Je moet door die password deur. Password krijg je als je praat tegen die skelet op de tafel als je vicar heb gedoodquote:Op zondag 12 april 2015 20:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet niet meer waar ik heen moet
Ik zie iets over het hoofd. Heb de vicar al dood, die witch alsook Paarl. Waar de neuk moet ik heen
Op een zo'n plek wordt ik doodgemaakt als ik een deur door wil door een of andere nare giga geest. Elders moet ik een paswoord hebben die ik niet heb. Nog elders moet ik een sleutel hebben die ik niet bezit![]()
Ben maar bezig met chalice dungeons gegaan
Nope.quote:Op zondag 12 april 2015 21:30 schreef Jimbo het volgende:
Bloodborne uitgespeeld
op naar die plat
maaruh, kan je vanuit NG+ terug komen naar normal ?
gay,,, gelukkig heb ik mn savegame nogquote:
moest je oo kdoen voor dat je dat beest dood maakte geloof ik. Toen ik er iig in 1x naar toe rende was ze dr nog.quote:Op maandag 13 april 2015 02:00 schreef Jiang153 het volgende:
Eileen the crow kan ik niet vinden daarboven bij de sewers
Heb tot nu toe alleen cleric beast dood....
Zie dat de weapons trophy weer genaaid is
Save gedelete en weer opnieuw begonnenquote:Op maandag 13 april 2015 09:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moest je oo kdoen voor dat je dat beest dood maakte geloof ik. Toen ik er iig in 1x naar toe rende was ze dr nog.
Ff je savegame weer terugzetten?
ik ga vanavond ook weer naar NG+ , hopelijk werkt die coop weer een keerquote:Op maandag 13 april 2015 11:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Save gedelete en weer opnieuw begonnen
Meteen die bitch doodgemaakt voordat ze weer gaat glitchen![]()
Even snel deze hond nog een keer gepakt:
die werkte bij mij nietquote:Op maandag 13 april 2015 15:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hebben jullie ook die gesture gedaan bij motherbrain waardoor je de 30% meer blood echoes krijgt?
Het brein is dood. Op weg naar de natte zuster.quote:Op maandag 13 april 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die werkte bij mij niet
dus nu sterft dat beest maar lekker ( en ik had hem al via een andere weg naar het schijnt.)
sowieso ff doodmaken dat beestiets met living string dit dat
die vond ik nog verdomd lastigquote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het brein is dood. Op weg naar de natte zuster.
Ik heb voordat ik de 3 chords heb opgegeten m'n savegame op USB gezet.quote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die vond ik nog verdomd lastig
Je bent trouwens bekend met het savegame opslaan verhaal voor als je alle 3 de endings wilt in 1 run ?
dat idd (kan je beter voor t einde doen, nu moet je wet nurse nog een keer doen)quote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb voordat ik de 3 chords heb opgegeten m'n savegame op USB gezet.
Wet nurse is dood.... gelijk 1e poging, leuke bossfight en niet al te moeilijk als je geduld hebt en die 2e fase goed weet te ontwijkenquote:Op maandag 13 april 2015 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat idd (kan je beter voor t einde doen, nu moet je wet nurse nog een keer doen)
in totaal moet je
1x refuse
1x win
1x 3 chords eten en dan winnen
Ik ook niet, netwerkproblemen bij FROM. Of hopelijk een patch voor fatsoenlijke matchmaking.quote:
misschien dat ik dan weer kan spelen met jiangquote:Op maandag 13 april 2015 17:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ook niet, netwerkproblemen bij FROM. Of hopelijk een patch voor fatsoenlijke matchmaking.
Nu werkt het weer. Uitgespeeld met goede eind trouwens, nu @ NG+ de dungeons aan het doen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien dat ik dan weer kan spelen met jiang
maar hoe merken jullie dat ? ok ben gewoon ingelogd en alles
kreeg geen errors of iets
Dus het lag wel aan jouwquote:Op maandag 13 april 2015 19:56 schreef Jimbo het volgende:
hmm ik heb misschien een oplossing voor mn eigen probleem gevonden, ik heb t idee dat mn internet brak lag te zijn.
Als ik geinvade werd dan konden die gasten amper bewegen, een teken voor mij dat de connectie kut was. Ff een speedtest en kreeg amper 1/10e binnen van normaal, nu na een reset is ie weer goed. benieuwd of ik nu ook weer sneller een game met iemand anders vind
ik weet het niet, maar ik deed nu mn beackon ing aan en binnen 30 seconden had ik een gamequote:
Wat is dat voor armor? Ziet er tof uit.quote:Op maandag 13 april 2015 11:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Save gedelete en weer opnieuw begonnen
Meteen die bitch doodgemaakt voordat ze weer gaat glitchen![]()
Even snel deze hond nog een keer gepakt:
Ashen hunter volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is dat voor armor? Ziet er tof uit.
FASIONBORN!!quote:Op maandag 13 april 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ashen hunter volgens mij.
Moet namelijk wel altijd in stijl rondlopen, ook al gaat het ten koste van mijn defence
Lower Pthumeru Root Chalice pasquote:
Thanks, ga ik gelijk ff doen.quote:Op maandag 13 april 2015 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lower Pthumeru Root Chalice pas
wil die damn beast claws maar dan heb je weer 9 ritual blood (4) nodig, en die kan je weer lastig halen ect
beast claw en highest lvl gem zijn gehaald.
nog maar 1 trophy en dat is die met die bonus eindbaas helemaal onderaan de chalices..
kut
ccir6bu8 hier krijg je een lvl 16 gem van de 1st floor eindbaas
basenburgquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Thanks, ga ik gelijk ff doen.Ga nu voor een bloodtinge chikage/evelyn build... heb een nieuwe character aangemaakt; Heisenberg:
[ afbeelding ]
The hell? Het enigste wat kut is aan die baas zijn die ijs-kometen die die op je afgooid. En in die dungeon kun je toch gewoon achter één van die kapotte pilaren gaan staan, en klaar? Sorry, maar Rom is toch echt een van de meest easy bazen, en al helemaal in die dungeon.quote:Op maandag 13 april 2015 22:01 schreef Jimbo het volgende:
huu ben nu bij rom the spider aangekomen in de chalices.
om te janken !
beter hebben we dalijk een team van 3 om te cooppen, dit is niet normaal moeilijk
ja toen ik dat allemaal door had was hij ook vrij makkelijk jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:09 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
ie kapotte pilaren gaan staan
Ligt puur aan de damage die je met je wapen doet (level van desbetreffende skill, verschillende wapens scalen met verschillende skills), dan heb je ook nog de gems. Het enigste verschil dat ik merk is dat de enemies méér damage doen en méér damage aan kunnen (meer HP). En dit is alleen op NG+. Verder merk ik ook geen verschil in intelligentie van de AI of dergelijke, geen nieuwe tactics. Op zich wel jammer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja toen ik dat allemaal door had was hij ook vrij makkelijk ja
Maarja nu eerst maar eens verder gaan vanavondWat ik me nou eigenlijk af vraag he; stel ik ben level 200-300, zou het dan echt zoveel makkelijker er op worden ?
Ik heb het idee dat de mobs mee scalen, Ik merkt echt geen verschil tussen lvl 90 en 125 (wat ik nu ben) en het gemak waarop ik dingen dood kan maken
Meh,niet echt interessant lolquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Code: h7595mvm Type: Ailing Loran Root Chalice Layer 1 loot: Uncanny Tonitrus Layer 2 loot: Uncanny Beast Claw and Fading lake rune Fire dmg +7% Layer 3 loot: Lost Hunter Axe and loot field guarded by 2 cannon wielding Giants
Also some Royal Blood 4 and 5 throughout though I forgot which specific area
Enjoy
Wellicht wel voor de lagere levels lolquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:13 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Meh,niet echt interessant lol
wait..t spel heeft een nog hoger niveau dan ng+???quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:31 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Ligt puur aan de damage die je met je wapen doet (level van desbetreffende skill, verschillende wapens scalen met verschillende skills), dan heb je ook nog de gems. Het enigste verschil dat ik merk is dat de enemies méér damage doen en méér damage aan kunnen (meer HP). En dit is alleen op NG+. Verder merk ik ook geen verschil in intelligentie van de AI of dergelijke, geen nieuwe tactics. Op zich wel jammer.
Dus de enemies worden alleen sterker op NG+.
Je hebt trouwens ook dezelfde soort mobs in nieuwere areas, die zijn natuurlijk dan wel sterker dan die in vorige areas (Bijvoorbeeld de gewone "town-folks").
Ik zit nu op LVL 213, NG++.
Er is geen einde. Blijft doorgaan tm ++++++quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait..t spel heeft een nog hoger niveau dan ng+???
De Souls games gingen zelfs door tot NG+++++ (5 plussen).quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait..t spel heeft een nog hoger niveau dan ng+???
Da's voor de masochisten met heul veul vrije tijd.quote:
het is dat ik die ene trophy nog moet, maar ik heb echt totaal geen zin meer in deze gamequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Da's voor de masochisten met heul veul vrije tijd.
Doe andere game dan en wacht gewoonquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is dat ik die ene trophy nog moet, maar ik heb echt totaal geen zin meer in deze gamebegint me nu echt de neus uit te hangen (en ik moet nog zo veel
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Doe andere game dan en wacht gewoon![]()
offtopic:
Waars WDN? Al 2 dagen niet meer hier gepost
Opgegeven...?![]()
Dan kun je misschien beter even tussendoor een andere game spelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is dat ik die ene trophy nog moet, maar ik heb echt totaal geen zin meer in deze gamebegint me nu echt de neus uit te hangen (en ik moet nog zo veel
![]()
![]()
Ik ben teleurgesteld in jullie *zie mijn vorige post*quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Doe andere game dan en wacht gewoon![]()
offtopic:
Waars WDN? Al 2 dagen niet meer hier gepost
Opgegeven...?![]()
het is niet zo zeer omdat het te moeilijk is. maar die chalices zijn zo eentonig en saai.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan kun je misschien beter even tussendoor een andere game spelen.
Met de Souls games heb ik ook meer dan eens flink gefrustreerd achter de tv gezeten en juist dan ga je veel fouten maken.
Even een korte pauze in lassen werkt dan goed. Het moet uiteindelijk wel leuk blijven
Ik vind ze ook saai. Ik ga lekker verder met Dying light, misschien dat ik het later weer op ga pakken.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is niet zo zeer omdat het te moeilijk is. maar die chalices zijn zo eentonig en saai.
En het erge is, voor de materials MOET je heel dat ding wel doorlopen, je kan niet even snel alleen de boss rushen
maar maar maar...die platinum die je nog moet halenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind ze ook saai. Ik ga lekker verder met Dying light, misschien dat ik het later weer op ga pakken.
omdat ik het zat ben. Dus ff mn game backuppen en dan hup naar lvl 500+ in een minuutje of 20, alle materials dupen zodat ik gelijk naar die klote chalice kan zonder dat ik ze moet sparen en dan BAM plat binnen en de game verkopen.quote:
Om de dupe patch te omzeilen denk ikquote:
zie bovenquote:
Ik mag hopen dat ze dat hebben afgevangenquote:Op donderdag 16 april 2015 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat ik het zat ben. Dus ff mn game backuppen en dan hup naar lvl 500+ in een minuutje of 20, alle materials dupen zodat ik gelijk naar die klote chalice kan zonder dat ik ze moet sparen en dan BAM plat binnen en de game verkopen.
nja t probleem wat ik nu heb is dat hij dus niet voorbij een blauw bloodborne scherm komt (zo met dat ventje, je kent hem wel)quote:Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat hebben afgevangen
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou er een 'path notice' op je systeem staan ergens waar je niet bij kunt. En bij her-installatie zou die 'path notice' er voor moeten zorgen dat je -moet- updaten.
Echt.... dat trophies zo belangrijk voor je zijn dat je er zo veel moeite voor gaat doenquote:Op donderdag 16 april 2015 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat ik het zat ben. Dus ff mn game backuppen en dan hup naar lvl 500+ in een minuutje of 20, alle materials dupen zodat ik gelijk naar die klote chalice kan zonder dat ik ze moet sparen en dan BAM plat binnen en de game verkopen.
nou, normaal zijn ze dat dus niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt.... dat trophies zo belangrijk voor je zijn dat je er zo veel moeite voor gaat doenAls je geen zin meer hebt om te spelen dan kap je er toch gewoon mee.
Nog een? Heb je die van die blood gem al?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou, normaal zijn ze dat dus niet.
Maar ik het er nu nog maar één open staanDan zal en moet ik die gewoon halen.
Waren het er nou 5 of iets..ach laat lekker.. maar die laatste. must-complete-
allangquote:Op donderdag 16 april 2015 10:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nog een? Heb je die van die blood gem al?
Wtf, ik heb de hele game rondgelopen met dat dingquote:Op donderdag 16 april 2015 11:47 schreef Cid het volgende:
Pro tip:
http://www.polygon.com/20(...)ntern-weight-stamina
Één voor één weglokken en daarna die twee geweerdudes pakken.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef Vinture het volgende:
Ik heb de game gisteren gehaald en het is supervet:p snap er alleen nog niks can waar je heen moet en zit nog steeds in de proloog waar ik steeds doodga als ik voorbij dat grote beest dat in brand staat en waar hun met ze alle omheen staan
Het is het leukste om alles zelf te ontdekken, ben niet bang dat je fouten maakt, dat hoort er bij.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:42 schreef Vinture het volgende:
Oke dat is gelukt maar waar moet je daarna heen
Je kunt aan de linkerkant boven doorlopenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:42 schreef Vinture het volgende:
Oke dat is gelukt maar waar moet je daarna heen
t scheelt dan ook amperquote:Op donderdag 16 april 2015 11:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wtf, ik heb de hele game rondgelopen met dat ding
ja das jammer he.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:56 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Het is het leukste om alles zelf te ontdekken, ben niet bang dat je fouten maakt, dat hoort er bij.
En Jimbo, lekker voor je! Je kunt je oude save game niet gebruiken als je eenmaal met de nieuwe patch hebt gespeeld. Voor de dupe glitch zul je een nieuw karakter aan moeten maken. Mouhahhaha...
Maar seriously, in welke dungeon ben je nu? Als je Defiled nog moet doen, ai ai ai.
Dan hoef je alleen Phtumerian Ihyll te doen toch? De laatste dungeon, op het einde de Queen en trophy is voor jou!quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja das jammer he.
defiled heb ik al gehad geloof ik. maar doorheen gerushed
Maarja dan nog, de game tot aan die chalice baas run je in 1-2 uur doorheen of iets, zeker met dupe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De gebieden ren je ook zo doorheen als je eenmaal weet waar je moet zijn.
Er zijn aantal goede items/runes verstopt in Mensis. Waaronder 2x Moon runes (meer echoes per enemy).quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:53 schreef wdn het volgende:
Zo dat was even een nette run vandaag.
3 hunter in Unseen dood dood en dood. eerste met 2x VC en hakken. Tweede met 2x VC en hakken. Derde met veel dodgenBest simpel als je weet hoe; helaas als je het weet dan komen ze niet meer terug
Amygdala dood
Paarl dood
Meteen ook maar even level naar 87 gezet.
Straks hoop ik ook nog even de eindlevelbaas van Unseen te doen. And dead.
Mensis bereikt. Het begin vind ik al irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:20 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Er zijn aantal goede items/runes verstopt in Mensis. Waaronder 2x Moon runes (meer echoes per enemy).Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- 1x Blood Rock nodig voor een +10 maar dat gaat nog even duren.
- Ik denk dat ik Cainhurtst maar eens ga uitproberen. Mensis ... is me te veel geFrenzy. Plus zo te zien zit in UCW die gesture
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Haha, tip = Beckoning Bellquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:03 schreef wdn het volgende:
Executioners en Knights zien er goed uit
Ik ben bij Martyr Logarius. Die wil nog niet echt dood(tips?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen problemen met de camera in BB.quote:Op zondag 19 april 2015 06:26 schreef JaqenHghar het volgende:
Is de camera beter in dit spel t.o.v. DS 1&2?
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 19 april 2015 06:00 schreef wdn het volgende:
Die plankjes (aka. wooden shield) helpt ook tegen frenzy.
Geen idee dat die plankjes een functie hadden
Marty Logarius dus dood?quote:Op zondag 19 april 2015 12:44 schreef wdn het volgende:
Van 41 naar 19 insight... kut zuigers
UCW alien ding Celestial Emissary is dood
En het is Wim niet Johan
1. Nee helaas. Heb eerst UCW gedaan en die eikel moet ik nog (beste wat ik heb gered was 60% health down).quote:Op zondag 19 april 2015 15:52 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Marty Logarius dus dood?
Succes met Ebrietas! Celestial Emissary is easiest boss, puur als guard voor Ebrietas.
Ja zeker! Welk level ben je?quote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef Jimbo het volgende:
iemand zin in die defiled chalice ? ik moet mats farmen daar?
Gelukkig heb ik 91 insight, dus ik kan je genoeg keren laten 'komen'
Hou je er rekening mee dat 99 het max is en alles erboven vervalt als je madman's knowlegde opent met meer tegelijk?quote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef Jimbo het volgende:
iemand zin in die defiled chalice ? ik moet mats farmen daar?
Gelukkig heb ik 91 insight, dus ik kan je genoeg keren laten 'komen'
uit mn hoofd... 275 nu of iets.quote:Op maandag 20 april 2015 03:34 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Ja zeker! Welk level ben je?
ik open die dingen echt nooitquote:Op maandag 20 april 2015 08:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat 99 het max is en alles erboven vervalt als je madman's knowlegde opent met meer tegelijk?
Ik heb 2 insightHeb ze ingeleverd voor items voordat ik UCW inrende en die 2 zijn van de baas
40 MK's in STO en 1x GOW dat dan wel
Ik had veel lager verwacht haha. Ik zelf ben rond de 235. Dus als je ff niet leveled, probeer ik straks ff naar jou niveau te komen. Kijk even welk level je precies bent.quote:Op maandag 20 april 2015 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uit mn hoofd... 275 nu of iets.
Heb nog wel een savegame met 125 (voor jiang) maar heb daar die dungeons nog niet in gedaan
Het is 10%+10 levels.quote:Op maandag 20 april 2015 15:38 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Ik had veel lager verwacht haha. Ik zelf ben rond de 235. Dus als je ff niet leveled, probeer ik straks ff naar jou niveau te komen. Kijk even welk level je precies bent.
Als ik de matchmaking-regels goed begrijp kan ik rond de 240 gesummoned worden door jou... Kan iemand dit bevestigen? Zo ja, dan is dat zo gebeurd.
Stuur PB voor PSN.
+- 200k geloof ikquote:Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is 10%+10 levels.
240+24+10=274 <275 dus nee.
Vraagje: level 200 hoeveel echos kost dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |