Ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:58 schreef jodelahity het volgende:
Is dit het juiste topic om te beginnen over hoe gemakkelijk een Senseo apparaat wel niet is?
En lekkerrrrrr, padje erin met vanille of alle andere mogelijke smaken. Beetje hazelnootsiroop erbij. Daar kan geen bakje uit een koffiezetapparaat tegenopquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja.Inderdaad erg gemakkelijk.
Niet 'N'espresso hé, het is nog vroeg dat weet ik. Maar je moet me niet associeren met George Clooneyquote:
Ah oke ja, what elsequote:Op dinsdag 14 april 2015 10:04 schreef politiekman het volgende:
Espressoapparaat is met verse koffiebonen, niet uit een cupje
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En lekkerrrrrr, padje erin met vanille of alle andere mogelijke smaken. Beetje hazelnootsiroop erbij. Daar kan geen bakje uit een koffiezetapparaat tegenop
Wat zijn dit nou voor verwijfde drankjes?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En lekkerrrrrr, padje erin met vanille of alle andere mogelijke smaken. Beetje hazelnootsiroop erbij. Daar kan geen bakje uit een koffiezetapparaat tegenop
Ik vind dat ook wel lekker hoor van die andere padjes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor verwijfde drankjes?
Ja, maar jij bent een vrouw. Die drinken ook latte machiato's en cappucino's. Mannen horen koffie zo zwart mogelijk en zo sterk mogelijk te drinken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel lekker hoor van die andere padjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel lekker hoor van die andere padjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:26 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw. Die drinken ook latte machiato's en cappucino's. Mannen horen koffie zo zwart mogelijk en zo sterk mogelijk te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |