eminemquote:Op donderdag 9 april 2015 18:11 schreef Toto69 het volgende:
Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for
not the expression, no, literally give an arm for
wat nee appelsap is gwn lekkerquote:
dat ben je ookquote:Op donderdag 9 april 2015 18:13 schreef eend112 het volgende:
Voel me echt zo'n mega autist door als eerste in de OP te staan
IB4 " dat ben je ook"
ook je ben datquote:Op donderdag 9 april 2015 18:13 schreef eend112 het volgende:
Voel me echt zo'n mega autist door als eerste in de OP te staan
IB4 " dat ben je ook"
drink de laatste tijd echt bijna zo'n 10pack van de jumbo in een dag opquote:
moet je wel vies vaak pissen of niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
drink de laatste tijd echt bijna zo'n 10pack van de jumbo in een dag op
valt wel meequote:Op donderdag 9 april 2015 18:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je wel vies vaak pissen of niet?
144quote:
dafququote:Op donderdag 9 april 2015 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
drink de laatste tijd echt bijna zo'n 10pack van de jumbo in een dag op
veel te lekker manquote:
vind ik te onoverzichtelijkquote:Op donderdag 9 april 2015 18:19 schreef remi1986 het volgende:
waarom hebben jullie niet alles op 1 pagina? Toch veel makkelijker?
heb jij verstand van old skool hiphop. Zoek een nummer dat bij een beat hoortquote:
pff, niet echt, maar proberen kanquote:Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb jij verstand van old skool hiphop. Zoek een nummer dat bij een beat hoort
https://soundcloud.com/ericthetutor/mathcla-music-v24-warm-up-3quote:
even luisterenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ericthetutor/mathcla-music-v24-warm-up-3
8:06
nummer dat daar speelt is DJ HONDA FT MOS DEF – TRAVELLIN MAN REMIX (ERIC THE TUTOR THE RED BLEND)
Maar is een blend remix van die dj, de beat is van een ander nummer.
immortal techniquequote:Op donderdag 9 april 2015 18:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nummer dat daar speelt is DJ HONDA FT MOS DEF – TRAVELLIN MAN REMIX (ERIC THE TUTOR THE RED BLEND)
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
maar het kan ook nog ouder zijn en ook door hem gejat zijn
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
https://www.google.nl/#q=badtripbob+wanks+to+art
U WOT M8
ik klikte op een filmpjequote:Op donderdag 9 april 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
U WOT M8
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
U WOT M8
ik herken het niet, sorryquote:Op donderdag 9 april 2015 18:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Godverquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Godverdie ken ik nog wel
[ afbeelding ]
Haha durf niet te klikken :squote:Op donderdag 9 april 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
U WOT M8
Wat was er mis met die ik had gemaakt. Echt met bloed zweet en tranen aan gewerkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:25 schreef Aberella het volgende:
Graag iets met een eend maar ook roze want ik ben een meisje.
En een beetje sjiek want ik kom oorspronkelijk uit het Gooi.
nope, sorry. kan het zo gauw ook niet vinden, maar weet zeker dat het een nummer van hem isquote:
ok thxs .. jij ook Toto voor het luisterenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope, sorry. kan het zo gauw ook niet vinden, maar weet zeker dat het een nummer van hem is
npquote:Op donderdag 9 april 2015 18:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ok thxs .. jij ook Toto voor het luisteren
hoe ga jij nu nog etenquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 9 april 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe ga jij nu nog eten
ik krijg de komende maanden geen hap meer door m'n keel
barfje gelegdquote:Op donderdag 9 april 2015 18:25 schreef Toto69 het volgende:
https://www.google.nl/#q=badtripbob+wanks
godverdomme![]()
![]()
latersquote:
heb je nog een toto voor vandaagquote:
zal ik 1000 inzetten op psv ja lachen tochquote:
Niet echt mijn styloquote:Op donderdag 9 april 2015 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat was er mis met die ik had gemaakt. Echt met bloed zweet en tranen aan gewerkt.
1000 op ajax to winquote:Op donderdag 9 april 2015 18:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
zal ik 1000 inzetten op psv ja lachen toch
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:34 schreef remi1986 het volgende:
HEB HEM!!!!!
dankzij http://forum.nlhiphop.nl/topic/12344/2
dit?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoor 'm echt sinds jaren weer eens nu.
Kom wij gaan samen bellen.quote:
blijf van PSV af.quote:
Villareal - espanyol erbij misschienquote:Op donderdag 9 april 2015 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
blijf van PSV af.
1,18 is het echt niet waard tegen PEC dat gewoon niet heel zwak is. Ze winnen vast wel maar zal jammer zijn als PSV het verneukt en dat voor 1.18
Ajax prima, Nac prima, Vitesse prima, Heerenveen zou ik niet durven.
kanquote:Op donderdag 9 april 2015 18:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Villareal - espanyol erbij misschien
FORZA EENDquote:Op donderdag 9 april 2015 18:46 schreef eend112 het volgende:
allemaal duimen voor eend komop
[ afbeelding ]
3quote:Op donderdag 9 april 2015 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker betten op een wedstrijd van vandaag en eentje van over 2 dagen
ikquote:Op donderdag 9 april 2015 18:49 schreef deadprez het volgende:
wie wil tegen mij spelen heb weer een leven
aightquote:
STOPDEMOTSquote:Op donderdag 9 april 2015 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O zo, ja
eentje vervangen door drie
STOP DE TIJD
nee hoorquote:
ik krijg echt alleen maar kutvragenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat een spel Remihahahahahaha
ik ookquote:Op donderdag 9 april 2015 18:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
ik krijg echt alleen maar kutvragen
abu tochquote:Op donderdag 9 april 2015 18:59 schreef remi1986 het volgende:
kijk zulke vragen moet ik hebben .. Hoe heet het aapje van Aladdin?
das klote, beterschap maatquote:Op donderdag 9 april 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Aangezien dit de KLB is toch maar even klagen ... ik heb fucking pijnmijn arm is ontstoken... erg he
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Aangezien dit de KLB is toch maar even klagen ... ik heb fucking pijnmijn arm is ontstoken... erg he
Heb je nu een vrouw dan Nielsquote:Op donderdag 9 april 2015 19:05 schreef niels0 het volgende:
'k was net even een fles wijn halen bij de supermarkt en er werkt me toch een lekker ding sinds kort.
Ze heeft danwel een kort kapsel maar ze echt heel heel lekker.
Meerdere vrouwen... Kon dat maar.Ik kom echt uit de verkeerde cultuur als je het mij vraagt.
Vaste relatie ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je nu een vrouw dan Niels
natuurlijk kan dat gewoon, het is niet netjes, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:05 schreef niels0 het volgende:
'k was net even een fles wijn halen bij de supermarkt en er werkt me toch een lekker ding sinds kort.
Meerdere vrouwen... Kon dat maar.Ik kom echt uit de verkeerde cultuur als je het mij vraagt.
Inderdaad, wat dat betreft is de IS nog zo slecht niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:05 schreef niels0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij toevoegen. @deadprezzquote:Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef MAHL het volgende:
Hmm ik heb dat trivia crack nu ook geïnstalleerd wat moet ik nu doen
kan je mensen uitdagen ... @remi1986, alleen heb nu geen levenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef MAHL het volgende:
Het weer verwijderenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef MAHL het volgende:
Ik wil niet als m'n maat worden: Een vaste vriendin hebben en dan in Thailand ook nog rondneuqen.quote:
Nee lijkt me ook niks, ben ook behoorlijk trouw in een relatiequote:Op donderdag 9 april 2015 19:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wil niet als m'n maat worden: Een vaste vriendin hebben en dan in Thailand ook nog rondneuqen.
En weet je, wanneer ik vrijgezel ben neuq ik ook in de rondte, maar ik kan dat niet meer maken nu.
en als de antwoorden zijn: hond, kat, muis, pokemon?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zijn juist de vragen waar ik op stukloop
Soms wou ik dat ik een klootzak zonder respect was, dan kon ik gewoon rondneuken zonder me schuldig te voelen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niks, ben ook behoorlijk trouw in een relatie
ik ookquote:Op donderdag 9 april 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zijn juist de vragen waar ik op stukloop
ik een zwaan. Kan je ook rondneuken en als je vriendin dan aan je vraagt of je vreemd gaat en hoe ze dat zeker kan weten zeg je gewoon: "Nee, kijk maar in de encyclopedie"quote:Op donderdag 9 april 2015 19:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een klootzak zonder respect was, dan kon ik gewoon rondneuken zonder me schuldig te voelen.
Ik dacht een eekhoornquote:Op donderdag 9 april 2015 19:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en als de antwoorden zijn: hond, kat, muis, pokemon?
hahahaha eindelijk!!! pffff gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 april 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezus... 11 rondes Remimijn god
ik heb er even geenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb 1 leven, wie wil tegen mij
Een hele bevallingquote:Op donderdag 9 april 2015 19:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha eindelijk!!! pffff gefeliciteerd
Okquote:Op donderdag 9 april 2015 19:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik alles verloren van jou vandaag, dus ja
ik durf wel, @Remmert82quote:Op donderdag 9 april 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb 1 leven, wie wil tegen mij
S is zwavel mal figuurquote:Op donderdag 9 april 2015 19:22 schreef remi1986 het volgende:
H2SO4 ... zwavelzuur of zoutzuur... kies ik de verkeerde
okequote:Op donderdag 9 april 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over 16 minuten
remi ging voor
Met HCl ook hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 19:25 schreef Remqo het volgende:
ik vind WCH altijd een beetje eng in combinatie met zwavelzuur.
lukt erg makkelijk door te fantaseren dat de knoflooksaus eigenlijk bobs zaad isquote:Op donderdag 9 april 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe ga jij nu nog eten
ik krijg de komende maanden geen hap meer door m'n keel
waarom alleen mahl?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:26 schreef hondebrokje het volgende:
Mahl ik krijg volgende week woensdag mn beugel uit :$
Is het mooi geworden?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:26 schreef hondebrokje het volgende:
dudequote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lukt erg makkelijk door te fantaseren dat de knoflooksaus eigenlijk bobs zaad is
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Even een leuk weetje, het "zuur" is dus het H+ ion, en realiseer je dat een waterstof atoom 1 electron heeft, als je die weghaalt, dus H+ dan heb je een naakte atoomkern... daarom is H+ zo fucking reactief... stel je voor, een naakte atoomkern (word hard)
Hoelang heb je die wel niet in gehad?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:26 schreef hondebrokje het volgende:
Ik over een paar minuten maar ga me meten met Remqoquote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
iemand die een #leven heeft in trivia krek?
ja, nu wel weerquote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
iemand die een #leven heeft in trivia krek?
ja dan hoef je ook niet te reageren hequote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik over een paar minuten maar ga me meten met Remqo
Oke, ik maak zo wel wat.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:24 schreef Aberella het volgende:
Toto of remqo ik wil graag een nieuwe UI
ik ben al begonnen tegen hem iigquote:
first come, first serve, dus ik zie wel een uitdaging komenquote:
had eerst een heel plan dat ik een hele waslijst met gemene opmerkingen naar jou toe zou posten op maandag, maar dat is te veel werk dus er gaat niets gebeurenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann, wat gaat er maandag eigenlijk gebeuren als onze deal over is? Raad je me aan offline te blijven tot woensdag ofzo tot je het vergeten bent?
wat srs?quote:
oh ik dacht dat bob in ging bellenquote:
uh okéquote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
Ik word door een ene Kevin uit Hoofddorp gestalkt op mijn 06-nummer. Hij weet mijn naam, zag op mijn foto hoe ik eruit zag en wist zeker dat hij de goede persoon voor zich had (lijkt mij). Maar mijn achternaam, woonplaats en leeftijd wist die dan weer niet. Toen die zei dat hij mijn huistelefoon ging bellen kwam ie met een 013- nummer aanzetten
Paar minuten later een whatsapp berichtje van ene Wiliam met "tss".
What's going on![]()
in soviet russia christmas celebrates youquote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef deadprez het volgende:
"Wanneer viert de Russische orthodoxe kerk kerst"
waarom vieren ze dat niet gwn zoals wij
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had eerst een heel plan dat ik een hele waslijst met gemene opmerkingen naar jou toe zou posten op maandag, maar dat is te veel werk dus er gaat niets gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaveldioxidequote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahah ja maar die derde optie![]()
en trouwens bedankt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nee, had al een tekstdocument gestart maar ben er na 3 quotes mee opgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u wot?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
Ik word door een ene Kevin uit Hoofddorp gestalkt op mijn 06-nummer. Hij weet mijn naam, zag op mijn foto hoe ik eruit zag en wist zeker dat hij de goede persoon voor zich had (lijkt mij). Maar mijn achternaam, woonplaats en leeftijd wist die dan weer niet. Toen die zei dat hij mijn huistelefoon ging bellen kwam ie met een 013- nummer aanzetten
What's going on![]()
Dat soort mensen...quote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
What's going on![]()
feliquote:
Binnenkort word je opgepakt door de FBI.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
What's going on![]()
niet zeiken en spelenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef deadprez het volgende:
hermann kunnen we dat aidspotje in het duits niet gwn stoppen ofzo
ja jij bent weer, kreeg een zin waar ik echt letterlijk niks van begreepquote:
oh dat was snelquote:
ik wilde het zelf niet zeggenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
Die wise is ook maar een onaardige kutuser he.
oh echt?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
Die wise is ook maar een onaardige kutuser he.
Hij stuurde vannacht:quote:Op donderdag 9 april 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat soort mensen...kom ik ga een chick versieren... kijken of dit werkt
geen idee wie wise isquote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef deadprez het volgende:
ik zie wise eigenlijk voornamelijk plaatjes posten
hoe komt hij aan je nummer?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij stuurde vannacht:
"*mijn naam* unblock me op whatsapp please, ik maakte een grapje, je betekent veel voor me x"
Maar uiteindelijk nooit uitgelegd wat het grapje was
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef remi1986 het volgende:
ja hoor en tegen WCH weer eerste vraag fout
Illuminatie/NWO?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
What's going on![]()
Jij bent weerquote:Op donderdag 9 april 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Remqo, de strijd is begonnen
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Gast, Taylors moeder heeft kanker hè
Echt sneu
ma swift?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Gast, Taylors moeder heeft kanker hè
Echt sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |