achahbar en kuyt ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef Vasion het volgende:
Guidetti kan tenminste scoren als hij twee meter voor een doel staat.
Wist niet dat we twee Immersen hebben rondlopen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zal gelijk me lijstje compleet maken wie moeten opdonderen.,...
bouhlarouz
wilkshire
te vrede
mathijsen
immers
toornstra
bilal
IMMERS
MET DEZE SPELERS ZAL FEYENOORD NOOIT KAMPIOEN WORDEN.
WEG ERMEE
IK HOOP DAT IK DUIDELIJK BEN!
twitter:wieisklaas twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 23:37:40Klaas bedoelde het goed. Dat vergeten veel mensen nog wel eens. reageer retweet
Kerel hou je bek eensquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
donder op allemaal
Guidetti heeft 1 seizoen goed gepresteerd bij feyenoord
daarna heeft hij 3 seizoenen niets meer laten zien en is hij voornamelijk geblesseerd geweest
moet Feyenoord in zo een speler geld investeren?
Ik zeg nee....!!!!!
Sommige spelers moet je nooit meer terughalen...guidetti is er zo eentje.
Laat de mythe guidetti wat het is....
Een terugkeer kan alleen maar een grote teleurstelling worden, hij zal nooit meer hetzelfde presteren als dat seizoen.
Oké manquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
donder op allemaal
Guidetti heeft 1 seizoen goed gepresteerd bij feyenoord
daarna heeft hij 3 seizoenen niets meer laten zien en is hij voornamelijk geblesseerd geweest
moet Feyenoord in zo een speler geld investeren?
Ik zeg nee....!!!!!
Sommige spelers moet je nooit meer terughalen...guidetti is er zo eentje.
Laat de mythe guidetti wat het is....
Een terugkeer kan alleen maar een grote teleurstelling worden, hij zal nooit meer hetzelfde presteren als dat seizoen.
Ah joh, kringverjaardagen zijn baas. Zeker met Klaas lijkt mequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Als mensen die niet zo snugger zijn een discussie overheersen dan gaat de lol er snel af.. een beetje zoals de familiefeestjes
Met een paar biertjes op misschien..quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kringverjaardagen zijn baas. Zeker met Klaas lijkt med
Ik had maandag een familiedag en toen ging er iemand he-le-maal los op het UWV. Ik snap wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Als mensen die niet zo snugger zijn een discussie overheersen dan gaat de lol er snel af.. een beetje zoals de familiefeestjes
Een krat idd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met een paar biertjes op misschien..
Vind het een lastige keuze eigenlijk. Van mij mag Kazim best blijven als is hij geen afmaker. Achahbar wil ik er ook wel bij houden. Maar met Kuyt en Guidetti wordt het dan dringen.. en dan heb je ook nog Manu, Boetius, Bilal.. voor de laatste heb je miljoenen betaald, die ga je toch niet zomaar door de plee spoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |