abonnement Unibet Coolblue
pi_153976268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:03 schreef Rodulf het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb de trilogie van black metal tekeningen aan de muur gehangen. Drie omgekeerde kruizen getekend omdat ik ruimte overhad.
Is die echt muurvullend, heel erg mooi! Maar beïnvloed het je stemming niet teveel?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_153976384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En waarom moet dat afgekraakt worden? Het is een mooie tekening :)
En we verschillen van muzieksmaak ;) maar het si een mooie tekening!
Thanks :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Laatste, de mond wordt letterlijk gesnoerd. Daarom is de hand ook zo groot bij het gezicht.
En de ogen zijn daarom zo groot, hard getekend (en dat scheve heeft er niks mee te maken), angst en zo. In therapie begin ik mijn mond open te trekken en het is me altijd verteld dat het fout is om te spreken. Dus tja...
Het is altijd goed om te spreken, zeker tegen hulpverleners. Ik herken het wel hoor, toen ik in 2005 bij de psychiatrie kwam kwam er ook bijna niks uit mijn mond. Heeft het misschien (bij jou) ook met onzekerheid te maken?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is die echt muurvullend, heel erg mooi! Maar beïnvloed het je stemming niet teveel?
Ja, kan mijn stemming beinvloeden... Ik heb sowieso dat ik eens in de 2 maanden allerlei andere dingen aan mijn muur ophang. :P Ik heb naast deze lijst een poster van Warpaint hangen. Dat is van die lieve meisjesmuziek dus dat is best een groot contrast.
pi_153976489
Oh, en het zijn hele kleine tekeningen. Ik heb vaak bv perspectief tekeningen gemaakt die 3 bij 3 centimeter waren. Op de een of andere vage manier teken ik altijd klein.
pi_153989883
Gewas & Odulf, doen jullie ook van deze tekeningen verkopen ? :@ _O_
pi_153990958
Fylax is op televisie geweest
pi_153996590
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef floofee het volgende:
Gewas & Odulf, doen jullie ook van deze tekeningen verkopen ? :@ _O_
Meen je dat serieus? :@ Ik vind mijn tekeningen echt niet goed genoeg om te verkopen haha. Ik heb een hele stapel in mijn bureaula liggen, mocht je 1 tekening willen hebben moet je maar zeggen welke. Alleen die tekeningen met houtskool kan ik niet opsturen want dat gaat enorm vlekken.

Gewas en Rodulf zijn allebei accounts van mij trouwens. :P
pi_153996596
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Nice. :D

Een baby die door de ruimte vliegt?
pi_153996663
houtskool tekening: haarlak erop spuiten, en het vlekt niet meer. krijg je een soort vernislaagje.
(werkt ook voor krijt en potlood)

die rij mensen in het bos is mooi.
pi_153997551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 07:03 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Nice. :D

Een baby die door de ruimte vliegt?
Ja childofthestars :P
Fylax is op televisie geweest
pi_153997763
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 07:02 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Meen je dat serieus? :@

Gewas en Rodulf zijn allebei accounts van mij trouwens. :P
Jaaaah ik meen het serieus!! _O_ ik wil ze inlijsten en ophangen haha. ik hou echt onwijs van perspectief beelden en ik vind dat je mooi kan tekenen en talent hebt :D

in ieder geval:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maar net welke(n) je wil en kan missen en een mooi plekje wil geven *O*
pi_153998224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 08:55 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja childofthestars :P
Hahaha, ik hoop dat je kinderen meer en een beter leven wenst dan dat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_154003347
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:14 schreef floofee het volgende:

[..]

Jaaaah ik meen het serieus!! _O_ ik wil ze inlijsten en ophangen haha. ik hou echt onwijs van perspectief beelden en ik vind dat je mooi kan tekenen en talent hebt :D

in ieder geval:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maar net welke(n) je wil en kan missen en een mooi plekje wil geven *O*
Thanks. :)

Alleen die tekening van dat trappenhuis doe ik niet weg en die tekening van die kerk. Die tekening van die kerk heb ik in 2004 gemaakt en heeft veel emotionele waarde voor mij ( was 1 maand voordat ik stopte met school).

De rest van de tekeningen kan ik allemaal wegdoen. Als je via pm je adres geeft stuur ik ze morgen nog naar je toe.

(let wel, het zijn best kleine tekeningen. ik teken altijd klein hehehe)
pi_154010416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:46 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Thanks. :)

Alleen die tekening van dat trappenhuis doe ik niet weg en die tekening van die kerk. Die tekening van die kerk heb ik in 2004 gemaakt en heeft veel emotionele waarde voor mij ( was 1 maand voordat ik stopte met school).

De rest van de tekeningen kan ik allemaal wegdoen. Als je via pm je adres geeft stuur ik ze morgen nog naar je toe.

(let wel, het zijn best kleine tekeningen. ik teken altijd klein hehehe)
graag gedaan!!! en ik begrijp heel goed dat je bepaalde tekeningen niet weg wil doen vanwege emotionele waarde, en dat moet je ook zeker niet doen anders ga je daar spijt van krijgen :*
je moet ook alleen tekeningen weg doen als je daar zelf achter staat.

deze twee vind ik overigens ook prachtig. zo gedetailleerd. ik kan er wel uren naar kijken. Heb je dit tekenen zelf aangeleerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag van FOK! pas vanavond rond 22:00 PM/DM sturen, omdat ik vanaf dan 7 dagen geregistreerd ben ;( maar ik stuur vanavond wel een Dm. Als je mij dan je rekeningnummer mee wilt sturen en wat je er graag voor wil hebben!!

Groetjes floof

[ Bericht 0% gewijzigd door floofee op 02-07-2015 18:42:45 ]
pi_154012106
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:24 schreef floofee het volgende:

[..]

graag gedaan!!! en ik begrijp heel goed dat je bepaalde tekeningen niet weg wil doen vanwege emotionele waarde, en dat moet je ook zeker niet doen anders ga je daar spijt van krijgen :*
je moet ook alleen tekeningen weg doen als je daar zelf achter staat.

deze twee vind ik overigens ook prachtig. zo gedetailleerd. ik kan er wel uren naar kijken. Heb je dit tekenen zelf aangeleerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag van FOK! pas vanavond rond 22:00 PM/DM sturen, omdat ik vanaf dan 7 dagen geregistreerd ben ;( maar ik stuur vanavond wel een Dm. Als je mij dan je rekeningnummer mee wilt sturen en wat je er graag voor wil hebben!!

Groetjes floof
Ja, ik heb het tekenen hele zelf aangeleerd. geen opleiding gehad ofzoiets.

Oh, ik hoef absoluut geen geld te krijgen voor mijn tekeningen hhehe. Ik vind dat kunst niet in geld is uit te drukken.

Als ik morgenochtend onlinr kom zal ik je pm vast lezen en dan stuur ik ze op.

(volges mij heb ik weer een halve zonnesteek. Zit aan de pils en heb vreelijke moeite om normaal te typen)
pi_154012262
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:24 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ja, ik heb het tekenen hele zelf aangeleerd. geen opleiding gehad ofzoiets.

Oh, ik hoef absoluut geen geld te krijgen voor mijn tekeningen hhehe. Ik vind dat kunst niet in geld is uit te drukken.

Als ik morgenochtend onlinr kom zal ik je pm vast lezen en dan stuur ik ze op.

(volges mij heb ik weer een halve zonnesteek. Zit aan de pils en heb vreelijke moeite om normaal te typen)
Jeetje zeg ik wou dat ik zo kon tekenen. De tekening(en) krijgen een mooi plekje aan de muur, ik heb nog allemaal schilderijtjes en die ik ook wel eens wil vervangen met iets anders :D

wat de zonnesteek betreft; dat zou heel goed kunnen. Met dit weer moet je echt oppassen :N ik ben 5 minuten buiten geweest en ik ben al verbrand. Veel buiten de zon blijven en veel drinken *)

ik zal je vanavond mijn adres sturen. Als ik iets terug kan doen of ergens mee kan helpen hoor ik het graag.

Ik zal nu nog even snel naar de winkel voor wat spulletjes voor van de week. Eigenlijk wil ik niet maar nu is beter dan morgen of overmorgen denk ik dan maar weer :{
pi_154012510
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:30 schreef floofee het volgende:

[..]

Jeetje zeg ik wou dat ik zo kon tekenen. De tekening(en) krijgen een mooi plekje aan de muur, ik heb nog allemaal schilderijtjes en die ik ook wel eens wil vervangen met iets anders :D

wat de zonnesteek betreft; dat zou heel goed kunnen. Met dit weer moet je echt oppassen :N ik ben 5 minuten buiten geweest en ik ben al verbrand. Veel buiten de zon blijven en veel drinken *)

ik zal je vanavond mijn adres sturen. Als ik iets terug kan doen of ergens mee kan helpen hoor ik het graag.

Ik zal nu nog even snel naar de winkel voor wat spulletjes voor van de week. Eigenlijk wil ik niet maar nu is beter dan morgen of overmorgen denk ik dan maar weer :{
Oke. :)

In welk gedeelte van NL woon je? Ik woon in Den Haag en hier valt het hee; erg mee met de warmte.

Ik hoef absoluut niks terug te krijgen voor die tekebingen, vind het al leuk da je van plan bet om ze aab de muur t hangen hhaha. :D

Wat voor spulletjes wil je halen? ik ben vanochtend om half 9 naar de supermarkt geweest, stervensdruk. Bljkbaar vonden meer mensen het een goed plan om 's ochtends naar de supermarkt te gaan.
pi_154012579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:39 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Oke. :)

In welk gedeelte van NL woon je? Ik woon in Den Haag en hier valt het hee; erg mee met de warmte.

Ik hoef absoluut niks terug te krijgen voor die tekebingen, vind het al leuk da je van plan bet om ze aab de muur t hangen hhaha. :D

Wat voor spulletjes wil je halen? ik ben vanochtend om half 9 naar de supermarkt geweest, stervensdruk. Bljkbaar vonden meer mensen het een goed plan om 's ochtends naar de supermarkt te gaan.
Ik woon in Friesland :@ dus een mooi stuk van jou vandaan haha.

Hier valt het niet mee! morgen wordt het wat koeler, zaterdag weer heet.
Ik wilde van de week koude macaronischotel/salade maken: macaroni met forel/tomaat/paprika/ham/augurk/gerookte kipfilet/slasaus etc :9 :9 :9 :9 :9~

Nou kan ik vanavond gaan (best al flink afgekoeld buiten) of morgenvroeg om de warmte voor te zijn. Ik denk dat ik nu maar ga want anders moet ik morgen alweer vroeg mijn mandje uit :')

nogmaals heel erg bedankt. Ik zal nu naar de winkel haha
pi_154014911
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:39 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Oke. :)

In welk gedeelte van NL woon je? Ik woon in Den Haag en hier valt het hee; erg mee met de warmte.
quote:
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 7,0 dagen lid en hebt tot nu toe 15 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
:')

nog geen uur geleden stond dit op ''Je bent nog maar 6,9 dagen lid.''
Zal ik mijn e-mail adres anders geven, maakt niet uit, dan haal ik die later weer weg :D
probeer ik het vanavond nog eens!

[ Bericht 9% gewijzigd door floofee op 02-07-2015 21:22:25 ]
pi_154015058
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:02 schreef floofee het volgende:

[..]

[..]

:')

nog geen uur geleden stond dit op ''Je bent nog maar 6,9 dagen lid.''
Zal ik mijn e-mail adres anders geven, maakt niet uit, dan haal ik die later weer weg :D
probeer ik het vanavond nog eens!

Ik heb je een e-mail gestuurd. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2015 09:33:33 ]
pi_154031632
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:24 schreef floofee het volgende:

[..]

graag gedaan!!! en ik begrijp heel goed dat je bepaalde tekeningen niet weg wil doen vanwege emotionele waarde, en dat moet je ook zeker niet doen anders ga je daar spijt van krijgen :*
je moet ook alleen tekeningen weg doen als je daar zelf achter staat.

deze twee vind ik overigens ook prachtig. zo gedetailleerd. ik kan er wel uren naar kijken. Heb je dit tekenen zelf aangeleerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag van FOK! pas vanavond rond 22:00 PM/DM sturen, omdat ik vanaf dan 7 dagen geregistreerd ben ;( maar ik stuur vanavond wel een Dm. Als je mij dan je rekeningnummer mee wilt sturen en wat je er graag voor wil hebben!!

Groetjes floof
Dat zijn nu net 2 tekeningen die ik niet weg doe. :@ De rest komt jouw kant op (je hebt mail ;) )
pi_154056676
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:40:44 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154057013
Vet! Mooi hoor O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154057073
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:40 schreef Re het volgende:
Vet! Mooi hoor O+
Thanks Re O+

Tis wel best een foute tekening maar ondertussen weten mensen wel hoe ik in elkaar steek. >:O

Mijn lieve ouders zijn zojuist wat pilsjes komen brengen. Er wordt goed voor mij gezorgd.
pi_154062904
Heb net effe Tour de France gekeken. Best leuk om te zien.

Hopelijk breekt straks het onweer los, dan ga ik een eind wandelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')