Als hij mag vertellen dat ie dat gedaan heeft mag ik ook vragen hoe dat was, ik ben oprecht geinteresseerd wat iemand tot zo'n actie brengt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:59 schreef coz het volgende:
wat denk je zelf....en mag dat ergens anders
Ja, natuurlijk maakt ze daar kans op, want je kunt kinderen en kleinkinderen niet onterven.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Fijn.Ik had het dus over je oma; die van mij had, hoogstwaarschijnlijk, mocht ze nog hebben geleefd, een goede hartverzakking hebben gekregen.
Ander vraagje: maakt je vriendin nog kans op haar erfdeel?
Als een vrouw zich bijvoorbeeld laat penetreren door een hond, vind je ook dan dat het alleen iets van die vrouw is? Ik heb nl het idee dat ook die hond het als iets seksueels ziet.Of bedoel je meer dat de uiterlijke signalen van dieren suksueel kunnen zijn maar dat ze het naar jouw idee anders beleven?quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:07 schreef erodome het volgende:
er zijn vele vormen van liefde, van de liefde tussen mens en dier een sexuele liefde maken vind ik egoistisch, dat gebeurt alleen vanuit jouw gedachte's, jouw lust, niet die van het dier, het maakt van een onvoorwaardelijke liefde een liefde met voorwaarde's, sex in dit geval...
Ik denk dat ze dat weleens heel anders kunnen beleven idd...quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:38 schreef girllover het volgende:
[..]
Als een vrouw zich bijvoorbeeld laat penetreren door een hond, vind je ook dan dat het alleen iets van die vrouw is? Ik heb nl het idee dat ook die hond het als iets seksueels ziet.Of bedoel je meer dat de uiterlijke signalen van dieren suksueel kunnen zijn maar dat ze het naar jouw idee anders beleven?
Ben het op zichzelf wel met je eens. Vind overigens niet dat dieren gelijkwaardig zijn aan mensen, maar ik vind wel dat je ze met respect moet behandelen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat weleens heel anders kunnen beleven idd...
Je moet nooit vergeten dat een hond bv in een rangorde leeft en kan gehoorzamen zonder dat je het idee hebt dat het niet prettig is voor het dier...
Het is de eigen lust van het mens die geprojecteerd wordt op het dier, de mens wil het, daarom gebeurt het, wil het mens niet dan gebeurt het ook niet...
Ik ken geen enkele hond die vanuit zichzelf sex met een mens heeft(vanuit eigen initiatief dus), buiten het dominantieverschjjnsel om van tegen iemand op rijden(dat niets met sexualiteit te maken heeft).
We moeten dieren niet vermenselijken, ze zijn wel gelijkwaardig, maar niet gelijk...
Een machtsverschil lijkt me niet goed. Maar als een meisje van 16 en vriendje heeft van 20 en dat vriendje pusht haar om met hem naar bed te gaan ("Alle meisjes doen dat. Dat beb je toch wel voor me over" etc.), dan is er toch ook sprake van een machtsverschil? En als een jongetje van 7 met een meisje van 6 doktertje aan het spelen is, is er dan volgen jou een machtsfactor?quote:Want bv een kind kan ook met een volwassen persoon sex hebben zonder dat het kind zich op dat moment doodongelukkig toont, kinderen kunnen het zelfs zelf initieren als het al vaker gebeurt is, dat is geen vrijwilligheid en het graag willen doen, dat is willen plezieren, een soort van gehoorzaamheid....
Het misbruik blijft even zwaar, de gevolgen zijn even groot, vaak zelfs groter omdat het kind moet leven met het idee dat het zelf voor een deel schuld heeft, terwijl dat niet waar is, er is een machtsverschil, een groot machtsverschil....
OK, ik begrijp wat je bedoelt. Ben het er toch wel mee eens.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef erodome het volgende:
Als een hond aan iemand gaat likken heeft dat wat de hond betrefd niets met sexualiteit te maken, het is gewoon een lekker luchtje/smaakje waar hij/zij op af komt...
Als je er wat sexueels van wil maken moet je toch echt weer bij het mens zijn...
Een hond zal zich net zo, waarschijnlijk(zeer waarschijnlijk) zelf meer, enthousiast tonen als er een rotte vis ligt...
Het doet het dier geen kwaad, maar het heeft niets met sexualiteit te maken vanuit het dier...
OK. Wat zou wat jou betreft overigens de minimumleeftijd voor seks moeten zijn? Vind je de 16 jaar die het nu is goed of vind je dat ouders ook moeten kunnen zeggen dat hun dochter van 13 al een seksuele relatie mag hebben? Of vind je dat die leeftijd hoger zou moeten zijn?quote:Het vb van een meisje van 16 dat flink gepushed wordt door haar vriend van 20, wat denk je daar nu zelf over??????
Dat is fout, sexualiteit is niet iets dat opgedrongen moet worden of gedwongen moet worden....
Dan is er dus idd sprake van een machtsverschil, van opgelegde wil...(dan maakt leeftijd niet eens zo uit, ze hadden ook allebei 16 kunnen zijn)...
[quote]
Ja, ik vind het ook fout, maar als een jongen alleen met woorden probeert om dat meisje te pushen en ze zich eraan kan onttrekken, bijvoorbeeld door hem weg te sturen heeft ze er in elk geval wel een keus in. Als hij zich aan haar opdringt niet.
[quote]
Een jongen en een meisje van 6/7 jaar zitten in dezelfde fase van sexuele groei, zolang er geen dwang of druk is(zoals je vb hierboven) is er geen machtsverschil, geen fout...
Toen ik 7 was had ik regelmatig sex met een meisje van 9 en ik genoot er wel van om eerlijk te zijn; ik zie het ook niet als fout ofzo, het gebeurt gewoon. Als iemand ons gedwongen zou hebben dan zou ik er waarschijnlijk wel problemen mee hebben maar aangezien het voor ons totaal vrijwillig was heb er nog vaak met plezier aan terug gedacht.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef erodome het volgende:
Een jongen en een meisje van 6/7 jaar zitten in dezelfde fase van sexuele groei, zolang er geen dwang of druk is(zoals je vb hierboven) is er geen machtsverschil, geen fout...
Paarden masturberen ook, dat is dus gewoon dikke onzin. Denk je dat een dier bewust denk van "goh, laat ik eens even kindertjes gaan maken"? Tuurlijk niet. Alle dieren (ook mensen) neuken omdat ze het lekker vinden. Logisch ook, als het vervelend zou zijn zou dat erg slecht zijn voor de soort.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:40 schreef Twinky het volgende:
trouwens, dolfijnen en mensen zijn de enige wezens op deze aardbol die seks hebben om er van te genieten. amen.
Ik vraag me erg af hoe een paard daar onder zou kunnen lijden. 'T is niet alsof dat beest d'r iets van voelt ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:16 schreef _joepie_ het volgende:
Sommigen gaan die grens wel over, bij kinderen gaat dat te ver bij me, bij dieren ook, alhoewel ik uit jouw verhaal begrijp dat het paard er niets onder geleden heeft.
Ik heb vroeger regelmatig de hond van de buren uitgelaten en zo af en toe wilden hun kotertjes (7 en 8) ook mee. Het is toen een keer voorgekomen dat het meisje ineens moest plassen. Maar dan ben je een eind van huis in het bos, dus snel terug naar huis doe je dan niet. Dus ik hield haar vast zodat ze een beetje normaal zat en gewoon kon plassen. Haar broertje hield de honderiem vast. Maar op het moment dat die meid begon te plassen werd het beest helemaal wild, trok zich los en kwam naar ons toe. Eenmaal aangekomen begon hij de plas op te likken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:38 schreef girllover het volgende:
Als een vrouw zich bijvoorbeeld laat penetreren door een hond, vind je ook dan dat het alleen iets van die vrouw is? Ik heb nl het idee dat ook die hond het als iets seksueels ziet.Of bedoel je meer dat de uiterlijke signalen van dieren suksueel kunnen zijn maar dat ze het naar jouw idee anders beleven?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:22 schreef Catbert het volgende:
Paarden masturberen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |