Die zijn er allang, juni 2014:quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia doet heel veel aan toeristische promotie (en ik doe daar met de OP in TRV aan mee), maar als je zo'n BNW-false flag-operatie wil veronderstellen, zouden er ook aanwijzingen voor moeten zijn. Die zijn er niet gevonden.
Colombiaanse criminelen (en niet-criminelen) wonen overal ter wereld en zeker in buurland Panama.
Nee, joh er is daar geen meertje en de gevonden botten lagen nabij een rivierquote:Op donderdag 9 april 2015 22:59 schreef reza1 het volgende:
[..]
Die zijn er allang, juni 2014:
Maar op 8 juni 2014 onthult AD-journalist Caspar Naber de complete toedracht: de twee zijn ontvoerd door handelaars in illegale organen. Ze zijn in een ‘neptaxi’ gestapt, verdoofd met gas en in een gebouwtje vlak bij de luchthaven Enrique Malek van hun organen ontdaan. Die zijn vervolgens met een helikopter naar buurland Colombia vervoerd. De lijken zijn gedumpt in een meertje
"de" jongensquote:Op donderdag 9 april 2015 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De jongens die de berovingen hebben gedaan op het pad zijn landgenoten.
Ja, jammer alleen dat het AD een rectificatie heeft moeten plaatsen voor dat orgaanhandelverhaal na boze reacties van de families.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:59 schreef reza1 het volgende:
[..]
Die zijn er allang, juni 2014:
Maar op 8 juni 2014 onthult AD-journalist Caspar Naber de complete toedracht: de twee zijn ontvoerd door handelaars in illegale organen. Ze zijn in een ‘neptaxi’ gestapt, verdoofd met gas en in een gebouwtje vlak bij de luchthaven Enrique Malek van hun organen ontdaan. Die zijn vervolgens met een helikopter naar buurland Colombia vervoerd. De lijken zijn gedumpt in een meertje
Yep, maar ik weet ook dat je huisjes en FB-teksten kan opsnorren, dus daar wacht ik dan graag op.quote:
Tja, je hebt altijd acteurs die echt lijken. Heb je bij de moonhoax ook.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat het AD een rectificatie heeft moeten plaatsen voor dat orgaanhandelverhaal na boze reacties van de families.
Als jij hard kan maken hoe deze zaak een BNW-zaak wordt, dan graag. Voorlopig zie ik nog niet veel spannends...quote:Op donderdag 9 april 2015 23:04 schreef reza1 het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd acteurs die echt lijken. Heb je bij de moonhoax ook.
lol, maar dit is zo'n dingetje die veel mensen weten maar niet over praten. Weinig openbaar over te vinden.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep, maar ik weet ook dat je huisjes en FB-teksten kan opsnorren, dus daar wacht ik dan graag op.
Snuffmovies?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
lol, maar dit is zo'n dingetje die veel mensen weten maar niet over praten. Weinig openbaar over te vinden.
Hetzelfde geldt ook voor de snuffmovies, die kom je overal tegen op Boquetening, Ws en hier ook al besproken, maar mag je niet over praten ofzo.
Die 2 vrouwen die op de Baru verdwaald raakten, of welke?quote:edit: een voorbeeld, bij die 2 vermiste vrouwen (die ook in dezelfde regio woonden en ook contact hebben gehad met het thuisfont na een week) wordt dit ook geopperd. Ik had er tot 3 maanden geleden nog nooit van gehoord.
wie is Sandra K?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snuffmovies?
Dat wilde ik serieus gisteren in een trollpost gebruiken.
Ik heb Boquetening toen in die nacht van Sandra K. doorgespit maar ben niks over snuffmovies tegengekomen. In relatie met Kris en Lisanne? En de bron is een VSAmerikaanse misdaadschrijfster die niet eens Spaans spreekt en nog nooit de Pianista heeft gelopen?
Er is geen meer in Colombia?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh er is daar geen meertje en de gevonden botten lagen nabij een rivier
Die volgens jou in Bocas en volgens Boquetening of een andere bron Lisanne en Kris op zondag in Boquete gezien zou hebben.quote:
Jazeker, daar houdt HG van. Zoontje van F dus. Heeft er zelfs eentje op zijn FB staan, snijdt een kerel zijn eikel af met een bot keukenmes. Geeft geen kik en is one-shot. Heel naar filmpje.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snuffmovies?
Ik heb Boquetening toen in die nacht van Sandra K. doorgespit maar ben niks over snuffmovies tegengekomen. In relatie met Kris en Lisanne? En de bron is een VSAmerikaanse misdaadschrijfster die niet eens Spaans spreekt en nog nooit de Pianista heeft gelopen?
Nee, geen enkel meer in een land zo groot als Nederland, België, Frankrijk, Spanje en Portugal bij elkaar.quote:
Ja, dat filmpje had je over verteld. Ga ik niet kijken. Ookal is het nep, wat me wel lijkt als je geen kik geeft (of helemaal onder de drugs).quote:Op donderdag 9 april 2015 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jazeker, daar houdt HG van. Zoontje van F dus. Heeft er zelfs eentje op zijn FB staan, snijdt een kerel zijn eikel af met een bot keukenmes. Geeft geen kik en is one-shot. Heel naar filmpje.
Nee, die post van gisteren van GM.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snuffmovies?
[..]
Die 2 vrouwen die op de Baru verdwaald raakten, of welke?
En dingen opperen kan iedereen, dat heeft niet zoveel waarde. Zie dat orgaanhandelverhaal. In dat klimaat, sure.
O dat ding, die is toch niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die volgens jou in Bocas en volgens Boquetening of een andere bron Lisanne en Kris op zondag in Boquete gezien zou hebben.
Ja, die lijkt me ontvoerd door een minnaar ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die post van gisteren van GM.
1 vrouw vorig jaar vermist in mei, had nog contact met haar man na een week, klonk helemaal verward en anstig toen hij na een week ineens contact kreeg met haar mobiel.
Welke?quote:Nu weer een vrouw en idem verhaal.
Dat is inderdaad de enige overeenkomst.quote:Dus vrouwen die vermist worden en hun mobiel kunnen gebruiken
Volgens mij is die man onder invloed van een drug, zo eentje die die syrische piloot in die kooi ook kreeg. Die gaf ook amper een kik toen die levend verbrandt werd.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje had je over verteld. Ga ik niet kijken. Ookal is het nep, wat me wel lijkt als je geen kik geeft (of helemaal onder de drugs).
Maar 1 filmpje op de Facebookpagina van 1 iemand, dat maakt toch niet dat er "snuffmovies in het normaal zo rustige Boquete gemaakt worden"?
Hij beweerde dat er geen meer was, ik niet. Vandaar mijn vraagteken.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, geen enkel meer in een land zo groot als Nederland, België, Frankrijk, Spanje en Portugal bij elkaar.
Kom je om de inhoud of gewoon een beetje trollebollen?
Ja, opvallend is dat; jij pre-selecteert getuigen ineens. Andere dingen klamp je je aan vast, maar dit wijs je om onbekende redenen ineens compleet van de hand.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O dat ding, die is toch niet serieus te nemen.
Hij zei dat er geen meer was bij de vindplaatsen in Boquetequote:Op donderdag 9 april 2015 23:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Hij beweerde dat er geen meer was, ik niet. Vandaar mijn vraagteken.
Die vrouw SK roept wel meer, zie haar FBquote:Op donderdag 9 april 2015 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, opvallend is dat; jij pre-selecteert getuigen ineens. Andere dingen klamp je je aan vast, maar dit wijs je om onbekende redenen ineens compleet van de hand.
Ik vraag me af waar dat vandaan komt.
Het was een Jordaniër, geen Syriër, maar die werd niet verbrand, wees gerust. Dat filmpje is nep.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij is die man onder invloed van een drug, zo eentje die die syrische piloot in die kooi ook kreeg. Die gaf ook amper een kik toen die levend verbrandt werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |