abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6773254
Ik heb gisteren toch een pijn gehad van mijn menstruatie. Ongeloofelijk. Ik weet dat dit bij de endometriose kan horen (kan je vreselijke pijnen van hebben, heb ik nog nooit zo gehad) Het voelde gewoon echt als weeen maar dan zat er geen begin en eind aan. Heb smiddags een uur en vanacht een uur of wat onder de douche gezeten. Pijn stillers helpen niet of nauwelijks. Echt zitten janken. Nu is het gelukkig minder, maar nog niet helemaal weg. Hopelijk krijg ik dit niet iedere maand. Ik dacht nog wel ff aan Angelic.Wie weet heeft Angelic nu ook zo'n pijn maar houd die dalijk wel haar poepie in haar handen. Meid ik hoop het zo voor je.
(gisternacht ook al zo slecht geslapen, toen heeft Bo de halve nacht wakker gelegen, die is vreselijk verkouden, zitten ging goed maar zodra ze ging liggen kreeg ze het benauwd, heel zielig, maar na wat nisykid tablettjes lijkt het nu beter te gaan)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 13 november 2002 @ 09:59:31 #177
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6773583
Nou, weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Behalve een hikkerig kleintje zit er nog steeds weinig beweging in een evt bevalling
Ach, hopelijk gaan ze morgen dan echt iets ondernemen. Ik zeg gewoon dat ik 2 dagen heerlijk geslapen heb...
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  woensdag 13 november 2002 @ 10:39:41 #178
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_6774166
Angelic, zou je niet even de apotheek bellen en je probleem uitleggen? Misschien hebben ze wel iets wat je wel gewoon kunt nemen, en kun je toch even lekker uitrusten.
pi_6774225
Oh Angelic... ik leef echt zo met je mee... Ik hoop zo dat het snel voor je doorzet. Helemaal nu je niet meer goed kunt uitrusten!

Ach arme Eva. Ik hoop voor jullie dat er een beetje schot in de zaak komt. Het is al helemaal niks en nu moet je ook nog allemaal gaan zitten wachten

Jessie, jemig da's wel heel heftige pijn! Dat is toch niet goed joh... ik hoop dat je je nu wat beter voelt

pi_6774544
*warme grote negerstem opzet en: *

Angelic, go tooo sleeeeeeppp you want iiiiit, you neeed iiiittt you issss tiireeeed......hummmmmmmmhummmmmmm......

*veiligeslaapmodus uit*

Jeetje Jessie auw! Kan het komen omdat het een beetje laat was dit keer? Zit het je een beetje dwars? *letterlijk*

(nu bedenk ik me dat ik volgens mij helemaal niet gereageerd heb op Kleintje! *lief zwaait* Ik heb het wel gelezen wichie, kom op en word aub beter!! Ik kan me je gevoelens heel goed voorstellen, en zoo moeilijk te aanvaarden...Als je ooit es de behoefte hebt om te gillen, klagen, zeuren, mopperen, of watook: geef me effe je emailadres, die ben ik kwijt wegens crash )

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 13 november 2002 @ 11:31:25 #181
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6775039

Nou, volgens de dokter kan ik het zonder problemen innemen. Maar no way jose dat ik het in ga nemen! Voel me daar toch niet helemaal lekker bij...

Angelic1 since 2001
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 november 2002 @ 11:38:50 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6775179
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:31 schreef Angelic1 het volgende:

Nou, volgens de dokter kan ik het zonder problemen innemen. Maar no way jose dat ik het in ga nemen! Voel me daar toch niet helemaal lekker bij...

Zou ik ook niet doen hoor. Je zou even kunnen vragen of je wel valeriaan mag hebben aan de apotheek. Lijkt me een stuk onschuldiger en je slaapt er lekker op.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2002 @ 11:44:10 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_6775295
angelic, je had je toch niet voorgenomen om een uur of euhm 48 over je bevalling te doen?? Dan heb je die pillen toch niet nodig joh!!

Wij zijn net terug van de huisarts. Groeipijn De arts zei dat het wel "leuk" was om te kijken hoeveel je kind nou groeit in zo'n periode. Dus straks als René een beetje bijgekomen is van dr boze aanval omdat ik dr onderbroek met het aankleden net in dr naad had getrokken gaan we ff meten en streepies op het behang zetten.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 november 2002 @ 12:53:47 #184
13151 crew  Rewimo
pi_6776507
Leuk hè, peuterpuberteit Gelukkig alleen maar groeipijn, al is dat al vervelend genoeg natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_6776603
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:44 schreef moussy het volgende:
angelic, je had je toch niet voorgenomen om een uur of euhm 48 over je bevalling te doen?? Dan heb je die pillen toch niet nodig joh!!

Wij zijn net terug van de huisarts. Groeipijn De arts zei dat het wel "leuk" was om te kijken hoeveel je kind nou groeit in zo'n periode. Dus straks als René een beetje bijgekomen is van dr boze aanval omdat ik dr onderbroek met het aankleden net in dr naad had getrokken gaan we ff meten en streepies op het behang zetten.

DANYEL EN THIJS
  FOK!fossiel woensdag 13 november 2002 @ 14:56:58 #186
2628 Karin
pi_6779017
Angelic nou nog steeds niet aan het puffen? Het eerste wat ik doe als ik thuiskom eventjes forum aanzetten om te kijken of er al een kindje geboren is (je hebt toch wel iemand die het eventjes komt melden he?). Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je die pillen niet wilt nemen maar kunnen ze je dan niet wat anders geven? Lijkt me toch wel lekker als je wat uitgeruster aan de bevalling begint.

Vandaag een grote mijlpaal hier: Flappie is 26 weken.
Dat betekent dat als Flappie nu geboren wordt het levensvatbaar is (of dat ze iig hun best gaan doen om het in leven te houden). Niet dat ik daar op zit te wachten natuurlijk.

Ik ben gisteren geprikt voor suikerziekte en dat heb ik gelukkig niet Ik word dus gewoon dik van het vele snaaien en niet van suikerziekte, dat had ik al tegen de verloskundige gezegd maar omdat Lois ook suikerziekte had wou hij dat toch laten testen. Ik heb het op mijn werk laten prikken (toch handig in de gezondheidszorg werken) vandaar dat ik de uitslag al weet. Ook de rest van de bloeduitslagen zagen er goed uit

Vanmorgen zag ik in de spiegel toch een hoop rode striemen onderop mijn buik Striae dus Ik vind het nogal vroeg om dat al te hebben eigenlijk. Het was me nog niet opgevallen omdat het dus onderop mijn buik zit en ik dat zelf zonder spiegel niet meer zie. Nouja ik ga nu maar 2 x per dag (ipv 1 x) goed smeren en hopen dat de schade een beetje beperkt blijft.

Nausicaa dikke knuf voor jou en je vriendin! Lijkt me vreselijk dat je haar dus niet elke dag eventjes op kan zoeken of kan bellen.

pi_6779591
quote:
Op woensdag 13 november 2002 14:56 schreef Karin het volgende:

Vandaag een grote mijlpaal hier: Flappie is 26 weken.
Dat betekent dat als Flappie nu geboren wordt het levensvatbaar is (of dat ze iig hun best gaan doen om het in leven te houden). Niet dat ik daar op zit te wachten natuurlijk.

- Ja maar dat gaat Flappie NIET doen!!!! Blijf Flappie Blijff! (waar is de buikfoto van Karin?)

Ik ben gisteren geprikt voor suikerziekte en dat heb ik gelukkig niet Ik word dus gewoon dik van het vele snaaien en niet van suikerziekte, dat had ik al tegen de verloskundige gezegd maar omdat Lois ook suikerziekte had wou hij dat toch laten testen. Ik heb het op mijn werk laten prikken (toch handig in de gezondheidszorg werken) vandaar dat ik de uitslag al weet. Ook de rest van de bloeduitslagen zagen er goed uit

- Dat is hartstikke mooi toch!!

Vanmorgen zag ik in de spiegel toch een hoop rode striemen onderop mijn buik Striae dus Ik vind het nogal vroeg om dat al te hebben eigenlijk. Het was me nog niet opgevallen omdat het dus onderop mijn buik zit en ik dat zelf zonder spiegel niet meer zie. Nouja ik ga nu maar 2 x per dag (ipv 1 x) goed smeren en hopen dat de schade een beetje beperkt blijft.

- ik heb ook een 'kwetsbaar' huidje en ik kan me voorstellen dat je daar toch lichtjes van baalt (en bedankt Flap)

Joe goooo giiiiirrrrrl!!! We gan weer hartstikke on the move, het wordt geweldig en alles wordt licht en positief, en teruggeplooid en heerlijk!!!! Go ladies go!

*Toot zit in allerlei moeilijke fases, en word daar erg hyper en ratelbanderig van*

DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 november 2002 @ 15:58:15 #188
13151 crew  Rewimo
pi_6780676
Misschien hebben jullie het zelf al gelezen, maar geef je kind onder het jaar geen honing! Er is een baby'tje van 2 maanden overleden aan infantiel botulisme veroorzaakt door het geven van honing (wie er in hemelsnaam een 2 maanden oude baby honing geeft maar dat terzijde). Omdat het darmstelsel van kinderen onder een jaar nog niet volgroeid is kunnen de bacteriën uit de honing dus letterlijk dodelijk zijn.
pi_6781565
quote:
Op woensdag 13 november 2002 15:58 schreef Rewimo het volgende:
(wie er in hemelsnaam een 2 maanden oude baby honing geeft maar dat terzijde).
honing aan een zo jong kind werd "vroeger" veel gedaan, speen dopen in een pot honing en je jong is stil. Zelfs wij hebben die tip nog gekregen van kenissen, gelukkig hebben wij ons eigen boerenverstand gebruikt en het niet gebruikt omdat we de gevaren hadden gelezen. Maar kan me voorstellen dat als je daarvan niet op de hoogte bent, etc en radeloos bent het zo onschuldig ogende product gebruikt.
pi_6781910
Die honingtip kreeg ik ook nog van iemand Maar ik had al gelezen dat dat niet zo handig was.
Mijn opa daarentegen vond dat vroeger bij mij wel een zeer geslaagd idee Gelukkig niks aan overgehouden. (maar volgens mij was ik toen wel iets ouder dan 2 maanden)

Karin.. wat gaat dat hard joh! (nognieuitpoepen hoor.. Angelic mag eerst )

Catootje: GOGOGOGOG Jekannutheuswel... beat the hormons! (doet even ratelbanderig terug.. )

† In Memoriam † woensdag 13 november 2002 @ 17:56:09 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_6783179
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Leuk hè, peuterpuberteit Gelukkig alleen maar groeipijn, al is dat al vervelend genoeg natuurlijk.
Nou!!

Ik moet wel zeggen dat het leek alsof ik terug in de tijd ging. Met een kwaaie kop thuis komen, naar boven stormen, je deur dicht smijten en je radio (K3 *zucht) knoert hard aan.... alleen was ik een jaar of 10 ouder

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 november 2002 @ 18:06:02 #192
13151 crew  Rewimo
pi_6783328
quote:
Op woensdag 13 november 2002 16:39 schreef Knorretje het volgende:

[..]

honing aan een zo jong kind werd "vroeger" veel gedaan, speen dopen in een pot honing en je jong is stil. Zelfs wij hebben die tip nog gekregen van kenissen, gelukkig hebben wij ons eigen boerenverstand gebruikt en het niet gebruikt omdat we de gevaren hadden gelezen. Maar kan me voorstellen dat als je daarvan niet op de hoogte bent, etc en radeloos bent het zo onschuldig ogende product gebruikt.

Ja, ik weet dat ze dit vroeger veel deden, maar eigenlijk dacht ik dat de gevaren van honing toch wel algemeen bekend waren. Niet dus. Dan nog vind ik het nogal wat om een kindje van 2 maanden iets anders te geven dan melk... Vroeg bijvoeden okee, maar 2 maanden?
pi_6783426
Zijn jullie kids ook zo gezellig met dit weer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 november 2002 @ 18:15:30 #194
13151 crew  Rewimo
pi_6783475
quote:
Op woensdag 13 november 2002 18:12 schreef Sweej het volgende:
Ach, afgezien van het feit dat hij per se een autootje mee wilde nemen vanaf de crèche (huilen) en dat hij in de supermarkt het aldaar gekregen 5-pak autootjes niet even aan de caissière wilde geven (brullen) om het door de scanner te halen en dat hij vervolgens een kwartier beneden heeft staan mopperen omdat ik dat 5-pak alleen boven wilde openmaken, valt het best mee
pi_6783590
quote:
Anouk ligt al op bed na voor de 2e keer in d'r broek geplast te hebben net na een wc bezoekje.
Ze daagt me constant uit en aangezien ze bij de 1e keer vanmiddag in de hoek gestaan had(ouderwets i know maar de gang was bezet door mijn man en zijn vader bezig met muren kaal maken;dus ging de gang niet door .).
Ze was ook ontzettend druk vanmiddag zou met haar de stad in maar vanwege de regen lokte mij dat ook niet echt.
  woensdag 13 november 2002 @ 19:24:29 #196
35515 Jacksmama
Mama van Eric Nicky en Jack
pi_6784680
quote:
Hi wat wil je weten: er lopenm hier twee pubers rond waarvan een van de vrouwelijke kunne.....

Laat ik het zo zeggen: moussy en ik zitten in het zelfde schuitje: kwaad thuiskomen, naar boven stormen ( ondertussen iedereen die voor je voeten loopt voor rotte vis uitmaken) en dan boven de radio op tien!! ( KYlie in mijn geval)
OOk met je broer ruzieen , ( over nisk natuurlijk) is een dagelijks ritueel......

Zucht wat is het toch lekker als je op je werk mag uitrusten....alleen mis ik Jack dan zo erg!!!

Pluspuntje: op mijn werk weten ze inmiddels ook van mijn zwangerschap af, en zijn allemaal reuze bezorgd, hihi.
Nu kon ik het slecht geheim houden hoor, ik heb nu al een buik alsof ik vier maanden heen ben.........lang leve de slappe buikspieren!!!

Pluk de dag, voor je het weet is het morgen!!
  woensdag 13 november 2002 @ 19:31:35 #197
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6784789
quote:
Op woensdag 13 november 2002 14:56 schreef Karin het volgende:
Angelic nou nog steeds niet aan het puffen? Het eerste wat ik doe als ik thuiskom eventjes forum aanzetten om te kijken of er al een kindje geboren is (je hebt toch wel iemand die het eventjes komt melden he?). Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je die pillen niet wilt nemen maar kunnen ze je dan niet wat anders geven? Lijkt me toch wel lekker als je wat uitgeruster aan de bevalling begint.
Geloof mij nou maar dat ik meteen achter de PC kruip zodra de kraamhulp de deur uit is. En er gaan zowieso SMS-jes de deur uit!

Afijn, morgenochtend om 9 uur moet ik me dus melden bij de verloskundige en krijg ik te horen wat er gaat gebeuren. Dat zou dus strippen of inleiden zijn... Ik hoop eigenlijk het laatste, want ik heb niet het idee dat strippen veel voor me zal doen (vorige keer ook 2 keer gebeurd en toen kwam er ook niets op gang). Dus morgenochtend horen jullie nog wel even van me...

Angelic1 since 2001
pi_6784819
ik kom af en toe ff lurken en wacht nou al zolang tot dat kleine angelicje is geboren...
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6784901
quote:
Op woensdag 13 november 2002 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Vroeg bijvoeden okee, maar 2 maanden?
tsja iedereen heeft nou eenmaal zijn eigen manieren, van danny zijn er foto's dat ie met 3 maanden gewoon met de pot mee at, en dan niet tot pap gemaakt eten, nee gewoon geprakt. Alicia krijgt al bijvoeding vanaf 2,5 maand en eet nu ook met veel dingen mee (mama eet namelijk zoutloos, dus das makkelijk)
quote:
alicia was in het begin van de middag zeer dreinerig. Dus benk maar creatief geweest met d'r: vingerverven. We hebben k'dootjes op de ramen geverfd, een pietenmuts geplakt en geverfd, wc rolletjes als kadootjes verpakt en een mooie tekening voor papa. Alles zat onder de verf (nee, je moet de verf niet in je haar smeren, dat moet op het papier. Nee ook niet op je kleren, doe hier maar op )maar we hebben een giga geslaagde middag gehad en haar bui was tijdens het "spelen" geheel verdwenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 13-11-2002 19:47]

woensdag 13 november 2002 @ 19:43:00 #200
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6784963
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:33 schreef OneSoul het volgende:
ik kom af en toe ff lurken en wacht nou al zolang tot dat kleine angelicje is geboren...
Tja Kris, hoe lang denk je dat het voor mij wel niet lijkt?! Pffffff, er lijkt geen eind aan te komen! Dat kind komt er dalijk meteen als tiener uit!
Angelic1 since 2001
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')