Nog steeds keelpijn?quote:
grapjequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
sorry hoor, wist niet dat je boos werd
ik ga geen foute opmerkingen maken, gewoon niet...quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja
maar dit is nu ook mn eigen schuld
Hoezo datquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja
maar dit is nu ook mn eigen schuld
Hoe zie je er uit?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:12 schreef voederbietel het volgende:
Geen drankjes aanbieden bij het eerste contact. Als je een tijdje staat te praten en je hebt dorst dan kun je wel vragen van 'wil je een wijntje oid.?', maar niet gelijk aanbieden en ook niet geven als ze vraagt van: 'ga je me nog wat te drinken geven?'.
Daarmee voorkom je dat je afgepoeierd wordt nadat je ze een drankje geeft en jij blijft zitten met een kutgevoel.
Ik ben geen maagd meer, maar sta al best lang droog(aantal jaar). Ik heb totaal geen moeite met vrouwen aanspreken, en als een vriend van mij iemand aanwijst om haar te proberen te versieren, dan kan ik dat gewoon. Als ik dan afgewezen wordt, op wat voor manier dan ook(ik heb een vriend, je bent lelijk, je neus staat scheef etc.) kan ik daar om lachen, vroeger had ik dit niet maar dat is iets wat ontstaan is in de loop van de jaren. Qua seks gaat het allemaal niet zo vlot, zoen redelijk vaak met meisjes met uitgaan, maar de escalatie naar seks via WA of een ONS gebeurt niet. Ik denk dat ik niet genoeg escaleer naar seks toe op de een of andere manier. Ik ben ook nooit echt verliefd geweest, ik kan iemand leuk vinden, maar echt dat vlindergevoel, nee...
ohquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga geen foute opmerkingen maken, gewoon niet...
Hahahaa, herkenbaar.quote:
geef antwoord kk mgoolquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahahaa, herkenbaar.
Ze willen dat jij naar hen toekomt terwijl ze zelf het initiatief niet durven te nemen. Die subtiele hints ken ik ondertussen allemaal al.
Whehe awwwwquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
beetje dorst gekregen gisteravond
.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |