quote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Even een leuk weetje, het "zuur" is dus het H+ ion, en realiseer je dat een waterstof atoom 1 electron heeft, als je die weghaalt, dus H+ dan heb je een naakte atoomkern... daarom is H+ zo fucking reactief... stel je voor, een naakte atoomkern (word hard)

Hoelang heb je die wel niet in gehad?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:26 schreef hondebrokje het volgende:
Mahl ik krijg volgende week woensdag mn beugel uit :$

Ik over een paar minuten maar ga me meten met Remqoquote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
iemand die een #leven heeft in trivia krek?

ja, nu wel weerquote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
iemand die een #leven heeft in trivia krek?

ja dan hoef je ook niet te reageren hequote:Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik over een paar minuten maar ga me meten met Remqo

Oke, ik maak zo wel wat.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:24 schreef Aberella het volgende:
Toto of remqo ik wil graag een nieuwe UI

ik ben al begonnen tegen hem iigquote:

first come, first serve, dus ik zie wel een uitdaging komenquote:

had eerst een heel plan dat ik een hele waslijst met gemene opmerkingen naar jou toe zou posten op maandag, maar dat is te veel werk dus er gaat niets gebeurenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann, wat gaat er maandag eigenlijk gebeuren als onze deal over is? Raad je me aan offline te blijven tot woensdag ofzo tot je het vergeten bent?

wat srs?quote:

oh ik dacht dat bob in ging bellenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |