Daar was ik vroeger ook bang voor, dat ik dat zou hebben.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:13 schreef Fieder het volgende:
Ik merk vooral heel erg dat ik me snel opgelaten voel in zo'n situatie als Omen beschrijft. Terwijl ik heel goed weet dat het volkomen normaal is.
Ja. Dat was het. Ik voelde me zo opgelaten. Ze was echt een heerlijk clowntje en vermaakte de mensen die stonden te wachten. Maar ik heb constant het gevoel dat ik haar moet tegenhouden.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:13 schreef Fieder het volgende:
Ik merk vooral heel erg dat ik me snel opgelaten voel in zo'n situatie als Omen beschrijft. Terwijl ik heel goed weet dat het volkomen normaal is.
Whahaha ja dat gelukkig welquote:Op zondag 3 mei 2015 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Auw Danic had je een broek aan?
Hier wil Ean sinds Sac ook in het karretje zit weet in het karretje zitten. Alleen winkels met een raceauto is een uitdaging want daar willen ze dan beide in en weer uit en weer in en weer uit.
Ik voel mij wel altijd opgelaten als er 1 gaat huilen of zeuren of wat dan ook.
Ik heb meestal ook wel iets mee, en geef Sac iets in haar handen. Maar als ze iets anders wil oid gooit ze dat wat ze vast heeft zo op de grond. En is dan woedend dat ze dat niet terug krijgt. Tegenwoordig hebben ze ruzie wie op het groene knopje van de pinautomaat mag drukken.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:31 schreef danic het volgende:
[..]
Whahaha ja dat gelukkig wel![]()
Ik heb altijd een koekje en drinken in mijn tas zitten. Meestal wil eva wel zitten en Rosalie kan best goed luisteren. Als ik merk dat het minder wordt laat ik haar helpen. Iets dragen is al goed. Zakje met doosjes rozijntjes ofzo.
Allebei. Het is of allemaal lopen of niet. En dan vervolgens alle kanten op. Een krijgt een meltdown, de ander probeert in de rekken te klimmen en nummer 3 gaat er vandoor. Dat idee.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaan ze dan alle 3 een kant op Kyara? Of is het als de 1 loopt wil de ander ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:20 schreef Fieder het volgende:
Verder post ik niet zoveel meer maar ik lees wel mee. Het gaat hier gewoon heel erg goedben zo verliefd op mijn kind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |