De Mona Lisa is kleiner dan je denkt .. heb ik van horen zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dacht ik al .. maar de Mona Lisa is onuitrekenbaar volgens het spel
Wordfeudquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef Che_ het volgende:
Mensen die niet trivia crack en wordfeud tegelijkertijd spelen
haar kunst is ook lelijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt lelijk gedaan over haar kunst, dus ja.
Nog nooit in het Louvre zijn geweestquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Mona Lisa is kleiner dan je denkt .. heb ik van horen zeggen.
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is logisch.. dat denkt iedereen.
ow nou gefeliciteerd dan maar hequote:Op vrijdag 10 april 2015 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Remi konjohard pakkie gegevendrie kronen
Wat staat daar tegenover?quote:
hey is dat een remqo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt tegen als je daar eenmaal bent. Desalniettemin heeft het alsnog iets indrukwekkends, maar dat komt misschien gewoon door het Louvregodquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Mona Lisa is kleiner dan je denkt .. heb ik van horen zeggen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey is dat een remqo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gif
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:48 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
dankje 2NutZ, maar wat doet dit in kunst
fugazi?quote:
wow ;squote:Op vrijdag 10 april 2015 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil jou wel een abo cadeau doen evt
lekker wijf?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:07 schreef gianni61 het volgende:
godver, ik ging af op een 6-0 tegen chloro en wordt afgeleid door een collega waardoor ik de laatste vraag niet op tijd beantwoordde
voelt als een klap in mn gezicht ditquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oef gelukkig, had het niet echt gedaan namelijk
Nee, dat was Omiquote:
Dit, hemeltje wat geforceerd...quote:
sorry maar ik ben liever gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
voelt als een klap in mn gezicht dit
Idd, valt niet over te discussieren.quote:
Ik ga zeker af en toe vrolijk uit het raam kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, valt niet over te discussieren.
Volgens mij gaat het erg mooi weer worden vandaag
Dacht al, komt me bekend voor....quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
aaayye foggedaboutit
fugazi
Donnie brasco
het is nu al 13 gradenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, valt niet over te discussieren.
Volgens mij gaat het erg mooi weer worden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |