules.

ja, idd!
pi_7468413
Jim mag dan wel heel leuk zingen, maar dat kunnen ze allemaal. Waar het de platenmaatschappij natuurlijk om gaat is hoe ze dat talent kunnen gebruiken. En iemand van 15, tsja... moeilijk.
pi_7483016
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 18:35 schreef IetsMetEenA het volgende:
Jim mag dan wel heel leuk zingen, maar dat kunnen ze allemaal. Waar het de platenmaatschappij natuurlijk om gaat is hoe ze dat talent kunnen gebruiken. En iemand van 15, tsja... moeilijk.
idd.. iemand van 15 zit ook nog op school. en al zou ie het winnen, hoe is dat te combineren. en je stopt ook niet zomaar even met school.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -&gt; www.google.nl
pi_8514962
We gaan zo langzamerhand naar de eindfinale, ben benieuwd naar jullie mening nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')