Fylax spit de shit in de toppaquote:
zonder voorhuidquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een uit elkaar gespatte strontvlieg.
Doe ik mn rontgen-bril op ....quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:46 schreef sacha het volgende:
ik trek gewoon mijn onzichtbaarheids cape aan
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
Is de FB ook al een SC geworden?
Maar goed dat dit gaat sluiten dan.
Ik had de laatste gesloten, maar dan komt er een puber die weer een nieuwe opent.. Er zou een leeftijdsgrens op moeten komen te staan...quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
40+ ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zou een leeftijdsgrens op moeten komen te staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga janken man.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had de laatste gesloten, maar dan komt er een puber die weer een nieuwe opent.. Er zou een leeftijdsgrens op moeten komen te staan...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
40+ ofzo.SpecugodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
precies, je hebt helemaal gelijk, gooi er maar een slotje opquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
Als hij dat kon had hij dat allang gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
precies, je hebt helemaal gelijk, gooi er maar een slotje op
had hem dan niet geopend sukkelquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als hij dat kon had hij dat allang gedaan.
En terecht.
Moet je het niet gaan openen he, trekhaak.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als hij dat kon had hij dat allang gedaan.
En terecht.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
40+ ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kom je hier dan doen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:03 schreef Specularium het volgende:
Ik ga helemaal niks sluiten.
Dit forum is modloos.
Sooow jij durft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het niveau van de crew holt zienderogen achteruit,.
Ze discrimineren openlijk op leeftijd...quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het niveau van de crew holt zienderogen achteruit,.
Ik dacht dat dit feedback was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kwam toch alleen slowchatten hier?
Maar gedraag je in ieder geval, voordat we je aangeven vanwege leeftijdsdiscriminatie....quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:03 schreef Specularium het volgende:
Ik ga helemaal niks sluiten.
Dit forum is modloos.
goed ideequote:
breien Sas? Wie kent het nog....quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:17 schreef sacha het volgende:
[..]
goed idee![]()
insteken, omslaan, doorhalen, af laten gaan...
het is net als 40+, appeltje, eitje
Als het kon had ik jou een slotje gegeven.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat een watjes zijn het eigenlijk, geen 1 die er slot op durft te gooien.
Tover ik wel weer een andere uit de hoge hoed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als het kon had ik jou een slotje gegeven.
crew bashquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tover ik wel weer een andere uit de hoge hoed.
Ja dat was ook meteen mijn idee, gooi het dan gelijk dicht..quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om dit nu gelijk in het archief te donderen en verdere discussie kan op zondag in FB.
Blijkbaar... En een Yvonne die zelfs naar Utopia is geweest ... Daar komen alleen maar mensen van 40+quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:48 schreef golfer het volgende:
Je zou toch kunnen verwachten van Yvonne die ook al 60 is en van Danny die zondag 44 wordt dat ze wat meer sympathie met ons 40+ zouden hebben.
Of zou het zijn dat ze hun echte leeftijd willen ontkennen?
?quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
. En een Yvonne die zelfs naar Utopia is geweest ...
Neuh, ik ga naar bed, morgen weer een dag.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooi, dat je er bent.
De boel kan op slot.
En even voor alle goede orde, ik weet niet waar je vandaan hebt dat ik naar Utopia geweest ben, maar het is totale bullshit.quote:
Ok, morgen is ook goed, hoe laat ben je wakker?quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, ik ga naar bed, morgen weer een dag.
Van het UTO forum....quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En even voor alle goede orde, ik weet niet waar je vandaan hebt dat ik naar Utopia geweest ben, maar het is totale bullshit.
Sorryquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je loopt wel beetje te stoorzenden.
Nou dan lullen die uit hun nek.quote:
8-9 uur.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, morgen is ook goed, hoe laat ben je wakker?
Het Elfstedenforumquote:
Ben je nog wel wakker over het algemeenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oeh, da's wel erg vroeg voor mij.
Gewoon onder schaatsen gooien, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar gaat toch ook een slot op als het niet meer vriest?
Als ik jou was zou ik niets meer zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon onder schaatsen gooien, zou ik zeggen
Laat dan maarquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die opmerking zou je verkeerd kunnen opvatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |