abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20291623
waarom heb je die oma niet geneukt?
een koe zegt boe
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:07:45 #252
94316 Oot
Geel en aaibaar
pi_20291701
laidback, hoe is het met jouw oma trouwnes
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:11:17 #253
37769 erodome
Zweefteef
pi_20291821
Genoeg oma gezeur!!!!!

Terug ontopic...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20302273
hoezo extreemste plekken dan zeg je de lekkerste plekken mijn voorkeur gaat:
Op een mooi strand helder water. En dan net in het water liggen te vrijen!!!!
  woensdag 30 juni 2004 @ 12:59:34 #255
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20304475
wat denk je zelf....en mag dat ergens anders
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:03:22 #256
86969 Defq-K
Who\s ya daddy
pi_20304573
extreemste,uhmz , daar ga ik maar niet over beginnen denk ik
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:34:30 #257
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20305514
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 12:59 schreef coz het volgende:
wat denk je zelf....en mag dat ergens anders
Als hij mag vertellen dat ie dat gedaan heeft mag ik ook vragen hoe dat was, ik ben oprecht geinteresseerd wat iemand tot zo'n actie brengt.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:35:02 #258
37769 erodome
Zweefteef
pi_20305535
Komop mensen, iemand verteld iets, probeer daar eens normaal mee om te gaan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:19:28 #259
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_20306825
wat 'n stoere puberpraat allemaal......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:30:46 #260
37769 erodome
Zweefteef
pi_20317504
Wat onzin verwijdert
pi_20328807
Sorry hoor, maar ik kan er gewoon met mijn kop niet bij dat iemand dat doet met een paard.............bah
(ut klinkt trouwens wel behoorlijk ongeloofwaardig allemaal)
was ik nog niet duidelijk genoeg........
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:30:48 #262
84009 girllover
You had me at hello
pi_20330149
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 17:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

Fijn. Ik had het dus over je oma; die van mij had, hoogstwaarschijnlijk, mocht ze nog hebben geleefd, een goede hartverzakking hebben gekregen.

Ander vraagje: maakt je vriendin nog kans op haar erfdeel?
Ja, natuurlijk maakt ze daar kans op, want je kunt kinderen en kleinkinderen niet onterven.
pi_20330182
wie neemt dat van Wolf nou toch serieus???
Dat is dus echt onzin he!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:36:29 #264
92409 Twinky
Little star.
pi_20330289
hmm.. ik heb jaren op een manege gewerkt... één van de dingen die ik daar erg veel heb gedaan is merries bevruchten. Dit gaat zo tegenwoordig: Je krijgt het zaad van een fokhengst -bijvoorbeeld Krack C van Ankie v. Grunsven, één van de meest gevraagde paarden van dit moment- , dat doe je in een injectiespuit met daaraan een heeeeel lang rubber slangetje, je doet een handschoen aan (of niet) en met dat slangetje in je hand ga je het paard in. Als je in de buurt van de baarmoeder komt spuit je de spuit leeg, en de rest gaat vanzelf. De reden dat je zo ver moet is dat je ongever een tiende tot een twintigste van de hoeveelheid sperma krijgt dat een paard in één keer loost.
Het viel me altijd op dat paarden die dit voor de eerste keer ondergingen het verre van prettig vonden, vooral het stuk tot halverwege je onderarm, daarna vonden ze het minder erg. Ik heb trouwens toch bijna een keer een hoef in mijn maag gehad.
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:38:15 #265
84009 girllover
You had me at hello
pi_20330324
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:07 schreef erodome het volgende:
er zijn vele vormen van liefde, van de liefde tussen mens en dier een sexuele liefde maken vind ik egoistisch, dat gebeurt alleen vanuit jouw gedachte's, jouw lust, niet die van het dier, het maakt van een onvoorwaardelijke liefde een liefde met voorwaarde's, sex in dit geval...
Als een vrouw zich bijvoorbeeld laat penetreren door een hond, vind je ook dan dat het alleen iets van die vrouw is? Ik heb nl het idee dat ook die hond het als iets seksueels ziet.Of bedoel je meer dat de uiterlijke signalen van dieren suksueel kunnen zijn maar dat ze het naar jouw idee anders beleven?
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:40:47 #266
92409 Twinky
Little star.
pi_20330383
trouwens, dolfijnen en mensen zijn de enige wezens op deze aardbol die seks hebben om er van te genieten. amen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:59:17 #267
37769 erodome
Zweefteef
pi_20330739
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:38 schreef girllover het volgende:

[..]

Als een vrouw zich bijvoorbeeld laat penetreren door een hond, vind je ook dan dat het alleen iets van die vrouw is? Ik heb nl het idee dat ook die hond het als iets seksueels ziet.Of bedoel je meer dat de uiterlijke signalen van dieren suksueel kunnen zijn maar dat ze het naar jouw idee anders beleven?
Ik denk dat ze dat weleens heel anders kunnen beleven idd...

Je moet nooit vergeten dat een hond bv in een rangorde leeft en kan gehoorzamen zonder dat je het idee hebt dat het niet prettig is voor het dier...

Het is de eigen lust van het mens die geprojecteerd wordt op het dier, de mens wil het, daarom gebeurt het, wil het mens niet dan gebeurt het ook niet...
Ik ken geen enkele hond die vanuit zichzelf sex met een mens heeft(vanuit eigen initiatief dus), buiten het dominantieverschjjnsel om van tegen iemand op rijden(dat niets met sexualiteit te maken heeft).

We moeten dieren niet vermenselijken, ze zijn wel gelijkwaardig, maar niet gelijk...

Ik heb een aantal hondenfilmpjes gezien en ik heb geen enkele hond gezien die eruit zag alsof hij dikke lol had, let op staartstanden en oorstanden bv....
Stuk voor stuk werden ze geroepen, niet zwaar gedwongen, maar roepen is ook een commando...

Het zal de hond geen kwaad doen(pas wel op met gezondheidsrisiko's, het is niet zonder gevaar allemaal....), maar ik betwijvel de zogenaamde vrijwilligheid...

Hoe een dier het in de praktijk beleeft weten we niet, des te meer reden om er erg voorzichtig mee te zijn....

Want bv een kind kan ook met een volwassen persoon sex hebben zonder dat het kind zich op dat moment doodongelukkig toont, kinderen kunnen het zelfs zelf initieren als het al vaker gebeurt is, dat is geen vrijwilligheid en het graag willen doen, dat is willen plezieren, een soort van gehoorzaamheid....
Het misbruik blijft even zwaar, de gevolgen zijn even groot, vaak zelfs groter omdat het kind moet leven met het idee dat het zelf voor een deel schuld heeft, terwijl dat niet waar is, er is een machtsverschil, een groot machtsverschil....

Het niet tonen van stress en ongemakkelijkheid op dat moment zegt dus te weinig over echte vrijwilligheid en al zeker niets over een bewuste keuze....
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:06:25 #268
92409 Twinky
Little star.
pi_20330921
mooi gesproken mooi gesproken
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:08:45 #269
84009 girllover
You had me at hello
pi_20330988
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat weleens heel anders kunnen beleven idd...

Je moet nooit vergeten dat een hond bv in een rangorde leeft en kan gehoorzamen zonder dat je het idee hebt dat het niet prettig is voor het dier...

Het is de eigen lust van het mens die geprojecteerd wordt op het dier, de mens wil het, daarom gebeurt het, wil het mens niet dan gebeurt het ook niet...
Ik ken geen enkele hond die vanuit zichzelf sex met een mens heeft(vanuit eigen initiatief dus), buiten het dominantieverschjjnsel om van tegen iemand op rijden(dat niets met sexualiteit te maken heeft).

We moeten dieren niet vermenselijken, ze zijn wel gelijkwaardig, maar niet gelijk...
Ben het op zichzelf wel met je eens. Vind overigens niet dat dieren gelijkwaardig zijn aan mensen, maar ik vind wel dat je ze met respect moet behandelen.

Van één voorbeeld vroeg ik me nog af hoe je erover denkt. Ik las een keer over een man die naakt op bend ging liggen en wachtte tot zijn hond binnenkwam (volgens mij was het zonder commando en laten we voor de sake of argument zeggen dat dat zo was). Als het dier daarop ingaat, vind je anders dan in wat je zelf beschrijft?
quote:
Want bv een kind kan ook met een volwassen persoon sex hebben zonder dat het kind zich op dat moment doodongelukkig toont, kinderen kunnen het zelfs zelf initieren als het al vaker gebeurt is, dat is geen vrijwilligheid en het graag willen doen, dat is willen plezieren, een soort van gehoorzaamheid....
Het misbruik blijft even zwaar, de gevolgen zijn even groot, vaak zelfs groter omdat het kind moet leven met het idee dat het zelf voor een deel schuld heeft, terwijl dat niet waar is, er is een machtsverschil, een groot machtsverschil....
Een machtsverschil lijkt me niet goed. Maar als een meisje van 16 en vriendje heeft van 20 en dat vriendje pusht haar om met hem naar bed te gaan ("Alle meisjes doen dat. Dat beb je toch wel voor me over" etc.), dan is er toch ook sprake van een machtsverschil? En als een jongetje van 7 met een meisje van 6 doktertje aan het spelen is, is er dan volgen jou een machtsfactor?

Ben benieuwd hoe jer daarover denkt. Vind namelijk dat je je ideeën hierover altijd goed verwoordt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:17:34 #270
37769 erodome
Zweefteef
pi_20331230
Als een hond aan iemand gaat likken heeft dat wat de hond betrefd niets met sexualiteit te maken, het is gewoon een lekker luchtje/smaakje waar hij/zij op af komt...

Als je er wat sexueels van wil maken moet je toch echt weer bij het mens zijn...

Een hond zal zich net zo, waarschijnlijk(zeer waarschijnlijk) zelf meer, enthousiast tonen als er een rotte vis ligt...

Het doet het dier geen kwaad, maar het heeft niets met sexualiteit te maken vanuit het dier...

Het vb van een meisje van 16 dat flink gepushed wordt door haar vriend van 20, wat denk je daar nu zelf over??????
Dat is fout, sexualiteit is niet iets dat opgedrongen moet worden of gedwongen moet worden....
Dan is er dus idd sprake van een machtsverschil, van opgelegde wil...(dan maakt leeftijd niet eens zo uit, ze hadden ook allebei 16 kunnen zijn)...

Een jongen en een meisje van 6/7 jaar zitten in dezelfde fase van sexuele groei, zolang er geen dwang of druk is(zoals je vb hierboven) is er geen machtsverschil, geen fout...
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:28:03 #271
84009 girllover
You had me at hello
pi_20331518
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef erodome het volgende:
Als een hond aan iemand gaat likken heeft dat wat de hond betrefd niets met sexualiteit te maken, het is gewoon een lekker luchtje/smaakje waar hij/zij op af komt...

Als je er wat sexueels van wil maken moet je toch echt weer bij het mens zijn...

Een hond zal zich net zo, waarschijnlijk(zeer waarschijnlijk) zelf meer, enthousiast tonen als er een rotte vis ligt...

Het doet het dier geen kwaad, maar het heeft niets met sexualiteit te maken vanuit het dier...
OK, ik begrijp wat je bedoelt. Ben het er toch wel mee eens.
quote:
Het vb van een meisje van 16 dat flink gepushed wordt door haar vriend van 20, wat denk je daar nu zelf over??????
Dat is fout, sexualiteit is niet iets dat opgedrongen moet worden of gedwongen moet worden....
Dan is er dus idd sprake van een machtsverschil, van opgelegde wil...(dan maakt leeftijd niet eens zo uit, ze hadden ook allebei 16 kunnen zijn)...
[quote]
Ja, ik vind het ook fout, maar als een jongen alleen met woorden probeert om dat meisje te pushen en ze zich eraan kan onttrekken, bijvoorbeeld door hem weg te sturen heeft ze er in elk geval wel een keus in. Als hij zich aan haar opdringt niet.
[quote]
Een jongen en een meisje van 6/7 jaar zitten in dezelfde fase van sexuele groei, zolang er geen dwang of druk is(zoals je vb hierboven) is er geen machtsverschil, geen fout...
OK. Wat zou wat jou betreft overigens de minimumleeftijd voor seks moeten zijn? Vind je de 16 jaar die het nu is goed of vind je dat ouders ook moeten kunnen zeggen dat hun dochter van 13 al een seksuele relatie mag hebben? Of vind je dat die leeftijd hoger zou moeten zijn?
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:36:26 #272
37769 erodome
Zweefteef
pi_20331750
Tjeempig, het is wel vragenvuurtijd voor me he

Maar goed...

Ik vind dat dat iets persoonlijks is, iets tussen mensen zelf, zolang er geen erg groot machtsverschil tussen komt kijken moeten jongeren dat zelf maar lekker uitmaken...
Als 2 12 jarige vinden dat ze sex met elkaar moeten hebben en dat beide echt graag willen dan ben ik niet in de positie om daarover te oordelen(alhoewel ik het niet zo leuk zou vinden als het om mijn eigen kind gaat, eerlijk is eerlijk)....

Ouders hebben hier vrij weinig mee te maken, het is niet hun lichaam, het is niet hun geest....
En tegenhouden kunnen ze het al helemaal niet, de keuze is alleen of het kind er open over kan zijn, of het stiekum doet....

Het enige wat je kan doen als ouder is je kind opvoeden met het idee respect te hebben voor het lichaam en de wetenschap van grensen, eigen grensen en die van een ander...
pi_20333677
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef erodome het volgende:

Toen ik 7 was had ik regelmatig sex met een meisje van 9 en ik genoot er wel van om eerlijk te zijn; ik zie het ook niet als fout ofzo, het gebeurt gewoon. Als iemand ons gedwongen zou hebben dan zou ik er waarschijnlijk wel problemen mee hebben maar aangezien het voor ons totaal vrijwillig was heb er nog vaak met plezier aan terug gedacht.
eeeh
  donderdag 1 juli 2004 @ 13:22:25 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_20334639
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:40 schreef Twinky het volgende:
trouwens, dolfijnen en mensen zijn de enige wezens op deze aardbol die seks hebben om er van te genieten. amen.
Paarden masturberen ook, dat is dus gewoon dikke onzin. Denk je dat een dier bewust denk van "goh, laat ik eens even kindertjes gaan maken"? Tuurlijk niet. Alle dieren (ook mensen) neuken omdat ze het lekker vinden. Logisch ook, als het vervelend zou zijn zou dat erg slecht zijn voor de soort.

Oh, en erodome, wat betreft die honden: honden zijn niet beister kieskeurig wat betreft hun partner. Het komt vaak genoeg voor dat honden tegen vrouwen aan gaan rijden, vooral als deze opgewonden zijn (kunnen ze nogal goed ruiken kennelijk). Ik heb een keer bij een vriendin echt de grootste moeite gehad de hond (een labrador) bij d'r weg te houden toen we op de bank bezig waren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 1 juli 2004 @ 13:23:33 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_20334671
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:16 schreef _joepie_ het volgende:
Sommigen gaan die grens wel over, bij kinderen gaat dat te ver bij me, bij dieren ook, alhoewel ik uit jouw verhaal begrijp dat het paard er niets onder geleden heeft.
Ik vraag me erg af hoe een paard daar onder zou kunnen lijden. 'T is niet alsof dat beest d'r iets van voelt ofzo
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_20334805
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:38 schreef girllover het volgende:
Ik heb vroeger regelmatig de hond van de buren uitgelaten en zo af en toe wilden hun kotertjes (7 en 8) ook mee. Het is toen een keer voorgekomen dat het meisje ineens moest plassen. Maar dan ben je een eind van huis in het bos, dus snel terug naar huis doe je dan niet. Dus ik hield haar vast zodat ze een beetje normaal zat en gewoon kon plassen. Haar broertje hield de honderiem vast. Maar op het moment dat die meid begon te plassen werd het beest helemaal wild, trok zich los en kwam naar ons toe. Eenmaal aangekomen begon hij de plas op te likken.

Voor ons was dat erg vreemd en die meid vond het wel een grappig idee. Goor, maar grappig. Nu zouden wij mensen snel aan plassex denken, maar voor de hond wil alleen de geur voor andere reuen verbergen. (Nadat het meisje klaar was liet de hond ook zijn eigen geur op exact dezelfde plek achter).

Dus er is wel degelijk een verschil tussen wat mensen als sex ervaren en wat dieren ervaren.

Maar om nu bewust sex te hebben met dieren gaat mij te ver, maargoed, ieder zijn meug. Zolang de dieren maar geen schade ervan ondervinden.
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:23:15 #277
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_20336390
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:22 schreef Catbert het volgende:
Paarden masturberen ook
Ik zou graag es een rukkend paard zien.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: