Aiquote:
bij de slimste mens krijg je soms trouwens ook echt achterlijke vragen waar geen normaal mens het antwoord op weetquote:
Ja nee ik ook niet.quote:
dan weet je zelf wel hoe dat moetquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vieze oude man wil ik ook niet zijn
gewoon een oprechte leuke vlotte knappe jongen
Sowieso die voetbalvragen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik faalde al op de vraag: hoe vaak heeft nederland het EK gewonnen
klopt, maar ik heb tenminste wel een leuk karakterquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je wel echt dom.
jawel, maar alleen om ontzettend dronken te wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef remi1986 het volgende:
jullie kijken zeker ook niet het Nederlands elftal tijdens EK/WK's?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb tenminste wel een leuk karakter
goodmorningquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee ik ook niet.
Groetjes uit Alphen aan de Rijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Uiteraard welquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef remi1986 het volgende:
jullie kijken zeker ook niet het Nederlands elftal tijdens EK/WK's?![]()
![]()
Rosewoodquote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
die weet ik, die weet ik, die weet ikquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:49 schreef Aberella het volgende:
Waar wonen de hoofdrolspelers uit Pretty Little Liars![]()
![]()
rosewoodquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:49 schreef Aberella het volgende:
Waar wonen de hoofdrolspelers uit Pretty Little Liarswat kijk jij![]()
Johannes Vermeerquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:49 schreef remi1986 het volgende:
wie schilderde "Het meisje met de parel" ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
theo van goghquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:49 schreef remi1986 het volgende:
wie schilderde "Het meisje met de parel" ?I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:49 schreef wise het volgende:
[..]
goodmorning![]()
Moest gister aan je denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je 4e, dan denk je: spareribs, redheads en negers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Algemene kennis en ik heb The girl with the peal earring gezien.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, vind dat spel leuker :s Kan ik tenminste nog winnen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bij de slimste mens krijg je soms trouwens ook echt achterlijke vragen waar geen normaal mens het antwoord op weetOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Dat is vrij algemene kennis, ook al interesseert kunst mij echt niet.quote:Is zelfs verfilmd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
hahaquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind dat spel leuker :s Kan ik tenminste nog winnen.wat kijk jij![]()
Aidsrood en ebolawitquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zijn de clubkleuren van Ajax. Wat een goede vraag![]()
quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
moest eigenlijk hier aan denken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk je 4e, dan denk je: spareribs, redheads en negers.
I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: