Nee, mata 3 dagen, ze was naar 3 dagen al uit beeld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van een getuigenverklaring. Die doet ze in eigen persoon, als Eileen W., niet als "stagiaire van...". Als medewerkster van een taalschool, maar als het in een pauze was geweest en ze liep op straat was het precies hetzelfde geweest.
[..]
Het waren JOUW woorden dat "ze na 5 dagen overgeplaatst werd naar Panama-Stad". Dat is dus ineens van de baan?
Tuurlijk niet. Die werktijd heeft er niets mee te maken. Het waren haar ogen, haar getuigenis.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, mata 3 dagen, ze was naar 3 dagen al uit beeld.
edit: en dit gebeurde onder werktijd, dus onder verantwoording van haar leidinggevende.
Dat deze op dat moment niet aanwezig was en zelfs in een ander land zat, maakt me ook boos.
Hoe kun je een grietje van 19 nu zoveel verantwoording geven?
Nee, wat jij doet is veel erger. Je beschuldigt nu juist mensen lukraak op basis van 1 filmpje op een Facebookpagina en een hoop "het zou toch kuhunnennn".quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom post ik dit?
Sommige wilden een uitgewerkt misdaadscenario, ik geloof dat iedereen wel snapt dat dit niet op een forum hoort. Ik in ieder geval niet.
kennis van het onderzoek? (via naïeve F)
De link naar Osman is snel gelegd, dat hoeft ik niet uit te werken.
Als dat goed gaat is het natuurlijk heel stoer en staat het super op je cv. Niemand houdt rekening met zo'n scenario.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die werktijd heeft er niets mee te maken. Het waren haar ogen, haar getuigenis.
Als ze die dag een auto-ongeluk zag gebeuren en ze zou worden gehoord als getuige, dan kan ze ook niet zeggen; ja, daarvoor moet je bij mijn bazin zijn hoor, die was dan wel in Costa Rica, toen het gebeurde, maar ik ben maar stagiaire, ik kan niet getuigen.
Zou een mooie boel worden.
Dat die toko slecht gerund wordt, hamer je op en ik vind je argumenten daar sterk genoeg voor. Maar dat is iets anders dan dat iemand anders (en zelfs in een ander land) opeens een getuigenis zou moeten overnemen.
Dat ze daar stond was de fout van zowel Ingrid als haarzelf. Als ze het gevoel had gehad het niet aan te kunnen, had ze nee moeten zeggen.
Toen ze die keus gemaakt had en Lisanne en Kris zag die ochtend, was haar getuigenis gewoon van haar, als persoon, mens, 2 ogen en een mond.
ZIJ is bij de politie geweest, ZIJ heeft getuigd. Niemand anders.
Op 1 filmpjequote:Op vrijdag 10 april 2015 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, wat jij doet is veel erger. Je beschuldigt nu juist mensen lukraak op basis van 1 filmpje op een Facebookpagina en een hoop "het zou toch kuhunnennn".
Juist een uitgewerkt, maar niet belasterend misdaadscenario hoort in dit topic thuis.
Juist lukrake beschuldigingen aan de adressen van specifieke mensen horen niet in dit topic thuis.
Wat haar rol en problemen op het werk zijn staan los van getuigenverklaringen. Die doe je als volwassen persoon (en ja, 19 is ook in Duitsland en Panama volwassen) zelf. Daar ben je zelf verantwoordelijk voor, niemand anders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als dat goed gaat is het natuurlijk heel stoer en staat het super op je cv. Niemand houdt rekening met zo'n scenario.
Ze was 19 jaar, duits en tegen wie had ze moeten zeggen dat ze het niet aankon? Ingrid?
En dan, naar huis?
Wij denken heel anders, jij ziet een jonge vrouw en ik een meisje wat net haar onder haar armen heeft. Ze is net kind af en alleen als "schoolmanager" in een vreemd land.
Kei stoer als alles goed loopt maar je hebt daar toch geen donder aan. F heeft niet voor niets de aangiftes gedaan. Dat kind was 5 jaar jonger dan zijn zoon H.
Das het enige positieve aan het hele verhaal, dat F gedacht heeft aan Eileen. Zou wat zijn geweest als hij niet die rol had ingenomen. Zo van: jammer meiden zijn er niet en ik ga de koeien eten geven.
en daar bij, nu is het gezegd. Ik zal een heel mooi uitgewerkt scenario neerleggen en dan hoef je je niet af te vragen of ik er iemand mee bedoel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, wat jij doet is veel erger. Je beschuldigt nu juist mensen lukraak op basis van 1 filmpje op een Facebookpagina en een hoop "het zou toch kuhunnennn".
Juist een uitgewerkt, maar niet belasterend misdaadscenario hoort in dit topic thuis.
Juist lukrake beschuldigingen aan de adressen van specifieke mensen horen niet in dit topic thuis.
Geen relatie met K&Lquote:
Geen bewezen relatie met K&Lquote:op linken met K&L
Vreemd gedrag maar geen bewezen relatie met K&Lquote:op een overleden vriend
op getuigenverklaringen na overlijden vriend
op belemmeren van een respectvolle begrafenis van je zogenaamde vriend
Dan kan je dat halve dorp wel als verdachte beschouwen.quote:op gebiedskennis
en ga zo maar door
Je vroeg om een scenario, uitgewerkt en ik geef je er een.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen relatie met K&L
[..]
Geen bewezen relatie met K&L
[..]
Vreemd gedrag maar geen bewezen relatie met K&L
[..]
Dan kan je dat halve dorp wel als verdachte beschouwen.
Ik vraag je om een uitgewerkt niet belasterend scenario en wat doe je; je werkt niks uit maar lastert juist.
Ik zal jogy wel vragen wat hij ervan vindt.
Ah, dat is de uitwerking?quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je vroeg om een scenario, uitgewerkt en ik geef je er een.
Je staat wel alleen. Geen van de families denkt (nog) aan een misdrijf. Van Enrique A. en Dick S. hebben we niks meer gehoord maar die werkten beiden in opdracht van.quote:Bronnen hebben we besproken, jij vroeg en ik gaf.
Zonder details over een eventuele daad.
Een verdacht persoon ja H, zijn vader naïef en niet op de hoogte.
Staat ik hier alleen in, nee
Jij verwijt ze nu net wél domheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
edit 2:
geen bewezen relatie met K&L, daarom juist dus een onderzoek! Het klopt niet! Ze zijn niet zomaar allebei gevallen. Wij denken precies andersom! Die meiden waren niet dom!
Ik vind F best een toffe peer! Ik meen dat serieus, dat H alleen wat verder van de boom gevallen is is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, dat is de uitwerking?Verklaringen voor de feiten, duidelijke uitwerking, je kan zo bij Ingrid aan de slag.
[..]
Je staat wel alleen. Geen van de families denkt (nog) aan een misdrijf. Van Enrique A. en Dick S. hebben we niks meer gehoord maar die werkten beiden in opdracht van.
Je uit beschuldigingen aan de adressen van verscheidene personen, gebaseerd op niets anders dan een mogelijkheid en een filmpje. De rest van de zaken zijn ook geldig voor anderen uit Boquete, "iedereen" kende F en hij kende "iedereen".
Je maakt dus niks duidelijk, maar belastert wel mensen die hun stinkende best hebben gedaan om te zorgen dat wij uberhaupt ook maar iets hebben om onze scenario's op te baseren.
Dat jochie van je is een man van 25 jaar en Eileen is dus 5 jaar jonger.... maar wel een vrouw die 19 jaar oud een taalschool met alle verantwoordelijkheid van een manager kan runnenquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij verwijt ze nu net wél domheid.
Vallen is geen domheid, dat kan iedereen gebeuren, en helemaal in een vreemd land. Wie weet viel ze flauw vanwege de hitte/vochtgebrek (zie verhaal van Miss Escobar) of een bijensteek of wat dan ook.
Jij denkt in jouw "scenario" dat:
- Kris en Lisanne zo dom waren om met een jong jochie op pad te gaan
- Hij appte stiekem (dus voor de Mirador, of net erna hooguit) en liet zijn vrienden overkomen
- Hij maakte (expres!) geen foto van de meiden samen op de Mirador - en zij waren zo dom om hem dan nog steeds te vertrouwen en door te lopen
Hans K. zegt ook zelf; op geen van de foto's [dus ook niet op die wij niet hebben] is er aanwezigheid van derden te bespeuren. Kris staat heppiedepeppie in de 1e quebrada. Denk je dat ze daar zo heppie staat als ze niet eens een foto kreeg samen met haar vriendin gemaakt door "gids" H.? Denk je dat ze zo dom en onnozel zijn?
Niemand; FvdG was de eerste die in die kloof afdaalde.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is een pad, de berg op en af en dan weer een heuvellandschap in.
Op de berg of naast de berg zouden ze zijn verongelukt of verdwaalt.
Hoeveel mensen hebben ze gezocht daar?
Dat de honden ze niet hebben gevonden is vreemd. Maar verklaarbaar; honden vinden niet altijd wat. Je pikte het meest positieve voorbeeld (na 16 jaar onder water in een auto) om je punt te maken. Dat is niet fair; je gebruikt niet de hele spread van resultaten.quote:Hoeveel zoekteams, vrijwilligers en gidsen?
Helikopters, honden en noem maar op?
En helemaal niemand vindt wat in de eerste 2 maanden. Het gaat om een gebied van 2 bij 4 kilometer, al helemaal in de eerste 2 weken. Lichamen ruiken ook in Panama.
Niks helemaal niks, de ouders komen 3 x en wat vinden ze? Genoeg om ze dood te verklaren en te weinig om een doodsoorzaak vast te stellen!
HK heeft dat 11 maanden lang gepusht en er is niets uitgekomen. Uiteindelijk is hij van scenario geswitched op basis van feitelijke observaties; die nachtfotolocatie in het hooggebergte en een ravijn/kloof/afgrond/Barranco Franko waar de meiden (of in ieder geval mogelijk zijn eigen dochter) zijn ingegleden.quote:Wie heeft er gedegen onderzoek gedaan naar een misdrijf?
Ik zeg niet dat Eileen een taalschool kan runnen. Dat is haar taak ook niet en jij blijft maar -zonder enige bron- beweren dat zij daar alleen stond.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat jochie van je is een man van 25 jaar en Eileen is dus 5 jaar jonger.... maar wel een vrouw die 19 jaar oud een taalschool met alle verantwoordelijkheid van een manager kan runnen
Dit zegt genoeg!
Bestaat die kloof? Bewijs graag!quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand; FvdG was de eerste die in die kloof afdaalde.
[..]
Dat de honden ze niet hebben gevonden is vreemd. Maar verklaarbaar; honden vinden niet altijd wat. Je pikte het meest positieve voorbeeld (na 16 jaar onder water in een auto) om je punt te maken. Dat is niet fair; je gebruikt niet de hele spread van resultaten.
[..]
HK heeft dat 11 maanden lang gepusht en er is niets uitgekomen. Uiteindelijk is hij van scenario geswitched op basis van feitelijke observaties; die nachtfotolocatie in het hooggebergte en een ravijn/kloof/afgrond/Barranco Franko waar de meiden (of in ieder geval mogelijk zijn eigen dochter) zijn ingegleden.
Er zijn geen aanwijzingen gevonden voor derden
Er zijn geen aanwijzingen gevonden voor letsel toegebracht met puntige of stompe voorwerpen
Er zijn geen verdachten aangehouden
Nu is het opeens H. (en O.) die saampjes met nog 2 mennekes deze hele bizarre manipulatie-perfecte-dood-door-schuld-op-een-verdwaling/ongeluk-laten-lijken-actie op touw gezet hebben.
Dus een jochie van 24 dat nauwelijks normaal Spaans kan schrijven kan:
- inbreken in een iPhone
- tijd veranderen
- nepoproepen doen
- tijd terugzetten
- inbreken in een Samsung
- tijd veranderen
- nepoproepen doen
- tijd terugzetten
- camera op een andere tijd instellen
- nepnachtfoto's maken (dat betekent een nachtelijk verblijf in het bos, denk je dat zijn vader dat niet opmerkt?)
