Zo zag het er niet uit. Ik ga proberen vanavond of morgen weer wat foto's te maken om nog meer meningen te horen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:08 schreef Nixxor het volgende:
Edit:
Zit dat ding niet gewoon vastgezet met klemmetjes vanaf de onderkant?
Meestal zit er alleen een lijmlaagje tussen om de boel waterdicht te houden. Maar komt de sterkte van de vastzet klemmetjes.
Op mijn stenen/composiet aanrechtblad zit hij vastgeschroefd met klemmetjes, en is hij langs de randen gekit om het waterdicht te houden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit. Ik ga proberen vanavond of morgen weer wat foto's te maken om nog meer meningen te horen.
Het was echt een hele meuk aan gele hard geworden hars, die kon je van de onderkant dus ook zien zitten....
Ik heb het ooit geprobeerd met zo'n werkblad van IKEA; Je kunt rustig vergeten om die bak eruit te krijgen. Er zitten inderdaad klemmetjes aan, maar die zijn volgens mij alleen bedoeld om de bak op zijn plek te houden terwijl de kit droogt.quote:Ik denk dat ze hem bij die spaanplaat bladen vastzetten met een soort bruislijm zodat het zo goed mogelijk waterdicht afdicht. Of je dat ooit gaat loskrijgen...
Het gaat me alleen om die bak inderdaad.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:18 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geprobeerd met zo'n werkblad van IKEA; Je kunt rustig vergeten om die bak eruit te krijgen. Er zitten inderdaad klemmetjes aan, maar die zijn volgens mij alleen bedoeld om de bak op zijn plek te houden terwijl de kit droogt.
Als het je alleen om de spoelbak zelf gaat zou je kunnen proberen om vlak langs de bak het hout weg te zagen en de restanten proberen los te krijgen van de bak.
Maar dan hou je nog steeds het probleem dat je de bak moet verzinken in een nieuw werkblad.
Pas met de verfföhn wel uit met uitzetten (kromtrekken) en verkleuren. Een handschaafje gebruiken lijkt me een beter plan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:31 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
en dat misschien met een verffohn/mes ofzo iets los proberen te krijgen...
Als je je schaven wil verneuken moet je dat zeker doen. Hout zoveel mogelijk wegsteken met een oude beitel, daarna met een verfkrabber de kit eraf schrapen. Eerst natuurlijk zoveel mogelijk hout wegzagen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:43 schreef Toga het volgende:
[..]
Pas met de verfföhn wel uit met uitzetten (kromtrekken) en verkleuren. Een handschaafje gebruiken lijkt me een beter plan.
Ik weet niet wat voor spoelbak jij in gedachten hebt, maar bij mij zijn die randen gewoon 'afgeschuind' en veeg je probleemloos alles zo de spoelbak in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:25 schreef CarltonBanks het volgende:
een klein opstaand randje is al voldoende, daar krijg je de broodkruimels etc niet overheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |