gelukkig, wat waardeloos deel was dat zeg.quote:Op maandag 27 april 2015 10:03 schreef lord_bono het volgende:
De halve reis van Tyrion eruit geknipt
Geen Stone men en Aegon Targaryen
Dat was een bitch van Ramsey.quote:Op maandag 27 april 2015 13:39 schreef DestroyerPiet het volgende:
goede aflevering weer. maar met Sansa wijken ze wel ver van de boeken af.
en zag ik het nou goed dat de spearwives al in Winterfel waren? nadag Sansa daar binnenreed werd er even gefocused op wat vrouwen die daar in de rij stonden.
bedoel je nou die dikke die erbij stond?quote:
Nee. Dat is de vrouw van Roose.quote:Op maandag 27 april 2015 13:50 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
bedoel je nou die dikke die erbij stond?
maar wie is dan die bitch van Ramsey?quote:
Dat viel mij ook al op inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2015 13:39 schreef DestroyerPiet het volgende:
goede aflevering weer. maar met Sansa wijken ze wel ver van de boeken af.
en zag ik het nou goed dat de spearwives al in Winterfel waren? nadag Sansa daar binnenreed werd er even gefocused op wat vrouwen die daar in de rij stonden.
ja maar opzich kan dat wel volgens mij deden ze een sprong van een paar maanden. Moat Cailin is best wel een eind van Winterfell af. dat leg je niet af in een paar dagenquote:Op maandag 27 april 2015 14:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op inderdaad.
Maar dan zou Mance er ook al moeten zijn?
Vaag.. Het zal allemaal wel. Seizoen 5 is tot nu toe aardig teleurstellend.quote:Op maandag 27 april 2015 21:14 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja maar opzich kan dat wel volgens mij deden ze een sprong van een paar maanden. Moat Cailin is best wel een eind van Winterfell af. dat leg je niet af in een paar dagen
ik verwacht eigenlijk dat Brienne en Podrick de rol van de spearwives en Mance gaan overnemen......quote:Op maandag 27 april 2015 21:14 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja maar opzich kan dat wel volgens mij deden ze een sprong van een paar maanden. Moat Cailin is best wel een eind van Winterfell af. dat leg je niet af in een paar dagen
Mance is denk ik gewoon dood, anderen kunnen die rol prima vervullen.quote:Op maandag 27 april 2015 14:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar dan zou Mance er ook al moeten zijn?
Die blik tussen Mance en Tormund is teveel mensen opgevallen, dus die wisseling gaan ze écht wel doorzettenquote:Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Mance is denk ik gewoon dood, anderen kunnen die rol prima vervullen.
Ik hoop het, maar de serie is meestal veel minder subtiel bij dit soort dingen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die blik tussen Mance en Tormund is teveel mensen opgevallen, dus die wisseling gaan ze écht wel doorzetten
Ik ook jaquote:
Wat me opviel is dat er nog een andere meid even ingezoomd werd toen Sansa de binnenplaats van Winterfell op kwam, is daar nog iets mee? We hebben in S1 of 2 toch immers gezien dat Jaime (of LF?) een meisje naar Winterfell stuurde als "Arya".quote:Op maandag 27 april 2015 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sansa wordt dus echt Jeyne Poole in de serie. Benieuwd hoe shocking het gaat worden.
Ik las op internet iets over dat dat joch zo lelijk naar Jon had gekeken tijdens zijn uitverkiezing (was me zelf niet opgevallen), dus wie weet, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Zou dat kind de rol overnemen van die kerel die Jon neersteekt?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat er nog een andere meid even ingezoomd werd toen Sansa de binnenplaats van Winterfell op kwam, is daar nog iets mee? We hebben in S1 of 2 toch immers gezien dat Jaime (of LF?) een meisje naar Winterfell stuurde als "Arya".
Ik vond trouwens dat LF en Sansa behoorlijk snel naar Winterfell zijn gereisd, als je erover denkt dat de koninklijke stoet er een maand over deed vanuit King's Landing.
Het leek net of ze er nu een dagje over hadden gedaan vanuit Cailin's Moat.
[..]
Ik las op internet iets over dat dat joch zo lelijk naar Jon had gekeken tijdens zijn uitverkiezing (was me zelf niet opgevallen), dus wie weet, inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Bedoel je die meid die boos keek toen Sansa Ramsey ontmoette?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat er nog een andere meid even ingezoomd werd toen Sansa de binnenplaats van Winterfell op kwam, is daar nog iets mee? We hebben in S1 of 2 toch immers gezien dat Jaime (of LF?) een meisje naar Winterfell stuurde als "Arya".
Ik vond trouwens dat LF en Sansa behoorlijk snel naar Winterfell zijn gereisd, als je erover denkt dat de koninklijke stoet er een maand over deed vanuit King's Landing.
Het leek net of ze er nu een dagje over hadden gedaan vanuit Cailin's Moat.
[..]
Ik las op internet iets over dat dat joch zo lelijk naar Jon had gekeken tijdens zijn uitverkiezing (was me zelf niet opgevallen), dus wie weet, inderdaad.
O, ik had haar niet herkend, thanks.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:57 schreef turance het volgende:
[..]
Bedoel je die meid die boos keek toen Sansa Ramsey ontmoette?
Ik heb in het andere topic net iets over die meid geplaatst. Dat is het neukertje van Ramsey, ze kwam afgelopen twee seizoenen een paar keer voor in de Theon/Ramsey scenes
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]Ja, dat weet ik wel, maar er stond op WICnet of zo iets over, ik zal 't proberen terug te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |