waarom alleen mahl?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:26 schreef hondebrokje het volgende:
Mahl ik krijg volgende week woensdag mn beugel uit :$
Is het mooi geworden?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:26 schreef hondebrokje het volgende:
dudequote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lukt erg makkelijk door te fantaseren dat de knoflooksaus eigenlijk bobs zaad is
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Even een leuk weetje, het "zuur" is dus het H+ ion, en realiseer je dat een waterstof atoom 1 electron heeft, als je die weghaalt, dus H+ dan heb je een naakte atoomkern... daarom is H+ zo fucking reactief... stel je voor, een naakte atoomkern (word hard)
Hoelang heb je die wel niet in gehad?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:26 schreef hondebrokje het volgende:
Ik over een paar minuten maar ga me meten met Remqoquote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
iemand die een #leven heeft in trivia krek?
ja, nu wel weerquote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
iemand die een #leven heeft in trivia krek?
ja dan hoef je ook niet te reageren hequote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik over een paar minuten maar ga me meten met Remqo
Oke, ik maak zo wel wat.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:24 schreef Aberella het volgende:
Toto of remqo ik wil graag een nieuwe UI
ik ben al begonnen tegen hem iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |