Scheutje van 'teen of 'tander erinquote:
Mijn ex had er een handje van om te zeggen 'ja, ik kom zo naar huis/bed' Bijvoorbeeld: tijdens het stappen. Weekend weg met vrienden. En hij kwam nooit 'zo naar huis/bed'. Nooit. God wat was dat irritant, woest ben ik gewordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van hoor.![]()
quote:
Ik generaliseer graagquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van hoor.![]()
En ik houd niet zo van generaliseren, al kan ik me voorstellen dat crv zijn frustratie nu even ongenuanceerd kwijt wil.
Maar voor communicatie zijn er twee nodig. En de ene partij kan ervan overtuigd zijn dat hij de boodschap heeft overgebracht, maar als de andere partij er niet naar handelt is er toch iets niet goed gegaan. Het lastige is om te achterhalen waar de miscommunicatie ligt. Of dat een van beide partijen bewust de zaken saboteert. Dan heb je een heel ander probleem.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ex had er een handje van om te zeggen 'ja, ik kom zo naar huis/bed' Bijvoorbeeld: tijdens het stappen. Weekend weg met vrienden. En hij kwam nooit 'zo naar huis/bed'. Nooit. God wat was dat irritant, woest ben ik gewordenHoe vaak ik ook er iets van zei en hoe vaak hij ook beterschap beloofde
![]()
Dus ja, mannen kunnen er ook wat van
limboquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ex had er een handje van om te zeggen 'ja, ik kom zo naar huis/bed' Bijvoorbeeld: tijdens het stappen. Weekend weg met vrienden. En hij kwam nooit 'zo naar huis/bed'. Nooit. God wat was dat irritant, woest ben ik gewordenHoe vaak ik ook er iets van zei en hoe vaak hij ook beterschap beloofde
![]()
Dus ja, mannen kunnen er ook wat van
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb geen zin meer, en wil naar buiten..
Ik bne wel uurtje eerder begonnen, dus om 4 uur is het klaar en weekend !quote:
ik ben om 7 uur begonnen, maar werd "weggeroepen"quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bne wel uurtje eerder begonnen, dus om 4 uur is het klaar en weekend !
of ze haalt help mijn man is klusser en bij en zeikt daarna nogquote:
Ik heb het gezienquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ze haalt help mijn man is klusser en bij en zeikt daarna nog
http://www.omroepbrabant.(...)tacten%E2%80%99.aspx
ik las dit op facebook, moet het nog terugkijkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Andere wanhopige vrouwen die hulp ingeroepen hadden huilden tranen met tuiten van geluk, zelfs al was maar een gedeelte gedaan, maar dat ontevreden smoelwerk van haar was echt bizar
ik zie het levendig voor mequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Andere wanhopige vrouwen die hulp ingeroepen hadden huilden tranen met tuiten van geluk, zelfs al was maar een gedeelte gedaan, maar dat ontevreden smoelwerk van haar was echt bizar
wtfquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ze haalt help mijn man is klusser en bij en zeikt daarna nog
http://www.omroepbrabant.(...)tacten%E2%80%99.aspx
Damn manquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg ik regelmatig maar het is nooit waar als ik dat zeg. ik was fout punt einde discussie
heerlen, uiteraard..quote:
quote:
quote:
Ach, je kunt nooit genoeg 'L'en hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ja een L te veel en niet die aan de voorkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |