SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Nu ik je beter ken, ben ik nog steeds niet achter waarom je vroeger iedere dag langs Groningen Noord reed.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit weer in Emmen ben. Moet jij het onthouden.
Misschien hoopte hij jou te spotten.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu ik je beter ken, ben ik nog steeds niet achter waarom je vroeger iedere dag langs Groningen Noord reed.
Toto wil jij je mond even houdenquote:Op donderdag 9 april 2015 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien hoopte hij jou te spotten.
Omdat ik op zernike studeerde? en niet elke dag, alleen als ik die bus had ipv 15.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu ik je beter ken, ben ik nog steeds niet achter waarom je vroeger iedere dag langs Groningen Noord reed.
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto wil jij je mond even houdenIk probeer een normaal gesprek te voeren met McGrath.
Heb je hier gestudeerd? Waarom naar Rotterdam gegaan?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik op zernike studeerde? en niet elke dag, alleen als ik die bus had ipv 15.
beetje dement? Dit weet je al lang.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je hier gestudeerd? Waarom naar Rotterdam gegaan?
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja Stu..die kwam ook altijd in KSC
Vergeten dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje dement? Dit weet je al lang.
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:50 schreef Etsu het volgende:
Lol
GC / [GRTD #4437] fera
McGrath probeerde hier al eerder in juli 2014 mee te posten maar we bekten hem zo af dat ie maar niet meer postte tot januari dit jaar.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:42 schreef McGrath het volgende:
witte vlekken in je beddengoed maken...
De reden dat je nooit een date met me gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:50 schreef Etsu het volgende:
Lol
GC / [GRTD #4437] fera
McGrath probeerde hier al eerder in juli 2014 mee te posten maar we bekten hem zo af dat ie maar niet meer postte tot januari dit jaar.
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
De reden dat je nooit een date met me gaat krijgen.
Ik maak wel een keer bami met babi ketjap voor je klaar om t goed te makenquote:Op donderdag 9 april 2015 14:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
De reden dat je nooit een date met me gaat krijgen.
nee hoeft niet meerquote:Op donderdag 9 april 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik maak wel een keer bami met babi ketjap voor je klaar om t goed te maken
jammerquote:Op donderdag 9 april 2015 14:54 schreef McGrath het volgende:
Het is nu echt zo erg klaar tussen ons.
ik gooi het wel in de maas, een kind van jou kan geen goed kind zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer
wie moet nu voor ons kind zorgen?
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik gooi het wel in de maas, een kind van jou kan geen goed kind zijn.
wajooquote:Op donderdag 9 april 2015 14:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik gooi het wel in de maas, een kind van jou kan geen goed kind zijn.
ik was een pareltje.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij die baby niet was (foto op FB).
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
en toen ik net geboren was piste ik meteen de vroedvrouw in d'r gezicht
racistquote:Op donderdag 9 april 2015 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen maar omdat je op st maarten bent geboren zeker
Sint Maarten, Sint Maarten, McGrath en Etsu gaan GRTD verlatenquote:Op donderdag 9 april 2015 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen maar omdat je op st maarten bent geboren zeker
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sint Maarten, Sint Maarten, McGrath en Etsu gaan GRTD verlaten
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:59 schreef McGrath het volgende:
ik verwijder jullie maar weer van fb, jullie gaan daar zo raar van doen.
ik doe helemaal niks?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:59 schreef McGrath het volgende:
Ik heb je niks misdaanquote:Op donderdag 9 april 2015 14:59 schreef McGrath het volgende:
zin in slapenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
ik denk dat ik even een dutje ga doen
ben zo moe
Nee;quote:Op donderdag 9 april 2015 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
heb je hem onder de kraan gehouden?
En is nog steeds viezig door dat ze bijna 2 weken een kapje om had, ze had zichzelf er toen ook onder gekotst. Maar dat is volgende week allemaal wel stuk beter, dan hoef ik die zalf niet meer in haar oren te spuiten dus dan blijft het ook schoon als ze het schoonmaaktquote:Op donderdag 9 april 2015 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk ziet ze er zo best wel slecht uitMaar het is allemaal vloeistof wat ik in haar oren doe wat ook in haar vacht komt.
Waar wil je je toetsenbord backlight uit doen?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:03 schreef Etsu het volgende:
* Etsu F5't zijn FB en staart naar zn vriendenaantal.
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee;
[..]
En is nog steeds viezig door dat ze bijna 2 weken een kapje om had, ze had zichzelf er toen ook onder gekotst. Maar dat is volgende week allemaal wel stuk beter, dan hoef ik die zalf niet meer in haar oren te spuiten dus dan blijft het ook schoon als ze het schoonmaakt
Jij slaapt erg slecht als je niet alleen slaapt heb ik gehoordquote:Op donderdag 9 april 2015 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
:s
Denk je dat ik je ga verkrachten ofzo
Van wiequote:Op donderdag 9 april 2015 15:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij slaapt erg slecht als je niet alleen slaapt heb ik gehoord
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nu m'n oogjes sluiten
Niet plamuur vergeten pax
En als ik om 18:00 deur niet opendoe, weet je dat ik nog slaap
Xx
gewoon wedden op schots voetbalquote:Op donderdag 9 april 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
reminder to self niet meer wedden op tennis
steauaquote:Op donderdag 9 april 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je nog een gefixte match voor vanavond?
Zou daar wel foto's willen makenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:47 schreef Elan het volgende:
Deze stond op YT
bizar hoe het er nu uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |