abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151590850
Quote Poekje
Ik heb nog een nabrander over dat lichaam van O.V. en hoe dat gevonden werd.
De stand van de hand om die pols doet me denken aan 2 situaties, en aangeleerde instructies:
1) reddend zwemmen
2) slachtoffer van een rampplek weghalen
------------------------------------------------------------
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:47:26 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151591025
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:17 schreef ToniB het volgende:

zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.
Het gaat mij totaal niet om jullie scenariootjes, hoe bizar ook (wat zegt dat dan weer van jullie?). Het gaat mij om het feit dat er van A Z wordt gemaakt en dat daar vervolgens domweg op wordt voortgeborduurd, vanuit een foutieve vooronderstelling, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:48:47 #53
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151591105
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef matteo_111 het volgende:
Ik heb nog niemand horen zeuren over de Spaanse titel van dit topic
Deze leek mij passend, een jaar na de laatste telefoonactiviteit.
quote:
Houden we meer van Domnivoor dan van Mata? *; :?
*)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:49:52 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151591158
Foutje.
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:59:33 #55
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151591576
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef matteo_111 het volgende:
Ik heb nog niemand horen zeuren over de Spaanse titel van dit topic

Houden we meer van Domnivoor dan van Mata? *; :?
De vraag stellen is hem beantwoorden :7
Wie dit leest is gek
pi_151592123
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Kunnen jullie die ranzige filmpjes ergens anders bespreken a.u.b.? :r

On-topic: op 11 april heeft de iPhone een uur aangestaan. Dat was de laatste activiteit van de telefoons. Wat gebeurde er?
1) De iPhone is aangezet en een uur later weer uitgezet, en daarna in de tas gedaan.
2) De iPhone is aangezet en de batterij is leeggeraakt, waarna hij in de tas werd gedaan.
3) De iPhone is aangezet en in de tas gedaan.
4) De iPhone zat in de tas en is vanzelf aangegaan door stoten/botsen etc. en vervolgens is de batterij leeggelopen.
5) iets anders

Ideeën hierover?
Mijn idee: 3. Vergeten de iPhone weer uit te zetten en zonder enig besef weer terug in de rugzak gedaan.
pi_151592204
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Mijn idee: 3. Vergeten de iPhone weer uit te zetten en zonder enig besef weer terug in de rugzak gedaan.
Na 10 dagen zonder eten, is je besef wel weg, ja.
Make my day!
pi_151592318
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het gaat mij totaal niet om jullie scenariootjes, hoe bizar ook (wat zegt dat dan weer van jullie?). Het gaat mij om het feit dat er van A Z wordt gemaakt en dat daar vervolgens domweg op wordt voortgeborduurd, vanuit een foutieve vooronderstelling, dus.
Het zegt meer over jou denk ik. Ik hou nog steeds alle scenario's open. We zijn een jaar verder en alle andere scenario's hebben niet tot een bevredigend eind oordeel geleid. Daarom zitten de meeste ook nog hier.
Zodra F. en zoon worden genoemd komen vele tegenstanders uit hun krochten.
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:16:53 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151592460
En jij denkt echt dat er ooit een bevredigend eindoordeel gaat komen uit deze samenkomst van Miss Marples, Hercule Poirots en Inspector Gadgets?
pi_151592535
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef Copycat het volgende:
En jij denkt echt dat er ooit een bevredigend eindoordeel gaat komen uit deze samenkomst van Miss Marples, Hercule Poirots en Inspector Gadgets?
Ja
pi_151592551
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:13 schreef ToniB het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou denk ik. Ik hou nog steeds alle scenario's open. We zijn een jaar verder en alle andere scenario's hebben niet tot een bevredigend eind oordeel geleid. Daarom zitten de meeste ook nog hier.
Zodra F. en zoon worden genoemd komen vele tegenstanders uit hun krochten.
Je mag noemen wat je wil. Maar kom dan met onderbouwingen, en niet met onzin als snuffmovies etc.
Make my day!
pi_151592559
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:55 schreef Copycat het volgende:
Een snuff movie op Facebook. De verhalen hier worden steeds waanzinniger.
Spreekt je wel aan blijkbaar?! Copycat eens je visie op de inhoud dan....wat denk je waarvan?
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:20:00 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151592643
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef doorgaan het volgende:

Spreekt je wel aan blijkbaar?! Copycat eens je visie op de inhoud dan....wat denk je waarvan?
Noodlottig ongeval. Saai, maar het meest logisch.
Maar misschien droom ik vannacht wel iets lugubers.
pi_151592788
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:20 schreef Copycat het volgende:
Noodlottig ongeval. Saai, maar het meest logisch.
Saai is denk ik niet het ladingdekkende woord voor de expeditie van K&L
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:27:02 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151592930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:23 schreef doorgaan het volgende:

Saai is denk ik niet het ladingdekkende woord voor de expeditie van K&L
Mijn saai sloeg dan ook op mijn invulling van hun doodsoorzaak. Geen orgaandieven, geen gemene gidsen met psychopathische zonen, geen geile indianen.
pi_151593293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef A_Fortiori het volgende:
Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Kunnen jullie die ranzige filmpjes ergens anders bespreken a.u.b.?

On-topic: op 11 april heeft de iPhone een uur aangestaan. Dat was de laatste activiteit van de telefoons. Wat gebeurde er?
10:51 uur...omdat telefoon vaker na !0:00 am aan was..dacht ik aan een wekker..rond deze tijd in totaal 3x volgens schema.
Nu denk ik dat ze wellicht bewust zelf een belschema hebben aangehouden in [b]de hoop dat dit toch érgens herkend zou worden...!!..daarom s morgens en s middags rond dezelfde tijd. Al kregen zij dan geen contact persoonlijk, in de hoop dat er ergens een registratie van zou komen. Dan zou een patroon eerder opvallen al is er geen contact.[/b] Hoop Hoop hoop dus
Zou een gedachtegang kunnen zijn geweest.
pi_151593375
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef Copycat het volgende:
Mijn saai sloeg dan ook op mijn invulling van hun doodsoorzaak. Geen orgaandieven, geen gemene gidsen met psychopathische zonen, geen geile indianen.
Ik begrijp dat als je wat lugubers droomt jij in elk geval tevreden bent.
pi_151593381
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef agter het volgende:

[..]

Je mag noemen wat je wil. Maar kom dan met onderbouwingen, en niet met onzin als snuffmovies etc.
Snuf? ik ben daar niet mee bezig dat was iemand anders. Lees anders even vorig topic dan weet je wat ik heb geschreven.
Wat bedoel je met onderbouwen? Het aannemelijk maken of het bewijzen? Hoe aannemelijk is vallen naast een pad en daar dan minstens 10 dagen onvindbaar zijn? Is het bewezen?
Hoe aannemelijk is verdwalen, doorlopen,denken dat ze rondje liepen. ..alleen?
Is dat te bewijzen?
Hoe aannemelijk is het dat F. zijn zoon als gids aanbood omdat hij zelf niet kon?
En nee ook dat is niet bewezen.

Alle drie de verhalen zijn aannemelijk maar niet bewezen. Slechts 2 mogen echt uitgediept worden. De 3e is "raar" (fvdg). De gedachte alleen al....
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:39:14 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151593459
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:37 schreef doorgaan het volgende:
Ik begrijp dat als je wat lugubers droomt jij in elk geval tevreden bent.
Jij begrijpt duidelijk wel meer niet helemaal. Of helemaal niet.
pi_151593575
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:37 schreef ToniB het volgende:

[..]

Snuf? ik ben daar niet mee bezig dat was iemand anders. Lees anders even vorig topic dan weet je wat ik heb geschreven.
Wat bedoel je met onderbouwen? Het aannemelijk maken of het bewijzen? Hoe aannemelijk is vallen naast een pad en daar dan minstens 10 dagen onvindbaar zijn? Is het bewezen?
Hoe aannemelijk is verdwalen, doorlopen,denken dat ze rondje liepen. ..alleen?
Is dat te bewijzen?
Hoe aannemelijk is het dat F. zijn zoon als gids aanbood omdat hij zelf niet kon?
En nee ook dat is niet bewezen.

Alle drie de verhalen zijn aannemelijk maar niet bewezen. Slechts 2 mogen echt uitgediept worden. De 3e is "raar" (fvdg). De gedachte alleen al....
Ik weet dat jij niet bezig was met snuff. Maar daar ging de discussie wel over: Dingen labelen die er niet zijn, verdachtmakingen enzo zonder onderbouwing.
Als je man en paard gaat noemen, doe het dan onderbouwd, en niet uit de losse pols. Dat was alles wat ik wilde zeggen. :)
Make my day!
pi_151593770
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:39 schreef Copycat het volgende:
Jij begrijpt duidelijk wel meer niet helemaal. Of helemaal niet.
Ok. Noodlottig ongeval dus is jouw idee, hoe saai ook.
pi_151594108
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef ToniB het volgende:

[..]

Ja
Idem.
pi_151594790
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef agter het volgende:

[..]

Ik weet dat jij niet bezig was met snuff. Maar daar ging de discussie wel over: Dingen labelen die er niet zijn, verdachtmakingen enzo zonder onderbouwing.
Als je man en paard gaat noemen, doe het dan onderbouwd, en niet uit de losse pols. Dat was alles wat ik wilde zeggen. :)
Nee geen losse pols. F. kwam rond half tien naar de taalschool waar hij 2 meisjes zag. 1 in hangmat 1 bij het informatie bord. Eileen wordt niet genoemd. Als zij er ook bij was om half tien dan had zij de juiste tijd geweten. En waarom zouden K&l in alle haast, met onbekende bestemming vertrekken op het moment dat de gids er is. Juist hij kan leuke tips geven. Niemand heeft de meisjes gezien die morgen om half tien. Eileen niet en Sigrid niet. Daarom denk ik dat F. op afspraak van de taalschool met K& L die morgen trips kwam boeken. Daar is geen woord Spaans van.
pi_151595341
Expeditie: gebruik van drone:
Aap in de buurt: http://www.lindanieuws.nl(...)-drone-naar-beneden/
Arnhemse chimpansee haalt drone naar beneden :N
pi_151597073
Iemand gehoord of het water in het flesje in de rugtas is onderzocht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')