- camera terugzetten
- vondsten planten
- je mond houden tegen iedereen, zelfs pa
- twee lichamen in stukken verdelen? en verspreiden?
Vind je dat zelf niet wat gortig?
Ik denk dat die goed is, maar wij hier ook!quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Eileen een taalschool kan runnen. Dat is haar taak ook niet en jij blijft maar -zonder enige bron- beweren dat zij daar alleen stond.
Ja, ik noem een 24-jarig menneke met de schrijfstijl van een puber op Facebook een jochie. En zoals die zich op Facebook gedraagt, zo zal ie in het echt ook zijn.
Dat jij denkt dat Kris en Lisanne voldoende vertrouwen stellen in juist hem, dát is pas stuitend en veronderstelt een onnozele domheid van beide dames.
Dat je hem daarnaast in staat acht om de perfecte "moord"zaak zo te manipuleren dat zelfs experts van het NFI en wie weet wat voor non-prutsers in Panama allemaal om de tuin geleid worden, is nog stuitender.
Of H. is een vrij dom en verknipt menneke dat brak Spaans schrijft.
Of H. is een idioot intelligent maar verknipt menneke dat al die handelingen zonder opgemerkt te worden kan doen.
Wat denk je dat waarschijnlijker is?
FvdG die je enorm bewonderde heeft dat verklaard, maar dat accepteer je niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bestaat die kloof? Bewijs graag!
Blijkbaar konden de honden Kris en Lisanne niet ruiken, anders hadden ze ze gevonden.quote:Die honden kunnen veel meer, ik noemde de laatste 2 zaken op, dat dat indruk maakt, klopt!
Wel geld verdienen (tot en met snuffmovies aan toe, wat je voorzichtigjes suggereerdequote:Die mennekes zijn 24 +, en geen mietjes. Je loopt hier zelf te verkondigen dat ze zo stoer zijn en arm, geld verdienen? Dokter of advocaat worden ze niet meer, gids hooguit.
H is eerder verknipt, intelligent en gefrusteerd. Ja je kan een hoop willen in het leven maar in Boquete is dat minder makkelijk dan hier.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Eileen een taalschool kan runnen. Dat is haar taak ook niet en jij blijft maar -zonder enige bron- beweren dat zij daar alleen stond.
Ja, ik noem een 24-jarig menneke met de schrijfstijl van een puber op Facebook een jochie. En zoals die zich op Facebook gedraagt, zo zal ie in het echt ook zijn.
Dat jij denkt dat Kris en Lisanne voldoende vertrouwen stellen in juist hem, dát is pas stuitend en veronderstelt een onnozele domheid van beide dames.
Dat je hem daarnaast in staat acht om de perfecte "moord"zaak zo te manipuleren dat zelfs experts van het NFI en wie weet wat voor non-prutsers in Panama allemaal om de tuin geleid worden, is nog stuitender.
[b]Of H. is een vrij dom en verknipt menneke dat brak Spaans schrijft.
Of H. is een idioot intelligent maar verknipt menneke dat al die handelingen zonder opgemerkt te worden kan doen.[/b]
Wat denk je dat waarschijnlijker is?
Gisteren (dus 8 april) gepost door Gm rond het einde van de middag. Gynaika reageerde hierop met de tweede vrouwquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:59 schreef vronie het volgende:
@ Ootje de vrouw die vermist werd in mei 2014 was toch Loretta H wie was dan die vrouw die op 22 Maart werd vermist in Panama.
Ik kan hier helemaal niets over vinden.
Het is maar goed dat ootje niet in Amsterdam gaat wonen. Die ziet al die liquidaties en denkt dat je daar niet meer veilig over straat kan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:59 schreef vronie het volgende:
@ Ootje de vrouw die vermist werd in mei 2014 was toch Loretta H wie was dan die vrouw die op 22 Maart werd vermist in Panama.
Ik kan hier helemaal niets over vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |