Daarbij wil ik nog even vermelden dat TS door dit belachelijke grapje gewoon een lul is.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Zijn alleen oneven getallen, als je daar 3 van bij elkaar op moet tellen kom je nooit op een even getal uit.
Ga terug naar Hyves met je puzzels.
9gag?quote:
30quote:Op donderdag 9 april 2015 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee. Maar wat is nu de uitkomst?
Een script schrijven?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:26 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
Wie kan een script schrijven die dit oplost?
For if = 30 when x + y + z then antwoord is xyzquote:
Ohw, wiskundequote:Op donderdag 9 april 2015 17:51 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
[..]
For if = 30 when x + y + z then antwoord is xyz
(ofzoiets)
Lees de fipo dan, kuttroll.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:53 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
[..]
Er zal vast wiskunde nodig zijn om de script te laten werken ja.
Nee hoor; dat was-ie daarvoor ook al.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Daarbij wil ik nog even vermelden dat TS door dit belachelijke grapje gewoon een lul is.
In de map Zoekgeraakte Stukken. Bij de mods.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:58 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
[..]
waar kan ik de fipo lezen?
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:28 schreef Anosmos het volgende:
Het goede antwoord is gewoon gegeven... Zowel 7,9 als 9,1 als 13 staan gewoon tussen de mogelijke getallen.
Daar was ik niet eens opgekomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:28 schreef Anosmos het volgende:
Het goede antwoord is gewoon gegeven... Zowel 7,9 als 9,1 als 13 staan gewoon tussen de mogelijke getallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |