abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152228058
In de supermarkt zet ik mijn dochter altijd aan het werk: pak 3 appels en doe ze in deze zak. Zoek een komkommer etc. :)
Make my day!
pi_152228079
Doe ik ook :Y Maar mijn zoon is eigenlijk een superdeluxe raceauto in het lichaam van een peuterjongen (ja, je weet niet dat het mogelijk is he? :+ ) dus die moet soms zijn motoren starten en raaaaaaaacen O+ ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_152228082
Bij die wagentjes bij de ah kan je de vlaggenstok vasthouden en meesturen :D

Venco, daar ben ik dus zo zoekende in. Mijn kind de vrijheid geven die ze nodig heeft en daar ik rekening houden met grenzen die nodig zijn :D
pi_152228488
Ik merk vooral heel erg dat ik me snel opgelaten voel in zo'n situatie als Omen beschrijft. Terwijl ik heel goed weet dat het volkomen normaal is.
pi_152228580
Gister lekker impulsief naar een kermis in de buurt geweest. Djen durfde eerst alles (herinneren jullie de achtbaan foto nog?). Maar de laatste maanden lijkt ze wat angstiger als papa en mama niet in de buurt zijn.

Toen was er dr auto attractie. Vond ze helemaal geweldig want afbeeldingen van Disney en zulks. Alleen ze moest er alleen in.. papa of mama kon er niet in. Maar ze wilde wel heel graag. Ik had zo mijn bedenkingen. Toch een kaartje gekocht. Het ging goed tot het moment darmt ze de bocht om ging en papa en mama uit het zicht waren. Toen was het brullen geblazen en hebben we haar er maar uit gevist :+

Omen blijft lastig. Maar wel goed dat je grenzen aangeeft ^O^
ik ben van mening dat kinderen dat echt nodig hebben. Wij houden Djen daar vrij kort in (en daar zullen anderen vast een mening over hebben). Maar het is wel een super lief kind verder. Alleen als ze moe is.. dan gaat ze dingen doen die niet mogen en dan weten we dat het bedtihd is :Y)
pi_152228848
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:13 schreef Fieder het volgende:
Ik merk vooral heel erg dat ik me snel opgelaten voel in zo'n situatie als Omen beschrijft. Terwijl ik heel goed weet dat het volkomen normaal is.
Daar was ik vroeger ook bang voor, dat ik dat zou hebben.
Maar daar heb. Ik nu totaal geen last van. Denk dat ik daarin wel genoeg zelfvertrouwen heb dat ik redelijk weet hoe en wat het best werkt voor Aiden (en mij).
pi_152228849
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:13 schreef Fieder het volgende:
Ja. Dat was het. Ik voelde me zo opgelaten. Ze was echt een heerlijk clowntje en vermaakte de mensen die stonden te wachten. Maar ik heb constant het gevoel dat ik haar moet tegenhouden.
En een keertje rende ze dus voorbij die vriezer. Ze komt dan echt niet terug als ik roep. En dan ren ik haar achterna en pak haar. Dan ligt ze helemaal dubbel van het lachen.
  zondag 3 mei 2015 @ 14:51:55 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152233626
Dat soort situaties hebben we hier dan weer niet. Ik plant ze alledrie in een karretje, race de winkel door en klaar ;)
  zondag 3 mei 2015 @ 15:07:55 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152234109
Respect Kyara, ik doe E niet meer in een karretje want dan heb ik de hele winkel een gillende peuter. Of ze moet moe zijn, dan wil ze wel in zo'n autokarretje. Maar meestal pak ik een mandje en mag zij die dan duwen/trekken.

Truc is hier dat een van ons weekboodschappen doet als zij in bed ligt 's avonds ;)

Opgelaten voelen doe ik gelukkig ook niet. Meer dan je best kun je niet doen. Maargoed, ik probeer idd de buien te voorkomen.
pi_152234462
Weet je wat pas gênant is? Plat op b*k gaan op de droogloopmat van de Jumbo :')
Hallo jumbo!

(Best pijnlijk eigenlijk)
  zondag 3 mei 2015 @ 15:19:17 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152234523
Auw :')

Kusje dr op :*
pi_152234616
Echt super gênant. Ik zwik mijn enkel op de tegels, de zijkant van mijn hak is glad (platte schoenen hè mensen :') ) en daardoor glij ik zo door.
Maar die droogloopmat is een snel rem dus ik struikel, val op handen en knieën en hou dat niet dus glij met mijn handen ook nog eens door :X
pi_152234926
Auw Danic had je een broek aan?

Hier wil Ean sinds Sac ook in het karretje zit weet in het karretje zitten. Alleen winkels met een raceauto is een uitdaging want daar willen ze dan beide in en weer uit en weer in en weer uit.

Ik voel mij wel altijd opgelaten als er 1 gaat huilen of zeuren of wat dan ook.
pi_152234986
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Auw Danic had je een broek aan?

Hier wil Ean sinds Sac ook in het karretje zit weet in het karretje zitten. Alleen winkels met een raceauto is een uitdaging want daar willen ze dan beide in en weer uit en weer in en weer uit.

Ik voel mij wel altijd opgelaten als er 1 gaat huilen of zeuren of wat dan ook.
Whahaha ja dat gelukkig wel :D

Ik heb altijd een koekje en drinken in mijn tas zitten. Meestal wil eva wel zitten en Rosalie kan best goed luisteren. Als ik merk dat het minder wordt laat ik haar helpen. Iets dragen is al goed. Zakje met doosjes rozijntjes ofzo.
pi_152235054
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:31 schreef danic het volgende:

[..]

Whahaha ja dat gelukkig wel :D

Ik heb altijd een koekje en drinken in mijn tas zitten. Meestal wil eva wel zitten en Rosalie kan best goed luisteren. Als ik merk dat het minder wordt laat ik haar helpen. Iets dragen is al goed. Zakje met doosjes rozijntjes ofzo.
Ik heb meestal ook wel iets mee, en geef Sac iets in haar handen. Maar als ze iets anders wil oid gooit ze dat wat ze vast heeft zo op de grond. En is dan woedend dat ze dat niet terug krijgt. Tegenwoordig hebben ze ruzie wie op het groene knopje van de pinautomaat mag drukken.

Ze hebben sowieso veel strijd in Sac zit pit en ondeugendheid. Ean is braaf en roept dus telkens Sac dat mag niet, mama kijk nou wat ze doet enz enz. En Sac denkt je doei en grijpt dat Ean aan haar haar/oor/arm/been of wat dan ook.
  zondag 3 mei 2015 @ 15:42:22 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152235315
Ze weten ook niet beter he. Los lopen is gewoon geen optie. Gewoon niet. En ze hebben de grootste lol in dat karretje. Die AH karretjes hebben zo'n vak voorop, daar klimmen ze dan steeds in en uit :')

Auw Danic. Zowel voor je handen/knieën/enkels als voor je ego :*
pi_152235347
Haha Danic, wat pijnlijk, op alle vlakken :*
pi_152235356
Gaan ze dan alle 3 een kant op Kyara? Of is het als de 1 loopt wil de ander ook?

Ean kan en kon al jong goed meelopen die loopt niet weg. Maar Sac wil er dan achterna en die loopt nog alle kanten op helaas.
  zondag 3 mei 2015 @ 15:47:40 #294
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152235483
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaan ze dan alle 3 een kant op Kyara? Of is het als de 1 loopt wil de ander ook?
Allebei. Het is of allemaal lopen of niet. En dan vervolgens alle kanten op. Een krijgt een meltdown, de ander probeert in de rekken te klimmen en nummer 3 gaat er vandoor. Dat idee.
pi_152235639
Danic pijnlijk :*

Kyara alle drie je peuters in de kar. Waar laat je dan de boodschappen :D
In de Appie gaat Riley ook vaak in de kar.
De buurtsuper hier zijn twee paden. Dus daarom dat ze toen niet in de kar zat
pi_152236130
Oh Danic :X :* zagen veel mensen het? Ik hoop dat er iemand te hulp schoot

Ik neem ook meestal wat koekjes mee. Of zijn speen voor echte noodgevallen. Wij hebben de weekboodschappen zo gepland dat L niet mee hoeft.
Als ik af en toe wat kleine dingetjes haal gaat L wel mee. Meestal mag hij dan los lopen met een mandje. Als het veel is moet hij in de kar. Meestal gaat dat goed als ik uitleg dat ik het anders niet kan tillen. Meehelpen doet hij ook heel lief maar hij smijt alles wel keihard neer dus ik moet de producten bewust kiezen :')
En een pistoletje/ croissantje kopen op de broodafdeling die hij meteen mag eten is ook n wondermiddel. Dat deed mijn moeder vroeger ook bij ons O+
pi_152236232
Verder post ik niet zoveel meer maar ik lees wel mee. Het gaat hier gewoon heel erg goed O+ ben zo verliefd op mijn kind!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 mei 2015 @ 16:21:59 #298
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_152236280
Au danic.

Daan gaat bijna dagelijks mee naar de supermarkt. Meestal staat hij op de krattenhouder achterop. Soms in het grote vak van de wagen. De supers hier hebben geen kleine wagentjes in het zicht, dus dat weet hij niet.
In de oude stad en supers liep hij wel met een wagentje met kleine boodschappen. Regel was altijd simpel. Als je normaal rijdt, dan is het leuk en mag je helpen. Rijdt je te hard/bots je/loop je weg, dan is de wagen voor mij(aan het vlaggetje) en til ik je. Dan is het snel saai. Beide jongens eigenlijk nooit last mee gehad na simpele en duidelijke instructies. Af en toe ging het wat harder en waren ze het wagentje kwijt.

Dingen in de winkel eten doen we niet. Als het betaald is, dan is het van ons. Tot die tijd ligt het in de wagen. Iets mee doe ik ook niet. Dat half uur kunnen ze wel zonder een ;)
Bij een van de oude supers was dat ook echt een regel dat je broodje eerst afgerekend moest worden, omdat sommige ouders dat niet bij de kassa melden en het kind wel elke keer een croissantje op at..
pi_152236799
Erg hè. Het was de ingang van zo'n overdekte hal met ook een bakker, slager, kaasboer en boekwinkel. Allemaal 'open ruimtes'. Iedereen bij de bakker stond stijf geloof ik :D
En er was een hele aardige oudere meneer die me weer op mijn voeten wilde zetten. Maar mijn enkel deed zo'n zeer dat ik liever zelf wilde opstaan. Hij heeft heel lief al mijn spullen weer verzameld doe ik de ruimte in had geschoten :')

Tien ik uit de Jumbo kwam werd ik ook nog aangesproken of het wel ging, dus ik heb wel een verpletterende indruk gemaakt *)
pi_152239152
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:20 schreef Fieder het volgende:
Verder post ik niet zoveel meer maar ik lees wel mee. Het gaat hier gewoon heel erg goed O+ ben zo verliefd op mijn kind!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

Spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')