abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151705816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:33 schreef Rica het volgende:
Het wordt wel een bizarre wereld als hoofdtransplantaties werkelijkheid worden. Als alle problemen met ruggenmerg en zenuwen ed. opgelost zouden zijn.

[..]

Leuk nieuwsbericht gemaakt ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:58:03 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_151722200
Maar die oude rotkop blijft :P
  woensdag 15 april 2015 @ 21:04:19 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_151722547
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 00:40 schreef starla het volgende:
Daar kan ik me in vinden: je affect die verandert, maar je karakter dat gaat me iets te ver. Hoewel die laatste natuurlijk lastig te formuleren is en bij sommige interpretaties van karakter wellicht zou kunnen veranderen op basis van veranderde hormonen die centraal aangrijpen.

In mijn definitie van karakter lijkt het me niet dat een ander lichaam deze op korte termijn wezenlijk verandert. Na een lange periode blootgesteld te zijn aan een dergelijke situatie (hoofd op ander lichaam) dan kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Wat als je een mannenhoofd op een vrouwenlijf zet :P
pi_151724322
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat als je een mannenhoofd op een vrouwenlijf zet :P
Dan wordt je een manwijf :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151729958
Als zelfs de Americanen het ethisch niet verantwoord vinden dan weet je dat er stront aan de knikker is. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151731914
quote:
Ze zijn veel liberaler dan de meeste Europese volkeren m.b.t. het toestaan van experimenten
Het tegenovergestelde is waar. IRB's in the Verenigde Staten zijn nog strenger dan die in in Europa.
pi_151746743
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 04:01 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde is waar. IRB's in the Verenigde Staten zijn nog strenger dan die in in Europa.
Ik had wat betreft de FDA het tegenovergestelde begrepen van mensen uit het wereldje (artsen). In het verleden hebben ze daar uiteraard experimenten uitgewreten die in Nederland ondenkbaar zouden zijn: een virus loslaten op een gehele bevolking van een dorp en zo, maar dat is voor nu natuurlijk niet zo relevant.
#NoDAPL
pi_151746821
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had wat betreft de FDA het tegenovergestelde begrepen van mensen uit het wereldje (artsen). In het verleden hebben ze daar uiteraard experimenten uitgewreten die in Nederland ondenkbaar zouden zijn: een virus loslaten op een gehele bevolking van een dorp en zo, maar dat is voor nu natuurlijk niet zo relevant.
De FDA toetst geen onderzoeksvoorstellen op medische-ethische gronden, dat doen IRB's.
pi_151746844
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:07 schreef dotKoen het volgende:

[..]

De FDA toetst geen onderzoeksvoorstellen op medische-ethische haalbaarheid.
Ik begrijp het.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')