Ik ben echt gefascineerd door Escher. Heb een boek met al zijn werken en het is allemaal zo vreselijk geniaal. Deze tekening is nagetekend van waarschijnlijk 1 van de simpelste tekeningen in dat boek en ik breek er mijn hoofd al over.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:43 schreef Re het volgende:
ik kan het iig niet(ik ken het wel natuurlijk)
Thanks.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef Evi_90 het volgende:
Escher is geniaal. Mijn tandarts had er altijd één aan het plafond hangen waar je naar kon staren als je in de stoel lag.![]()
De meeste van je tekeningen vind ik een beetje eng, maar de perspectief tekeningen vind ik wel goed gelukt. Vooral die binnenkant van een kerk/kathedraal.
Deze bijvoorbeeld, maar die was al weer van 30 april, Had niet meegekregen dat je zwartgallige dingen probeerde te verminderen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Thanks.
Welke tekeningen vind je precies eng dan?Ik weet dat ik soms hele zwartgallige dingen op papier zet hehe maar probeer het de laatste tijd wat te beperken.
quote:Op donderdag 30 april 2015 07:40 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Net als de tekening van Emptiness (in het vorige topic) gebaseerd op Hellhammer.
Ik geef toe, dat was best een gestoorde tekening.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:55 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld, maar die was al weer van 30 april, Had niet meegekregen dat je zwartgallige dingen probeerde te verminderen.
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:26 schreef Nemephis het volgende:
ik vind je Esscher geinspireerde tekeningen mooi. Oefening baart kunst, je wordt er steeds beter in.
Ik kwam deze foto net tegen, ik denk dat je die wel op prijs kan stellen:
The thinker, Mulholland dam, c1930. Photo by Hiromu Kira
[ afbeelding ]
Is een fotoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:42 schreef Rodulf het volgende:
Dat is inderdaad een fantastische tekening. Met geen mogelijkheid dat ik ooit zoiets zou kunnen tekenen hehe.
Ah, nu ik erop klikte zie ik het.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:43 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Is een foto
Ik moest bij die foto aan je topic denken, vanwege het spelen met perspectief.
Dat klopt wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:33 schreef Trashcanman het volgende:
Volgens mij zit je de laatste tijd wel weer in beter vaarwater als je posts hierzo lees
Ahhh de kubussen oftwel de doden vallen op hun hoofden.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Rodulf het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze tekening heb ik de schaduwen weggehaald.
Ik snap totaal niet wat je bedoelt.... Doden?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:04 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ahhh de kubussen oftwel de doden vallen op hun hoofden.
Had je deze getekend omdat je je slecht voelde door de alcohol of wou je deze gewoon tekenen omdat je het leuk vond?
Jup, van de bekende mythes van de kubussen des doods.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet wat je bedoelt.... Doden?
Komt omdat je ook geen kleurtjes gebruikt.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef Rodulf het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste tekening is van een foto die ik heb gemaakt bij de begrafenis van mijn tante. De foto was kleurrijk en zelfs vrolijk maar als ik het nateken komt er weer een donkere tekening uit.
Whut? Zelfs Google heeft geen flauw idee waar je het over hebt. Care to explain?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:04 schreef 0108daniel het volgende:
Ahhh de kubussen oftwel de doden vallen op hun hoofden.
Probeer eens wat accenten met een warme kleur aan te brengen, geel, oranje: Dat breekt het grijs.quote:De foto was kleurrijk en zelfs vrolijk maar als ik het nateken komt er weer een donkere tekening uit.
Ik zal vandaag eenzelfde soort tekening maken en dan proberen subtiel kleur aan te brengen. Probleem wat ik met kleur heb is dat het bij mij gauw op een kindertekening lijkt, heb dat nooit goed gekund om met kleur te tekenen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Whut? Zelfs Google heeft geen flauw idee waar je het over hebt. Care to explain?
[..]
Probeer eens wat accenten met een warme kleur aan te brengen, geel, oranje: Dat breekt het grijs.
Als je nu eens met gedempte kleuren begint? Het hoeft niet meteen knaloranje te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 04:47 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik zal vandaag eenzelfde soort tekening maken en dan proberen subtiel kleur aan te brengen. Probleem wat ik met kleur heb is dat het bij mij gauw op een kindertekening lijkt, heb dat nooit goed gekund om met kleur te tekenen.
Thanks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als je nu eens met gedempte kleuren begint? Het hoeft niet meteen knaloranje te zijn natuurlijk.![]()
Ik vind je tekeningen erg mooi, wat je tekent vind ik van minder belang, ik vind gewoon dat je technisch goed tekent.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:11 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb vanochtend deze tekening gemaakt:
[ afbeelding ]
En zojuist ingekleurd:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt spuuglelijk, ik hou helemaal niet van kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |