Nee heb ze erbij gezet als excuustrollen, anders wordt pvda boos.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:30 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Hmm, al twee allochtonen in het overzicht. Wat betekent het? Dat allochtonen vooral aan het trollen geslagen zijn in deze uithoek van het web. Het kan ook racial proofing zijn van jouw kant? Hmm.
Het is duidelijk dat Bansheeboy niet serieus met mensen babbelt in zijn E-verschijning. Ik denk dat van Polderturk zeker niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee heb ze erbij gezet als excuustrollen, anders wordt pvda boos.
Klopt, heb hem er ook alleen maar bij gezet om te trollen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:24 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Bansheeboy niet serieus met FOK!kers babbelt in zijn E-verschijning. Ik denk dat van Polderturk zeker niet.
Damn, netjes. Je hebt mij beet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Klopt, heb hem er ook alleen maar bij gezet om te trollen.
of mensen die van elk topic een moslim bash willen maken... dat zijn pas simpele trollenquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar je bent toch gewoon medeverantwoordelijk voor kindermisvorming als je dat achterlijke gebruik verdedigd? Waarom zou het onder trollen vallen als je dat tegen dat soort mensen zegt? Heb je trouwens wel eens geprobeerd te argumenteren met iemand die zegt dat hij voor de vrijheid van religie is, terwijl hij die vrijheid van de allerzwaksten afpakt. Je komt niet ver met die lui hoor.
...maar joden doen het ook!!...quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
of mensen die van elk topic een moslim bash willen maken... dat zijn pas simpele trollen
het heeft weinig met trollen te maken maar met het niet eens zijn van een levensvisie, dat het niet in jouw straatje past maakt de ander nog geen trol, maar ik snap wel dat je dat graag zo wil zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
...maar joden doen het ook!!...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |