Een gat in de markt voor alle transgenders die menen in het verkeerde lichaam geboren te zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:17 schreef Wespensteek het volgende:
Wat zal er gebeuren als de donor van het lichaam een vrouw is?
Er zijn vele types SMA, ook varianten waarbij mensen wel een volwassen leeftijd kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
Staat dat-ie Werding-Hoffman desease heeft, maar die openbaart zich volgens wikipedia alleen bij babies en overlijden voor tweede levensjaar?
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:52 schreef karr-1 het volgende:
Is het fysiek gezien überhaupt mogelijk om zoiets te doen en te overleven?
Dan zou ik de hele dag met mijzelf zitten te spelen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:17 schreef Wespensteek het volgende:
Wat zal er gebeuren als de donor van het lichaam een vrouw is?
Waarom niet?quote:
Ach ja, al die SMA's worden op 1 hoop gegooid vaak, wellicht bedoelen ze een ander.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
Staat dat-ie Werding-Hoffman desease heeft, maar die openbaart zich volgens wikipedia alleen bij babies en overlijden voor tweede levensjaar?
[..]
bron
Als wat wikipedia opgeeft waar is, dan is dat een andere variant idd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef starla het volgende:
[..]
Ach ja, al die SMA's worden op 1 hoop gegooid vaak, wellicht bedoelen ze een ander.
Daar zal hem het probleem inzitten lijkt me.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je alle dingetjes maar goed met elkaar verbind zie ik geen bezwaar waarom dit onmogelijk zou zijn.
Mensen die dit uit hun strot krijgen terwijl ze af en toe naar de tandarts gaanquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:53 schreef Hathor het volgende:
Mensen die op de stoel van god willen gaan zitten.
Goeie vergelijking ook, effe een gaatje vullen of een hele schedel vervangen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mensen die dit uit hun strot krijgen terwijl ze af en toe naar de tandarts gaan
God is echt het absolute toppunt vanquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:53 schreef Hathor het volgende:
Het is dan ook maar gewoon spreekwoordelijk he.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
God is echt het absolute toppunt van
Nee hoor; in beide gevallen twijfel je aan gods onfeilbaarheid.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:58 schreef Hathor het volgende:
Goeie vergelijking ook, effe een gaatje vullen of een hele schedel vervangen.
Ach, dat stadium zijn we allang gepasseerd. Als je terug wil naar een wereld waar we niet voor eigen god spelen (ik bedoel maar; sommigen vinden zelfs vaccinaties al te ver gaan) moet je toch een aardige tijd terug in het verleden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:53 schreef Hathor het volgende:
Van welk spreekwoord komt dat dan? En wat betekent het?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is dan ook maar gewoon spreekwoordelijk he.
Omdat het vooralsnog onmogelijk is deze dingetjes met elkaar te verbinden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je alle dingetjes maar goed met elkaar verbind zie ik geen bezwaar waarom dit onmogelijk zou zijn.
Dus jij gaat tegen de wil van god in dat je je hele leven gruwelijke kiespijn moet hebben, maar andere mensen mogen niet geholpen worden met problemen die jij niet hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeie vergelijking ook, effe een gaatje vullen of een hele schedel vervangen.
Misschien niet alle intieme details, maar bepaalde dingen zal je toch wel herkennen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... Ik weet natuurlijk niet hoe jij omgaat met je familie, maar herken jij familieleden aan hun lichaam?
Noem eens wat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien niet alle intieme details, maar bepaalde dingen zal je toch wel herkennen?
Moedervlekken op bv handen, tatoeages etcquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Moedervlekken op bv handen, tatoeages etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |