quote:Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dat zijn toch geen stats man
lichaamslengte
penislengte
kilogram
%bf
onderwatergewicht
dat wil ik weten
Multi-interpretabel gifje hequote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik deze gif moet interpreteren
Een lieve begroeting van een leukerdquote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik deze gif moet interpreteren
Ik vind dit zowel online als offline maar onhandig.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Multi-interpretabel gifje he
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een lieve begroeting van een leukerd
quote:Sheikh Abdul Aziz heeft een nieuwe fatwa uitgevaardigd waarin moslim mannetjes tijdens ernstige honger hapjes van hun vrouw of de gehele vrouw mogen snacken als de kamelen en geitjes op zijn en ook de shoarmabar gesloten is. Dit berichten diverse Midden-Oosterse bronnen volgens Speisa.
Toch veroorzaakt deze nieuwste overlevings-toevoeging aan de sharia de nodige ophef op de baardmannen-Twitter. Sommige mindere moslims durven het zelfs kannibalisme te noemen. De Moefti licht desgewenst toe dat het eigenlijk heel normaal is daar dit het ultieme bewijs is van de heilige plicht en het verlangen van de vrouw om één te worden met het lichaam van haar man.
De Groot-Moeftie is het hoofd van van de afdeling shariawetgeving in Saudi-Arabië en moslims worden wereldwijd geacht door hem uitgevaardigde wetten klakkeloos op te volgen.
Dus lieve toekomstige shariabruidjes, behalve een boerka dient u vanaf nu ook een vork, mes, wat zout, peper en varkensvrij bakvet mee te nemen in uw bagage als u voor een huwelijk naar het kalifaat afreist.
Welke mongool heeft dit geschreven man, teringquote:
niet eens penisomtrekquote:Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dat zijn toch geen stats man
lichaamslengte
penislengte
kilogram
%bf
onderwatergewicht
dat wil ik weten
Da's belangrijker dan lengte heb ik wel eens gehoord.quote:
had je dit gelezen of nietquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
voor frass
http://www.ew.com/article(...)6c2eeebaef5fc99e256a
Nog een spinoff?quote:
Chloe Bennetquote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog een spinoff?
Godverdegodver en ik moet al zoveel inhalen nog qua kijken
Tevens, Elizabeth Henstridge
Bij Daredevil kan ik alleen maar denken aan Ben Affleckquote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Chloe Bennet![]()
![]()
ja, veel spin-offs maar ik vind het niet erg. vind al die superheldenseries wel leuk om te kijken. morgen Daredevil op Netflix
daarom hopen dat dit goed wordt zodat we die kunnen vergetenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij Daredevil kan ik alleen maar denken aan Ben Affleck
Wat doe je eigenlijk voor de rest qua leven? Je was toch klaar met school.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom hopen dat dit goed wordt zodat we die kunnen vergeten
ik probeer morgen iig 1 of 2 afleveringen te kijken
ik wil niet al teveel over mijn privéleven hier plempen dus ik zeg altijd maar gewoon dat ik de hele dag FOK! en series kijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor de rest qua leven? Je was toch klaar met school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |