SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Ik snapte helemaal niets van zijn overstap, maar hij heeft het toch aardig aan de praat gekregen bij Crystal Palace. Prima coachquote:
Als je in Newcastle door veel mensen wordt uitgekotst / er om de zoveel tijd haatcampagnes tegen je zijn en dan de kans krijgt om te gaan werken bij de club waar je jaren hebt gespeeld / populair bent, snap ik het wel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik snapte helemaal niets van zijn overstap, maar hij heeft het toch aardig aan de praat gekregen bij Crystal Palace. Prima coach
Ik snap het wel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik snapte helemaal niets van zijn overstap, maar hij heeft het toch aardig aan de praat gekregen bij Crystal Palace. Prima coach
Het is dan ook heel moeilijk om Mourinho als buitenspeler tevreden te stellen. Zelfs C. Ronaldo deed het verkeerd, want niet genoeg verdedigend werk, in de ogen van Mou.quote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Cuadrado is de volgende in het rijtje Mata, Schurrle, de Bruyne, Salah...
I think that not.quote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef chufi het volgende:
van Gaals interviews blijven tenekrommend....
Daarin heeft Mou dan ook gewoon gelijkquote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is dan ook heel moeilijk om Mourinho als buitenspeler tevreden te stellen. Zelfs C. Ronaldo deed het verkeerd, want niet genoeg verdedigend werk, in de ogen van Mou.
Nja, of je laat spelers spelen vanuit hun sterkte en faciliteert dat door een verdedigend sterke back achter Ron te zetten. Qua spelersmanagement vind ik Mourinho ronduit zwak.quote:
Als je je team als team wil laten spelen werkt dat niet als een lading spelers geen fuck uitvoerenquote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nja, of je laat spelers spelen vanuit hun sterkte en faciliteert dat door een verdedigend sterke back achter Ron te zetten. Qua spelersmanagement vind ik Mourinho ronduit zwak.
Er is nogal een verschil tussen een positie invullen als Robinho of als Kuijt. Natuurlijk moet ook C. Ronaldo druk zetten en soms meelopen maar de voorkeur van Mou voor harde werkers in plaats van sierlijke spelers op de vleugel is niet mijn cup of tea.quote:Op zondag 12 april 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je je team als team wil laten spelen werkt dat niet als een lading spelers geen fuck uitvoeren
Hazard en Willian niet sierlijk noemenquote:Op zondag 12 april 2015 16:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een positie invullen als Robinho of als Kuijt. Natuurlijk moet ook C. Ronaldo druk zetten en soms meelopen maar de voorkeur van Mou voor harde werkers in plaats van sierlijke spelers op de vleugel is niet mijn cup of tea.
Willian vind ik vrij overschat ja.quote:Op zondag 12 april 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hazard en Willian niet sierlijk noemen
Genoeg spelers die het allebei kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |