abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152073765
Hier ook even naar de stad gegaan. Eerst naar mijn oudtante en die gaf Riley twee play dog sets, een poppenwagen en twee poppen. Riley gaf een kusje O+
En verder nog 1 boekje gekocht. :D
pi_152074199
Wij zijn hier op het dorp geweest. Zoals verwacht vond Eva het niks. Teveel herrie en te druk. Dus ze wilde niks.
Rosalie is in de zweefmolen geweest, heeft wat spelletjes gedaan die de scouting had georganiseerd en toen zijn we via een korte route langs de kleedjes, bij de H&M beland.
Daar wilde ik woensdag naar toe, maar de winkels bleken open vandaag.
Dus nieuwe broeken voor Eva gekocht, want niks in haar kast zit fatsoenlijk. Of te klein, te wijd, of te groot omdat ik de volgende maat heb gekocht en ze daar nog niet in zit.
Dacht ik dat ze inmiddels goed in 104 zat, heb ik dus net drie broeken gekocht in maat 98. Die zaten perfect :D Kleintje
  maandag 27 april 2015 @ 17:40:01 #178
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152075352
Met M gaat het gelukkig goed. Hij ontlast zijn handje nog wel een beetje (er zitten dan ook nog 3 blaren op zijn vingers dus dat snap ik wel. Peutergym hebben we zaterdag dus maar even overgeslagen.

Vandaag was wel leuk maar met 3 peuters ook wel een uitdaging, M is geschminkt en de meiden zijn losgegaan op het springkussen. Wel een boel kleedjes maar geen buit, daarvoor was het te druk om met 3 loslopende/losgeslagen kinderen en een duowagen doorheen te gaan,

Verder hier 2 meisjes die ontzettend dol op elkaar zijn maar soms ook van elkaar worden. D gaat compleet uit haar plaat als zuslief iets wel wil dat zij niet wil of andersom. Ze vindt het moeilijk om te merken dat J ook een eigen mening heeft geloof ik.

In de auto ook veel discussies op de achterbank, ook met M samen. Over grote levensvragen of iets wel of geen stoplicht is of of er nu wel of geen kindje op een fiets was. Daar worden ze dan ook echt boos bij en meestal wordt de boel afgekapt doordat een van de drie zegt "en nu wil ik even slapen" :')
pi_152078275
Na lang twijfelen en net overleg met elkaar gehad te hebben, hebben we toch de knoop doorgehakt om een afspraak te maken bij de ha voor Eva.
Ze klaagt al heel lang (ik weet niet een wanneer het begonnen is. Een jaar geleden?) dat ze moe is. Het kan een excuus zijn, en gebrek aan een juiste bewoording van de goede emotie of echte moeheid.
Dat ze zojuist om 18.30 huilt om alles en klaagt, dat snap ik.
Maar ze doet het ook om 10.00. Wil na een halve km al gedragen worden en lijkt ook echt futloos.
Bij afleiding gaat ze wel door hoor, maar dan heeft ze er 's avonds extra last van.

Ik ga morgen bellen om te overleggen of het raadzaam is om bloed te laten prikken.
Ik doe het liever niet, maar als ze wel écht moe is, dan krijgt ze het straks wel heel zwaar als ze start met school.
-O-
  maandag 27 april 2015 @ 19:45:13 #180
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152078426
Heb je een vermoeden wat het kan zijn Danic? Ik snap het wel hoor, dat je toch een controle wilt.

Wij krijgen binnen nu en 5 weken een oproep voor het plaatsen van buisjes, misschien dat ze daarna eens gaat luisteren...of nee horen, het is en blijft een peuter natuurlijk :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 27 april 2015 @ 20:03:05 #181
378192 -mandy-
I am who I am
pi_152078926
Hoi! :W

D is gisteren 2 jaar geworden, dus ik kom me hier melden met mijn kersverse peuter :D
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_152078972
Hoi :W

Danic, gelijk heb je :*
  maandag 27 april 2015 @ 20:28:40 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152079679
Gefeliciteerd met D Mandy!

Danic, het lijkt me wel een juiste beslissing. Ik kan me nog herinneren dat jullie het er al eerder over gehad hebben en toen besloten om het nog even af te wachten. Niet leuk natuurlijk maar met school in het vooruitzicht is die vermoeidheid ook niet fijn natuurlijk.
pi_152080576
Hallo. :W
Aiden is 23 april ook 2 geworden dus kom mij ook even melden. :)
  maandag 27 april 2015 @ 20:56:45 #185
378192 -mandy-
I am who I am
pi_152080710
Gefeliciteerd met Aiden!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 27 april 2015 @ 20:57:11 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_152080734
Hier een enorm leuke maar ook enorm koppige bijnakleuter. Naar bed brengen is de laatste tijd een drama. Het begint al met weigeren de pyjama aan te doen. Stribbelen bij het poetsen. En in bed raken is een enorme toer. Hij loopt ook vaak gewoon mee naar de deur om mee naar beneden te gaan. En ondertussen als een stuiterbal heen en weer rennen, gillen, ik dring dan totaal niet door. Het is gewoon zo vermoeiend. En dan nog de echte 'tantrums'. We waren bij het zwembad en meneertje wilde niet naar huis. Oke, hij mocht nog wat langer (kleine strijdjes laten winnen-tactiek :') ) ). Maar dan daarna: gewoon nog steeds keihard nee en lachen als ik aangeef dat we gaan douchen. Op een gegeven moment greep ik zijn arm en sleurde hem naar de kleedkamer, waar hij nog minutenlang bleef krijsen en gillen en naar de deur rennen. Mijn man (meters verder op een terras) hoorde het en 'redde' me door kind over de schouder te pakken en weg te lopen. Iemand nog tips voor zo'n patstelling? Ik vind het heel naar, ook voor hem.
pi_152080779
Venco nog gefeliciteerd *O*
En Mandy jij ook nog gefeliciteerd met D *O*

Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Ijzergebrek? Vitamine B tekort? Niks?

Kyara wel fijn dat je nu noemt dat ik het er al eerder over gehad heb.
Ik heb er afgelopen week veel over nagedacht omdat ik ook geen hypochonder wil zijn. Ik was eigenlijk al vergeten dat ik het hier al eerder benoemd had.
En ze is niet kortademig ofzo. Ze kan goed rennen en staat echt niet te hijgen of wat ook. Dus conditioneel zit het wel goed denk ik.
Ik wet het ook niet. Vind het best moeilijk. Ik laat niet graag in mijn kind prikken :{
  maandag 27 april 2015 @ 21:08:56 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152081112
Venco, gefeliciteerd nog!

Danic, ja, ik weet het inderdaad nog wel :Y Ik snap je gedachtegang volkomen en ik zou dezelfde beslissing hebben genomen.

Aventura, wat vervelend! Ook voor hemzelf. M heeft hier ook wel de nodige buien dus helaas is het herkenbaar om met een gillende peuter onder je arm ergens te vertrekken. Omdat tig keer uitleggen, afspraken maken, "nog 10 tellen" of keuzes geven gewoon niet werkt en je niet tot hem door kunt dringen. Dus helaas geen tips, wel herkenning. Ik lees dus even mee :')
pi_152081132
Danic een goede keuze zo te lezen. Kunnen ze het misschien met een vingerprik doen? En testen op Pfeiffer kan ook geen kwaad. Ondanks dat ze niet in de zoenfase zit althans dat hoop ik ;) kun je het nog wel krijgen.

Ean had ook ¤1,- van d'r oma gekregen en bij het eerste kleedje wilde ze zo'n babytelefoon kopen. Dat kon ik nog tegenhouden het zijn magneetstaafjes geworden. Voor sac wilde ze een blokkentoren uitkiezen maar die hebben we al 3 dus dat is een boot voor in bad/zwembad geworden. Gelukkig is ze nog een beetje stuurbaar. Daarna mocht ze nog een ijsje en ze heeft de 2e plek gewonnen bij de fietsversierwedstrijd. Wij waren er alleen niet meer :@ dus iemand anders heeft de prijs voor haar opgehaald echt een mooie prijs met stoepkrijt, zo'n verf/tekenkoffer,mega potlood,kaarten maak set en een giga zak spekjes. Nu lust ze geen spekjes dus d'r vader *O* en sac liep er al meer rond die dacht ook :9

Voor de rest ben ik niet erg sociaal heb veel privé sores aan mijn hoofd en lees wel maar onthoud bijna niks sorry.
  maandag 27 april 2015 @ 21:10:19 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152081158
Oh, en dat mijn meiden op elkaar lijken weten we nu wel. Maar kijk dit dan!
  maandag 27 april 2015 @ 21:19:29 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_152081477
Mooi! Waar kijken ze naar? :P
  maandag 27 april 2015 @ 21:27:54 #192
378192 -mandy-
I am who I am
pi_152081763
Dat je niet graag in je kind wil laten prikken begrijp ik helemaal Danic.
Maar ik denk ook dat je een goede beslissing hebt genomen om naar je HA te bellen.

Helaas geen tips Aventura, maar wel een :*

Geweldige foto Kyara!
pi_152081982
Nice kyara
  maandag 27 april 2015 @ 21:35:10 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152082033
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:19 schreef Aventura het volgende:
Mooi! Waar kijken ze naar? :P
Dora :'(
pi_152082630
Ja hoi. Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook een peuter, wat we nog moeten vieren maar daar merkt hij gelukkig niets van ;) , dus ik kom me ook melden :)

Kyara, alle drie jouw kindjes zijn duidelijk van hetzelfde recept gebakken hoor O+
  maandag 27 april 2015 @ 21:56:19 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152082762
Nog gefeliciteerd met sticker L-E :*
  maandag 27 april 2015 @ 21:58:47 #197
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152082860
Welkom Venco, Mandy & L-E met jullie peuterjongens!

Gaan jullie zijn verjaardag nog wel uitgebreid vieren L-E? Kan me voorstellen dat je hoofd daar nu niet naar staat :* En als ik t me goed herinner houdt je zoon ook niet zo van drukte toch?
pi_152083164
Klopt MM :) We zouden het heel klein vieren, en dat gaan we nog steeds wel doen als Elva gecremeerd is en ik eenmaal weer thuis ben. Gaan we elke maaltijd taart eten en de hele dag in bad zitten, want dat vindt hij de bom :D O+
  maandag 27 april 2015 @ 22:07:51 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152083206
Wat een heftigheid toch allemaal L-E. Heb jij al zicht wanneer je naar huis mag?
pi_152083275
Vanmorgen zijn we eerst naar de scouting gegaan die hebben ad altijd wat dingetjes te doen nou Jan was binnen 2 tellen weg, zat hij zijn schoenen al uit te doen voor het springkussen.
Vanm id dag nog ff naar het oranjepark met het vaste groepje. Jan op stap met zijn partner in crime Mikki :o zij is 9 maanden ouder maar pff stek boeven samen en tegen elkaar zeggen dat nag niet maar ondertussen wel doen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')