Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Ja, da's dus net de bedoelingquote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat niet om de stats. Paar low level minions + Bloodlust + die kerel = OTK
quote:
Tofquote:Op donderdag 9 april 2015 20:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Leuk, een card generator!
[ afbeelding ]
http://www.hearthcards.net/generator.php
Dat is vlot, ik heb moeite met ragnarosquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:12 schreef Noppie2000 het volgende:
Zo, maar eens kijken hoe snel ik wing 2 kan uitspelen
20 minuut, snel genoeg
Blackwing Technician is één van de betere kaarten van de hele expansion. Alleen heb je wel de hele expansion nodig om die goed te kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Shammie kaart is yum. Rest wat meh.
Althans als ik dat zo bekijk spelen kan pas na bedpreling
Ja, die heb ik ook met Priest gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste poging heroic Garr
Daar was ik al bang voor inderdaad, naja bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Daarvoor moet je alles unlocken inderdaad
Fire protection gear en mats voor potions farmen..quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:08 schreef Molurus het volgende:
Och, Ragnaros was ooit hele avonden wipen.
yupquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:43 schreef Awsom het volgende:
Als je tegenstander een northshire cleric heeft, en hij heeft geen kaarten meer .. als ik dan een circle of healing drop en 5 minions heal, trekt je tegenstander dan 5 fatigue kaarten ?
Moet je maar een BGH achter de hand houden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:47 schreef SSJKliko het volgende:
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan die lui die vet slecht spelen, ik sta ruim voor dan gooien ze IWIN Ragnaros op en verlies ik alsnog
As if ik die in mijn deck ga duwen..quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:13 schreef Azorius het volgende:
[..]
Moet je maar een BGH achter de hand houden.
Mwoah, met alle Dr Booms en Rags in de meta mag mijn BGH zich in de handen wrijven. Valuequote:Op vrijdag 10 april 2015 23:14 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
As if ik die in mijn deck ga duwen..
Demonlock werkt ook goed, power overwhelming gaat bijvoorbeeld eerst af. Anders dat beest dat zijn buren opeet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat is die heroic barron geddon een ongelooflijke nazi, geeft ie 10 damage to all chars op een niet te killen unit. en ik moet heel mijn hand leeg gooien omdat ik anders de mana crystals niet op krijg xD
Hoe ga ik dit doen? Zat te denken aan een shadowstep rogue met brewmasters en shadowstep, om zo telkens minions terug te halen om mana te gebruiken
Je ben toevallig nu net bezig met een potje met demonlockquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Demonlock werkt ook goed, power overwhelming gaat bijvoorbeeld eerst af. Anders dat beest dat zijn buren opeet.
Wat maken golden cards uit? Die zijn gewoon random, mn eerste pack die ik opende had er 1.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Pff er zijn echt momenten dat je denkt shitgame.
Met mijn eigen deck met 1 legendary tegen mensen met 5 golden cards en 6 legendary's, kansloos.
Ik ben er dan waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:30 schreef DjUntzUntz het volgende:
zijn er mensen online vanavond voor een game? Excuses Molurus, kwam gisteren wat tussen... ik ben na half 8 in staat om wat te kunnen spelen!
Tweede game gemist, wie won die?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
vond ik ook. was bang voor command.
insgelijksquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:25 schreef Noppie2000 het volgende:
Gratz inderdaad DJ, waren leuke potjes om te spelen!
Klopt niet helemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef Molurus het volgende:
Nou, 3 man aan kop: http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/
Matches gewonnen gaat voor match saldo. Heeft te maken met het aantal gespeelde partijen, dat trekt wel weer recht.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal volgens mij.
5 en 6 hebben -1 en dan de paar erna 0 en dan weer -1
Aha op die manier, oke danquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Matches gewonnen gaat voor match saldo. Heeft te maken met het aantal gespeelde partijen, dat trekt wel weer recht.
Freeze magequote:Op zondag 12 april 2015 11:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand al het nut gevonden van Majorus Executus?
Tot op heden is het pure zelfmoord om hem in een deck te stoppen
Beetje te vroege conclusies trek je, en ook niet helemaal correcte in mijn mening. Face hunters zijn in de huidige meta veel minder aanwezig dan voorheen, zelfs met QS. Daarnaast zijn er genoeg methoden om ze tegenwoordig te counteren.quote:Op maandag 13 april 2015 07:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Denk dat ik in het vervolg maar gewoon niet meer tegen hunters ga spelen. Ze doen allemaal het zelfde en je moet maar hopen dat je toevallig iets hebt dat hun rush kan blokken.
Moet wel zeggen dat ik tot nu toe absoluut niet tevreden ben over BRM. De kaarten zijn allemaal een beetje brak, niets echt vernieuwend. Ze spelen de zieligerds finaal in de kaart met quick shot.
En dan die major executus dat is gewoon een zelfmoord minion, doet meer kwaad dan goed. Of je moet er inderdaad een freeze mage omheen bouwen, maar zo kun je elke kaart wel waarde geven.
Mag hopen dat dit de bedoeling is en dat er ineens een kaart voorbij komt die de hele set ineens wat waarde geeft, want dit is gewoon geld harken.
Had in ieder geval een game changing mechanic verwacht.
Zal BRM dan al het verval van HS betekenen?
Ja je hebt wel gelijk, het voegt wel iets toe. Misschien dat mijn verwachtingen wat te hoog gespannen zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 08:02 schreef Noppie2000 het volgende:
De kaarten van BRM vind ik juist geweldig tot nu toe. Thaurrisan vereist uiteraard geen woorden en past in vrijwel elk deck, mill rogue en patron warrior zijn twee nieuwe decks die tot nu toe zijn ontstaan, Blackwing Technician gaat passen in elk drak
Dat er meer gamemodi moeten komen (en meer algemene functionaliteiten) ben ik absoluut met je eens. Blizzard kan daar zeker nog in groeien i.p.v. alleen kaarten uitbrengen en het is te hopen dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 april 2015 08:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk, het voegt wel iets toe. Misschien dat mijn verwachtingen wat te hoog gespannen zijn.
Maar ik had echt gehoopt dat er nu een eens een paar kaarten zouden komen die de hele handel eens op de schop zouden nemen.
Tevens had ik verwacht dat die onderste knop uit het menu eens gebruikt zou gaan worden om 2vs2 potjes te kunnen doen of zo. Of een eigen setting, bijvoorbeeld 3 kaarten in een deck mogen gebruiken.
Arena like game modus zodat je voordat je een friend dualed random een deck moet samenstellen.
Eindelijk eens een paar class slots erbij, zodat je kunt experimenteren terwijl je tournament deck blijft bestaan.
Aan dit soort zaken zat ik te denken, niet een paar nieuwe *more of the same, but different* kaartjes.
Het is niet goed dat Majordomo een plek krijgt door er een deck omheen te bouwen. Zo kan ik bij wijze van een wisp nog tot een meesterunit maken. Wat opzich goed is, alleen van een legendary had ik wel wat anders verwacht.
Misschien wat te vroeg ja, maar ik mis gewoon de functionaliteit in dit spel. Er zijn legio mogelijkheden die het spel tot iets fantastisch kunnen maken. Maar er wordt voor ons besloten dat we alleen deze suffe zooi krijgen.
Dat frustreert me. Misschien zelf maar eens een clone maken, en dit wel toestaan.
Spectator modus kwam ook met Naxxquote:Op maandag 13 april 2015 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat er meer gamemodi moeten komen (en meer algemene functionaliteiten) ben ik absoluut met je eens. Blizzard kan daar zeker nog in groeien i.p.v. alleen kaarten uitbrengen en het is te hopen dat dat nog gaat gebeuren.
Alleen zou ik dat niet zo snel verwachten bij een uitbreiding die zich focussed op de singleplayer ervaringKomt eerder bij een GvG-achtige update, als het ooit komt. Wat groter van nature en echt gericht op het PvP-gebeuren.
Oh, nou ehm ja. Dan kan het altijd wel I guessquote:Op maandag 13 april 2015 08:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Spectator modus kwam ook met Naxx
Toegevoegd!quote:Op zondag 12 april 2015 21:38 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zoek nog iemand die tegen mij wil spelen, voeg me toe:
MetalSonicNL#2802
eindelijk goede questsquote:Op maandag 13 april 2015 17:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Achievement/Quest changes
Win 5 Practice Games
Win 5 Games in Practice Mode.
Rewards Classic Card Pack
Je hebt de hele week koppijn van werk gehad?quote:Op maandag 13 april 2015 18:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Toch zoals verwacht denk ik dat ik me moet laten diskwalificeren. Volgende keer probeer ik voorbereid te zijn.
Opzich zou ik nu tijd hebben, alleen koppijn van werk dus niet zoveel zin.
Volgende keer dan maar
Ik zat het net te denken.quote:Op maandag 13 april 2015 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hebt de hele week koppijn van werk gehad?
Nee hoor, maar zoals ik al aangaf ook weinig tijd. En soms ook geen zin als ik tijd had ja.quote:Op maandag 13 april 2015 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hebt de hele week koppijn van werk gehad?
Als je het mij vraagt ben jij meer online op HS geweest deze week dan wie dan ook.quote:Op maandag 13 april 2015 18:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zoals ik al aangaf ook weinig tijd. En soms ook geen zin als ik tijd had ja.
Af en toe een potje tussendoor heb ik wel gedaan jah, maar niet met een tournament instelling.quote:Op maandag 13 april 2015 18:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt ben jij meer online op HS geweest deze week dan wie dan ook.Ik kan me niet voorstellen dat het aan de beschikbare tijd heeft gelegen.
Maar goed, verder no hard feelings hoor. We hebben genoeg deelnemers nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |