Hm, ik denk dat Heracles wel goed door die degradatiewedstrijden komen. Eagles en NAC zou ik zeggen op basis van het programma.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Goed topic, maar de TT is wat schreeuwerig.
Eagles en Heracles gaan de play offs in.
quote:
dit gaat nog knotsgek wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat Heracles wel goed door die degradatiewedstrijden komen. Eagles en NAC zou ik zeggen op basis van het programma.
Dankquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Goed topic, maar de TT is wat schreeuwerig.
Eagles en Heracles gaan de play offs in.
Heb ik wel aan zitten denken. Maar realistisch vond ik het niet met 34 punten. Evenals Utrecht met 33 punten.quote:
Laatste wedstrijd Heracles-Go Ahead, zou zomaar doorslaggevend kunnen worden in deze strijdquote:
7-0.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd Heracles-Go Ahead, zou zomaar doorslaggevend kunnen worden in deze strijd.
Goed idee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tevens wil ik aan de VBL MOD vragen of dit meteen de Play offs reeks kan worden voor dit seizoen.
Heel jammer dat Nac dit weekend een veel te makkelijke tegenstander heeft thuisquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze morgen winnen kan het bijna niet meer misgaan
Dat zou betekenen dat Go Ahead dus nog 9 punten moet pakken, komende 5 wedstrijdenquote:
Dan moeten ze nog een keer winnen. Uit bij NAC verliezen ze denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze morgen winnen kan het bijna niet meer misgaan
Ze moeten zorgen dat ze de wedstrijd tegen Nac met een voorsprong ingaan dan moeten hun het spel maken en dat kunnen die anti voetballers nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog een keer winnen. Uit bij NAC verliezen ze denk ik.
No problemo... Harrie-o.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedankt Drizzt voor het reeksen![]()
NAC is een beter elftal dan Heracles helaasquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat ze de wedstrijd tegen Nac met een voorsprong ingaan dan moeten hun het spel maken en dat kunnen die anti voetballers nietDan countert Darri zo de 0-1 in en gaat NAC de plee ofs in.
Ik heb een hekel aan Nac. Denk ook dat ze het wel gaan reddenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NAC is een beter elftal dan Heracles helaasBetere trainer ook
Maaskantquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NAC is een beter elftal dan Heracles helaasBetere trainer ook
Het mooiste zou zijn als Dordrecht morgen zou stunten in Breda. Ik zie het niet gebeuren, maar als het gebeurd............................................quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maaskant![]()
Helaas klopt het wel walgelijk.
Die Sjon Stegeman is ook echt z,on lulletje die denkt dat ie het heeft uitgevondenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maaskant![]()
Helaas klopt het wel walgelijk.
Goeie versterkingen gehaald in de winterstopquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Nac. Denk ook dat ze het wel gaan redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |