abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151545220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:08 schreef Nixxor het volgende:
Edit:
Zit dat ding niet gewoon vastgezet met klemmetjes vanaf de onderkant?
Meestal zit er alleen een lijmlaagje tussen om de boel waterdicht te houden. Maar komt de sterkte van de vastzet klemmetjes.
Zo zag het er niet uit. Ik ga proberen vanavond of morgen weer wat foto's te maken om nog meer meningen te horen.

Het was echt een hele meuk aan gele hard geworden hars, die kon je van de onderkant dus ook zien zitten....
pi_151547115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Zo zag het er niet uit. Ik ga proberen vanavond of morgen weer wat foto's te maken om nog meer meningen te horen.

Het was echt een hele meuk aan gele hard geworden hars, die kon je van de onderkant dus ook zien zitten....
Op mijn stenen/composiet aanrechtblad zit hij vastgeschroefd met klemmetjes, en is hij langs de randen gekit om het waterdicht te houden.
Ik denk dat ze hem bij die spaanplaat bladen vastzetten met een soort bruislijm zodat het zo goed mogelijk waterdicht afdicht. Of je dat ooit gaat loskrijgen...
pi_151549169
quote:
Ik denk dat ze hem bij die spaanplaat bladen vastzetten met een soort bruislijm zodat het zo goed mogelijk waterdicht afdicht. Of je dat ooit gaat loskrijgen...
Ik heb het ooit geprobeerd met zo'n werkblad van IKEA; Je kunt rustig vergeten om die bak eruit te krijgen. Er zitten inderdaad klemmetjes aan, maar die zijn volgens mij alleen bedoeld om de bak op zijn plek te houden terwijl de kit droogt.
Als het je alleen om de spoelbak zelf gaat zou je kunnen proberen om vlak langs de bak het hout weg te zagen en de restanten proberen los te krijgen van de bak.
Maar dan hou je nog steeds het probleem dat je de bak moet verzinken in een nieuw werkblad.
pi_151549541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:18 schreef Clubman het volgende:

[..]

Ik heb het ooit geprobeerd met zo'n werkblad van IKEA; Je kunt rustig vergeten om die bak eruit te krijgen. Er zitten inderdaad klemmetjes aan, maar die zijn volgens mij alleen bedoeld om de bak op zijn plek te houden terwijl de kit droogt.
Als het je alleen om de spoelbak zelf gaat zou je kunnen proberen om vlak langs de bak het hout weg te zagen en de restanten proberen los te krijgen van de bak.
Maar dan hou je nog steeds het probleem dat je de bak moet verzinken in een nieuw werkblad.
Het gaat me alleen om die bak inderdaad.
Eerst heel kort afzagen, dan proberen een stuk los te krijgen zodat je de rand kunt zien en dat misschien met een verffohn/mes ofzo iets los proberen te krijgen...
Het zooitje als het nog in elkaar zit is ook 'nutteloos' dus ja.

En dan infrezen in een ander blad, heb ik ff op werkspot geplaatst ;)
pi_151551493
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:31 schreef G-NiLES het volgende:

[..]
en dat misschien met een verffohn/mes ofzo iets los proberen te krijgen...
Pas met de verfföhn wel uit met uitzetten (kromtrekken) en verkleuren. Een handschaafje gebruiken lijkt me een beter plan.
Racist
pi_151553337
Probleem 1 is opgelost als het goed is.
Heb een koper gevonden voor het stuk aanrechtlbad met spoelbak. Hij gaat hem hergebruiken.

Dus prima. Nu op zoek naar een nieuwe spoelbak en een stuk aanrechtblad wat ik dan aan mijn stuk kan knopen :D
pi_151553349
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:43 schreef Toga het volgende:

[..]

Pas met de verfföhn wel uit met uitzetten (kromtrekken) en verkleuren. Een handschaafje gebruiken lijkt me een beter plan.
Als je je schaven wil verneuken moet je dat zeker doen. Hout zoveel mogelijk wegsteken met een oude beitel, daarna met een verfkrabber de kit eraf schrapen. Eerst natuurlijk zoveel mogelijk hout wegzagen.
pi_151559919
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
10 cm
een klein opstaand randje is al voldoende, daar krijg je de broodkruimels etc niet overheen
pi_151560592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:25 schreef CarltonBanks het volgende:
een klein opstaand randje is al voldoende, daar krijg je de broodkruimels etc niet overheen
Ik weet niet wat voor spoelbak jij in gedachten hebt, maar bij mij zijn die randen gewoon 'afgeschuind' en veeg je probleemloos alles zo de spoelbak in.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')