Voor jou waag ik wel een knuppel in mn nekquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
Dank je chuf, ik lette niet op en was ineens de laatste
nee joh, dan bij mij, ik was de laatste en wilde geen nieuwe openen en waarom had je er dan niet 1 klaar staan?quote:
Niemand gaat knuppelen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou waag ik wel een knuppel in mn nek
We weer Ga met Choco ergens anders zieken. Ze komt sex tekort.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
Mooi dan gaan we weer ergens anders verder
Ondanks je afwezigheid ben je wel goed op de hoogtequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
We weer Ga met Choco ergens anders zieken. Ze komt sex tekort.
Welke afwezigheid.?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondanks je afwezigheid ben je wel goed op de hoogte
volgens mij zit hij een hele dag in de kerk, maar misschien kon hij het toch niet latenquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
Is MM de boel aan het neerknuppelen in Amsterdam? http://www.at5.nl/live
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
volgens mij zit hij een hele dag in de kerk, maar misschien kon hij het toch niet laten
Ik vrees dat je nooit gaat vinden wat er ooit was. Dat was uniek en is nergens anders op FOK! voorhanden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben homeless nu en nog steeds zoekende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |