Daar krijg ik hem niet gevondenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Onderdelenlijn = internet.
https://www.onderdelenlijn.nl/
Je hoeft hem daar ook niet te vinden. Je kunt er zelf een aanvraag plaatsen. Bedrijven die in onderdelen handelen kunnen daar weer op reageren.quote:
Ze gaan er allemaal uit een maand na de mijne. Dus schiet ik weinig mee op.quote:Op zondag 12 april 2015 04:09 schreef eXplorer1 het volgende:
Uit een andere ds3 halen die nog even in de lease blijft en rustig naar een vervanging zoeken.
Ik moet hem inleveren bij de wagenparkbeheerder en dat is een zeurpiet. Ze zijn helaas niet makkelijk. Plus dat het best wel opvalt als je de klep open doet.quote:Op maandag 13 april 2015 13:17 schreef MaximumRush het volgende:
Rij gewoon even naar de dealer en haal hem eruit.
Of je levert hem gewoon zo in, dan kan het dat ze het helemaal niet door hebben. Gebeurt vrij regelmatig bij grote leasemaatschappijen wanneer het niet erg opvalt. Wanneer ze het wel zien krijg je gewoon een naheffing.
Dat komt omdat wagenparkbeheerders vaak op hun flikker krijgen omdat ze dikke naheffingen krijgen die medewerkers niet betalen. Als jij gewoon aangeeft dat je bereid bent om de naheffing te betalen zal hij het vast niet erg vinden.quote:Op maandag 13 april 2015 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet hem inleveren bij de wagenparkbeheerder en dat is een zeurpiet. Ze zijn helaas niet makkelijk. Plus dat het best wel opvalt als je de klep open doet.
Ik ga geen naheffing betalen. We krijgen uberhaubt nog een leuke discussie over gebruiksschade verwacht ik. Zij verwachten de auto als nieuw terug en dat is niet realistisch na 3 jaar gebruik.quote:Op maandag 13 april 2015 13:30 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat komt omdat wagenparkbeheerders vaak op hun flikker krijgen omdat ze dikke naheffingen krijgen die medewerkers niet betalen. Als jij gewoon aangeeft dat je bereid bent om de naheffing te betalen zal hij het vast niet erg vinden.
Maar vooralsnog is het makkelijker om even langs de dealer te rijden. Ik zou wel snel wezen omdat het vaak ook nog besteld moet worden. Daarnaast is de prijs voor nieuwe onderdelen bij een dealer vaak hetzelfde als bij webshop of iets dergelijks.
Onderdelen van een ander merk wel. Je hebt nu zoiets specifieks dat ik niet verwacht dat ze ook door een andere partij zijn gemaakt.quote:Op maandag 13 april 2015 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga geen naheffing betalen. We krijgen uberhaubt nog een leuke discussie over gebruiksschade verwacht ik. Zij verwachten de auto als nieuw terug en dat is niet realistisch na 3 jaar gebruik.
Hij moet over een paar dagen vanwege een bumperschade, dus dan neem ik het mee. Maar ik had juist verwacht dat via internet goedkoper zou zijn
Vuile steeldief! Blijf eens met je klauwen van andermans eigendom af.quote:Op zondag 12 april 2015 10:24 schreef penny-wise het volgende:
Maak een proefrit in een DS3 en haal ze daar uit.....
Wil niet weten hoeveel mensen dat doen met ruitenwissers, accu oid.....
Held.quote:Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef lst128 het volgende:
[ afbeelding ]
Nr 2, Kost je per stuk ongeveer 18 euro bij de dealer.
Onderdeelnummer = 7473 XR
Levertijd meestal 2 dagen
Wauw, dankjequote:Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef lst128 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo kan jij inloggen bij de servicepagina van citroen? Werk je voor citroen of iets? En zo ja, waarom heb je dan een BMW in je icoontje?quote:Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef lst128 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook inlog gegevens, net als ieder ander kan krijgen, je moet ze aanvragen.quote:Op maandag 13 april 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo kan jij inloggen bij de servicepagina van citroen? Werk je voor citroen of iets? En zo ja, waarom heb je dan een BMW in je icoontje?
Kost dat?quote:Op maandag 13 april 2015 21:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb ook inlog gegevens, net als ieder ander kan krijgen, je moet ze aanvragen.
Valt on de wet Montey en BER, wat simpel weg gezegd inhoud dat alle technische informatie voor euro5 auto's en hoger beschikbaar moet zijn voor het universele circuit.quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef Geralt het volgende:
Ahh okay, ik dacht dat dat een soort van dealerlogin was of iets
Wat zijn euro5 auto's precies?quote:Op maandag 13 april 2015 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Valt on de wet Montey en BER, wat simpel weg gezegd inhoud dat alle technische informatie voor euro5 auto's en hoger beschikbaar moet zijn voor het universele circuit.
Euro 5 is een emissie norm. Is in oktober 2009 in gegaan. Heb je een auto van daarvoor, dan heb je geluk als er info te vinden is. Daarvoor hoeft men geen info vrij te geven.quote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat zijn euro5 auto's precies?
Is dat vanaf een bepaald jaartal of prijsklasse of merk of wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |