Karamel en brownie en chocolade, geen idee wat er allemaal inzitquote:
suikerquote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Karamel en brownie en chocolade, geen idee wat er allemaal inzit
Nee dat nietquote:
kopiequote:Op donderdag 9 april 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
Zouden jullie voor een intakegesprek een gewaarmerkte kopie van je diploma geven of gewoon een kopie van je diploma?
Ik wil dat laatste doen, vind het zonde om gewaarmerkte weg te geven
Gewoon normale kopie lijkt me voldoende toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
Zouden jullie voor een intakegesprek een gewaarmerkte kopie van je diploma + cijferlijst geven of gewoon een kopie?
gewoon kopie, en als ze het later nog willen, kan je het altijd doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
Zouden jullie voor een intakegesprek een gewaarmerkte kopie van je diploma + cijferlijst geven of gewoon een kopie?
Lijkt me niet dat ze alleen genoegen nemen met een gewaarborgde kopiequote:
nouja het is hbo opleiding he, dus ik kom er wel in met vwoquote:Op donderdag 9 april 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze alleen genoegen nemen met een gewaarborgde kopie
inschrijving aanvragen bij rug?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja het is hbo opleiding he, dus ik kom er wel in met vwo
maar propedeuse is niet zo boeiend denk ik, of ik weet niet anders hoe ik kan bewijzen dat ik nu wo doe
Ja ik bedoelde ook meer dat een normale kopie meer dan voldoende moet zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja het is hbo opleiding he, dus ik kom er wel in met vwo
maar propedeuse is niet zo boeiend denk ik, of ik weet niet anders hoe ik kan bewijzen dat ik nu wo doe
Kopie van inschrijving danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |